Saatteko imeä naisenne tissejä
Vai onko kielletty kokonaan? Itse onnekas kun muijalla mahtavat luomu 85E tissit jota saa imutella aina kun tekee miele....
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Löytäispä miehen, joka nauttisi tissien imemisestä. t: uhkea sinkkunainen
Se on harmi kun ei tiet aina kohtaa. Täällä olisi kyllä erittäin halukas imiä.
Kyllä saa imeä ja saa myös nipistellä ja puristella..
Kyllähän muhkeita luomu tissejä imee ja puristelee vaikka kuinka kauan....
Saa ja niin hän tekeekin. Imee, leikkii kielellä puristelee hellästi alkuun. Kiihoitun ja kostun samoin tein. Saan myös ns. nänniorgasminkin kun loppuvaiheessa lisää puristusta sormien välissä ja venytystä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvanainen kieltäytyy kaikesta kun on mahdollisuus. Etkö tätä palstaa ole lukenut.
Sinulla on niin inhottava asenne naisiin että ei ihme jos he eivät halua tehdä mitään kanssasi.
Ei minulla ole erityistä inhottavaa asennette ketään kohtaan. Ihminen itse tekee itsestään yksilönä tai nykyään oletettuna inhottavan. Vauvanaisilla on ongelmia seksiä kohtaan. Itse kohtelen kaikkia yksilöinä ihonväriin tai mihinkään muuhun kiinnittämättä huomioita. Ette itse HYI YÖK - vimmassanne näe sitä. Minäminä maasta on vaikea nähdä muuta kuin itsensä.
Kohtelet kaikkia yksilöinä ja kuitenkin yleistät että kaikki "vauvanaiset" ovat samanlaisia ikäviä ihmisiä?
43d kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Meinaatko, et monikin nainen kieltäytyis siitä, et tissejä vähä imuteltais? Enpä usko.
N47
Suurin osa taitaa kieltäytyä ainakin fiiliksestä riippuen.ennen maitotissit tulivat helposti suuhun nyt 4 lapsen kohdalla 40v vaimo lähinnä ujostelee niiden kokoa eikä juuri kerjäämälläkään työnnä suuhun
Sun vaimo= suurin osa?
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi!? Milloin ne on saaneet viimeksi kunnon imutukset mieheltä? 🙄
Kyllä auttaisin mielellään ja tykkään isoista!
Miten "uhkea" oikein olet?
No suoraan sanottuna mun rinnat ei ole oikein koskaan saanut sellaista kunnon käsittelyä mistä olen aina haaveillut. Ja uhkeus = G80 t: sinkkunainen
Kyllä saan ja usein niin teenkin!
Imeminen sattuu, mutta nuolen oikein ronskisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten "uhkea" oikein olet?No suoraan sanottuna mun rinnat ei ole oikein koskaan saanut sellaista kunnon käsittelyä mistä olen aina haaveillut. Ja uhkeus = G80 t: sinkkunainen
Ooh, mikä uhkeus todella, saisipa toteuttaa sinun haaveen ja antaa tuollaisille herkkutisseille kyytiä!!
Vierailija kirjoitti:
En ysko edes että olet nainen...annapa maili niin kosimme urakalla ja valkkaat sit
Fica kirjoitti:
43d kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Meinaatko, et monikin nainen kieltäytyis siitä, et tissejä vähä imuteltais? Enpä usko.
N47
Suurin osa taitaa kieltäytyä ainakin fiiliksestä riippuen.ennen maitotissit tulivat helposti suuhun nyt 4 lapsen kohdalla 40v vaimo lähinnä ujostelee niiden kokoa eikä juuri kerjäämälläkään työnnä suuhun
Sun vaimo= suurin osa?
N47
No työntäsitkö suuhuni? Kerro mitä tekisit? Oletko imettänyt 0 1 vai 2?
polttaa kirjoitti:
Fica kirjoitti:
43d kirjoitti:
Fica kirjoitti:
N47
Sun vaimo= suurin osa?
N47No työntäsitkö suuhuni? Kerro mitä tekisit? Oletko imettänyt 0 1 vai 2?
Mä en kieltäytyis, jos mun mies esittäis ton saman kysymyksen.
Eikä varmaan monikaan nainen kieltäytyis jos niiden miehet noin kysyis. Tai poikakaverit tai muut hoidot.
Varmaan ymmärsit.
Vai pitäiskö nyt sanoa et monikin varmaan kieltäytyy jos random-ukoilta pyyntöjä tulee.
N47
Vaimo antaa mutta hänen nännit ovat aina olleet kosketus arat. Edes kolmen lapsen imettäminen ei muuttanut asiaa. Hän ei myöskään koe tissien kautta mitään erityistä. Tiedän naisen joka on ihan hulluna tissien hyväilyyn. Saa jopa orkkuja kun tissejä hyväillään.
Vaimolla perus B-kuppi ja välillä saa imeä. Useimmiten ei. Ehkä puolet seksikerroista pysyy paita/liivit päällä. Silloin kun vaimo on päällä, niin saa imeä tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Tissin imiminen on taivaallista! Voisin olla tissillä vaikka koko illan :)
Parasta on kun vaimo vetää rinnat esiin, se on kutsu aloittaa homma. Niitä saa imeä, nuolla. Parhaimmillaan viamo saa tissiorkun.
Näin ei muuten ollut nuorempana.
Rintojen hyväily kaikin tavoin, niin suulla kuin käsinkin on parasta mitä tiedän. Oon niin kova tissifani
että ei mitään järkeä. Voisin pitää niitä hyvänä vaikka miten pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla perus B-kuppi ja välillä saa imeä. Useimmiten ei. Ehkä puolet seksikerroista pysyy paita/liivit päällä. Silloin kun vaimo on päällä, niin saa imeä tissejä.
Niit ei pysty ottaa pois? Vaan jättää suoraan vaan sit koskettelematta?
Kertoo aika paljon kosketteluhalukkuudesta.
N47
Miten "uhkea" oikein olet?