Onko täällä yhtään naista, joka tunnustaa tykkäävänsä alapäähuumorista?
Sellaiset naiset tuntuu olevan aika harvassa. Pari tällaista tiedän ja he molemmat ovat muutoinkin sellaisia sosiaalisia ja iloisia persoonia. Onko tämä alapäähuumori jotenkin liian tabuaihe, kun siinä tehdään huumoria alapäästä (joka on silti maailman luonnollisin asia), vai mistä tämä mystinen pidättyvyys aiheen ympärillä johtuu?
Kommentit (78)
No kertokaa esimerkki, niin kerrotaan, että onko hauskaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
No kertokaa esimerkki, niin kerrotaan, että onko hauskaa vai ei.
Tilannekomiikkaa, ei välity kirjoittamalla.
Kolme ystävätärtä samasta kerrostalorapusta lähti viettämään hauskaa iltaa. Meno oli railakasta ja neitokaiset varsin humaltuneita. Aikaisin aamuyöstä kolmikko lähti hoipertelemaan kotiin.
Rappukäytävässä he törmäsivät portaikossa makaavaan mieheen.
Ensimmäinen naisista koitti miehen hiuksia ja sanoi:
-Tää ei oo mun mieheni.
Toinen naisista laittoi kätensä miehen puseron sisään ja tunsi rintakarvat. Nainen sanoi:
-Hyi! Ei tää oo munkaan mies, tällä on karvanen rinta.
Viimeinen naisista laittoi kätensä miehen housuihin ja sanoi:
-Kuulkaa, tää mies ei oo meidän rapusta ollenkaan.
Joo, myönnän. Ihan kaikki alapääjutut ei naurata, vaan vitsin pitää silti osua ja upota.
Aivan normaalia minun tuttavapiirissäni, joten ei siinä ole mitään "tunnustamista". Tai mitään naisille epätyypillistä. Perusjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Alapäähuumori usein halveeraa naisia. Siksi en tykkää.
Itse ainakin harrastan alapäähuumoria lähinnä naisten kesken, joten ei se naisiin liity tai ole mitenkään halveeraavaa. Ei kyllä muukaan alapäähuumori jota elämässä kohtaan. Ei huumori halveeraa lähtökohtaisesti ketään, siis hyvä huumori ja sellainen huumori jota itse kuulen.
Suomalaismies kurkki Afrikan lomalla baarin vessassa naapuripisuaariin, että onkohan mustilla miehillä oikeasti niin iso kuin väitetään. Kiinnitti huomiota vehkeessä olevaan tatuointiin "Wendy":
-You''ve got your wife's name tattooed?
-No sir, it reads "Welcome to Zimbabwe and have a nice day"
Jos vitsi on älykäs ja hauska niin se kelpaa kyllä ja nauran. Mutta usein on myös kertojasta kiinni nämä.
Olen aina ollut alapäähuumorin ystävä mutta sille on aikansa ja paikkansa. Jotkut miehet muuten luulevat että huono huumorintaju korreloi jotenkin seksuaalisen anteliaisuuden kanssa, outoa.
No minä. Ja vessahuumori uppoaa kans 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapäähuumori usein halveeraa naisia. Siksi en tykkää.
Olen nainen ja muhun uppoaakin ehkä enemmän just se kikkelihuumori.
Uppoaa hihihi
No miehet usein loukkaantuu alapäähuumoristani. Kuten siitä jos arvostelen heidän värkkinsä designia tai vertaan naapurin jormaan.
Siksi vältän.
Alapää huumori sopii ehkä lapsille, mutta ei mielestäni sovi aikuisille. Jotenkin alapää juttujen arvo ei sovi aikuiselle. Liian lapsellista....
Minä tykkään! T: palstan haiseva alapää N40
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet muuten luulevat että huono huumorintaju korreloi jotenkin seksuaalisen anteliaisuuden kanssa, outoa.
Näin minäkin ajattelen että korreloi. Se antaa mielikuvan että nainen on myös seksuaalisesti avoin eikä mikään tiukkapipoinen hiekkatussu-femari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapäähuumori on parasta huumoria.👵
Sitä nyt ei parhaalla tahdollakaan voi kutsua huumoriksi kun joku sanoo "pillu" niin sä nauraa räkätät.
Onhan se pillu hauskan näköinen. Kyllähän se pistää naurattamaan.🤭
Siis hä? No kyllä ei ole hauskan näköinen vaan ruma ja kamala. karhukin kuulema juoksee karkuun, kun sen näkee. Ei kyllä naurata yhtään, jos joku sanoo pillu ja ei naurata sen pillun ulkonäkökään. Yäk.
Jep. Onnea ei ole kyseistä kammotusta omassa jalkovälissä.
T. Pärvän kyy
Vierailija kirjoitti:
No miehet usein loukkaantuu alapäähuumoristani. Kuten siitä jos arvostelen heidän värkkinsä designia tai vertaan naapurin jormaan.
Siksi vältän.
Ei sitä nyt arvostella tarvii. Onhan se nyt yleisesti tiedossa että vaimojen vehkeet häviää aina sen nuoremmalle siskolle, mutta harva sitä ääneen sille sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Alapää huumori sopii ehkä lapsille, mutta ei mielestäni sovi aikuisille. Jotenkin alapää juttujen arvo ei sovi aikuiselle. Liian lapsellista....
Sulle ikä on tosiaan vaan numero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapäähuumori on parasta huumoria.👵
Sitä nyt ei parhaalla tahdollakaan voi kutsua huumoriksi kun joku sanoo "pillu" niin sä nauraa räkätät.
Onhan se pillu hauskan näköinen. Kyllähän se pistää naurattamaan.🤭
Pitikö tälle nyt nauraa?
Tuskin sitruunasuut muutenkaan nauraa millekään.
Lapset (eskari-ikäiset) nauraa samoille asioille kun sä?
Mä tykkään ja mustasta huumorista.