Epäilen että naapuri jollain tapaa huijaa sossutukia itselleen
Voiko ilmoittaa johonkin tippiin, ja sitten kela alkaisi tutkimaan?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en epäile vaan tiedän. Mies nostaa asumistuet sun muut etuudet vuokra-asunnosta, missä ei asu. On avoliitossa, asuvat yhdessä. Avopuolisonsa nostaa leskeneläkkeensä sun muut tuet. Näin sitä rahastetaan sumeilematta yhteiskunnan piikkiin.
Eihän ne oikeasti tee mitään väärää, seurustella saa vaikka asuisi eri osoitteessa, saa jäädä jopa yöksi kumppaninsa luo etkä sinä voi sille mitään.
Täällä joku kyylä oli kai käräyttänyt naapurin nuoren naisen jonka kämpällä joku mies alkoi viihtyä enemmänkin kun kaikkien postilaatikkoon oli jaettu lappu missä muistutettiin että jokaisen pitää maksaa oma vesimaksunsa ja autopaikastakin pitää maksaa. Auto kun kuppasi vieraspaikalla tämän tästä.
Mä en tajua tätä vesimaksuista ulinaa, koska eiköhän lähes kaikissa ole omat vesimittarit ja vesilaskut tasataan puolivuosittain tai vuosittain. Sitten vaan maksaa lisää jos ei henkilölukumääräinen kuukausimaksu riitä.
Kunhan vesimittari näyttää oikein eikä aleta sen nojalla lisälaskuttamaan.
Vähän luulen että puliveivaavat vesimaksuissa ylimääräistä kotiinpäin, ei muuten varmasti haittaisi että maksaako kukin omat vesimaksunsa vai ei. Sama vesihän siinä kuitenkin kuluu ja sen se vakiasukki maksaa, joten ei pitäisi olla mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en epäile vaan tiedän. Mies nostaa asumistuet sun muut etuudet vuokra-asunnosta, missä ei asu. On avoliitossa, asuvat yhdessä. Avopuolisonsa nostaa leskeneläkkeensä sun muut tuet. Näin sitä rahastetaan sumeilematta yhteiskunnan piikkiin.
Leskeneläkkeellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että ihminen seurustelee.
Mitään rikosta ei tapahdu siinä, että kaksi ihmistä viettää paljon yhdessä aikaansa.
Tiedäthän, että tuo samassa osoitteessa vietetty aika katsotaan asumiseksi vasta jos ei-kirjoillaolija on asunnossa ympäri vuorokauden yli kaksi viikkoa?
Oletko siis postiluukun äärellä kuuntelemassa, keitä asunnossa on 24/7?
Joudun esittämään kysymyksen mielenterveytesi tilasta, muiden ihmisten elämään puuttuminen kuulostaa huolestuttavalta ja sairaalloiselta. Ehkä jokin kiva harrastus auttaisi sinua?
Muuten voihan se olla niinkin, että ihmiset on niin tyhmiä jopa, että eivät tajua jotain profiileita somessa feikkiprofiileiksi ja juoksevat näiden mukaan. No siinäpä juoksevat ja vouhottavat sitten.