Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti vielä ihmisiä, joiden sukuun, ystäviin tai tuttaviin ei kuulu vielä yhtäkään mmuuttajaa?

Vierailija
23.04.2023 |

Vieläkö on impivaaralaisia?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja olen ylpeä siitä. M28

Vierailija
2/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi originaalia, Sergei, tosi originaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap itse elää jossain kuplassa.

Vierailija
4/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään.

Vierailija
5/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko te jossain vittulanjängällä? Täällä stadissa vähintään lapsen kaverit ovat vähintään puoliksi jostain ja monen työkaveri.

Vierailija
6/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden Suomessa asuvan virolaisen tunnen. Hän on asunut Suomessa jo liki 25 vuotta, yli puolet elämästään.

Vierailija
7/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereita Somaliasta, Venäjältä, pojalla oli somalikaveri mutta muutti pois naapurustosta. Yhden sukulaisen naisystävä etelä-Amerikasta. Ainaski noi.

Vierailija
8/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne myöskään yhtään. Tai yhden italialaisen kyllä.

Vierailija
9/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enkä tunne ketään enää. Joskus vuosia sitten oli joku virolainen ja vietnamilainen työkaveri. Enää ei ole niitäkään.

Lapsilla on vain supisuomalaisia kavereita.

Tämä stadissa.

Vierailija
10/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virmassa on venäläinen devari, siisti kaveri.

Vaimona valkovenäläinen.

Vierailija
11/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuulu, eikä tule koskaan kuulumaan! Jos jostain syystä näin tulee tapahtumaan, minä hylkään sukulaiseni!

Vierailija
12/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutteko te jossain vittulanjängällä? Täällä stadissa vähintään lapsen kaverit ovat vähintään puoliksi jostain ja monen työkaveri.

Ei ne mm uuttajat yleensä massoittain varakkaammilla omakotialueilla asu. Paikallisessa koulussamme ei esim. ole yhtään S2-oppilasta.

Meidän alueella asuntojen neliöhinnat ovat yli 5000 ja kyllä koulussa on s2 -oppilaita. Oman lapseni kavereissa on yksi puolisaksalainen, yksi on romanilaisbangladeshiläinen, yksi on puoliksi venäläinen, yksi puolibritti, puoliamerikkalainen.

13/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On minulla muunmaalaisia ystäviä, mutta he ovat korkeasti koulutettuja. Ei siis mitään pakolaistaustaa tms.

Olisi kyllä mielenkiintoista tutustua tällaisiin ihmisiin mutta koen näkeväni työn kautta sitä maailmaa riittävästi, kun olen th. Vapaa-ajalla ei enää tarvitse.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa oli useampia venäläisiä, heitäkään en ole tavannut yli 10 vuoteen, kun vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
15/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta pienenä adoptoituja olisi, lasketaanko?

Vierailija
16/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Mutta sydämellisesti ottaisin vastaan, jos poikani rakastuisi Suomrssa asuvaan ulkomailta tulleeseen. (En toivo rakastuvan ulkomailla asuvaan kun riskinä menettää poika sinne)

Vierailija
17/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kyllä. On minulla muunmaalaisia ystäviä, mutta he ovat korkeasti koulutettuja. Ei siis mitään pakolaistaustaa tms.

Olisi kyllä mielenkiintoista tutustua tällaisiin ihmisiin mutta koen näkeväni työn kautta sitä maailmaa riittävästi, kun olen th. Vapaa-ajalla ei enää tarvitse.

Ööh, ei korkeakoulutus ole asia, mikä vaikuttaisi tähän millään laailla. Mmuuttajia sunkin kaverit on, oli korkeakoulutusta tai ei.

Vierailija
18/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmuuttaja vaistoaa jo kaukaa että en ole ystävällinen. Se on oikein vaistottu.

Vierailija
19/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tällä hetkellä. Nuorempana oli kyllä muutamia luokkakavereita, mutta maailma vei eri suuntiin. Täällä pohjois-pohjanmaalla on melko kantasuomalaista väkeä.

Työssäni kyllä olen tekemisissä maahanmuuttajataustaistenkin ihmisten kanssa.

Vierailija
20/117 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi