Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla tulee joulukuusiolo, jos on paljon koruja. Käytättekö koruja?

Vierailija
23.04.2023 |

Käytin teininä esim. hyvinkin isoja korviksia sekä myöhemmin kaikenlaisia kaulakoruja. Minulla on jäljellä kivoja koruja, mutta näin keski-ikäisenä tuntuu, etten "voi" niitä käyttää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Olin nuorempana suorastaan koruhullu ja niitä on kertynyt paljon. Nyt tunnen itseni liian vanhaksi ja ryppyiseksi niitä enää käyttämään.

Vierailija
2/2 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä, miksi et voisi käyttää kivoja korujasi keski-ikäisenä! Vaikka tyylisi tai pukeutumisesi muuttuisi iän myötä, ei ole mitään syytä luopua koruista, joita pidit nuorempana.

Korut voivat olla tapa ilmaista omaa tyyliä ja persoonallisuutta, ja niiden käyttäminen voi tuoda iloa ja itseluottamusta. On tärkeää, että pukeudut niin kuin itse haluat ja tunnet olonsa mukavaksi, sen sijaan että rajoittaisit itseäsi muiden odotusten mukaisesti.

Jos tuntuu, että tietty koru ei sovi enää nykyiseen tyyliisi, voit harkita sen yhdistämistä erilaisiin asuihin tai käyttää sitä erityistilaisuuksissa. Muistathan kuitenkin, että lopulta korujen käyttäminen on henkilökohtainen valinta, joten käytä niitä vain silloin, kun tunnet itsesi siihen hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla