Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksaisit tälläisestä metsäterapiasta?

Vierailija
22.04.2023 |

Mies tai nainen hakee sinut kotoasi. Sitten harhailette yhdessä metsässä pari tuntia ja sitten sinut palautetaan kotiin. Kuulostaako 100 euroa hyvältä vai liian pieneltä summalta?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoittaakohan ap nyt verbit "harhailla" ja "samoilla" keskenään?  Miksi lähtisin metsään harhailemaan kenenkään kanssa tai yksikseni?

Vierailija
22/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis wtf? Onko tämä sun bisnesidea vai? Mä harhailen tuossa lähimetsässä koiran kanssa päivittäin ihan ilmaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysynt tuolle. Mutta kaipaisin sellaisuäia luontokävelyitä ja olen joskus osallistunutkin, joissa luontoa tunteva opas kertoo, mikä kasvi tulee vastaan. Olin kerran Helsingin keskustassa kaupunkiluontokävelyllä ja oli mielenkiintoista, kun kasvituntija kertoi ympärillä olevista kasveista.

Vierailija
24/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen että tähän liittyy jotain ns sellaista. Onko tämä siis joku k-18 palvelu vai mitä ihmettä on tuo valitsemasi sukupuolen edustajan kanssa metsässä harhailu.

Ei vaan metsässä harhailua. Monet naiset on epäluuloisia miehiä kohtaan eli harhailu naisen kanssa olisi näille rennompaa.

ap

Kuulostaa yhä enemmän ns sellaiselta.

Vierailija
25/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin ventovieraan kanssa metsään?

Vierailija
26/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis wtf? Onko tämä sun bisnesidea vai? Mä harhailen tuossa lähimetsässä koiran kanssa päivittäin ihan ilmaiseksi. 

Kohta saadaan lukea jostain Iltiksestä, että ELY-keskus ja Business Finland on antaneet Ap:n liikeidealle puoli miljoonaa tukea. 😂😂🤑

Antoihan ne lähes miljoonan sille Larmien Kurulle, jonka idea hipsutella villasukissa parakeissa keskellä metsää. Ja entäs ne huono äiti einekset.

Vierailija
27/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan sillä reissulla kiksauttaa sitä naista siellä metsässä niin voin minä satasen maksaakin.

Vierailija
28/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoittaakohan ap nyt verbit "harhailla" ja "samoilla" keskenään?  Miksi lähtisin metsään harhailemaan kenenkään kanssa tai yksikseni?

Ap ei tarkoita harhailulla päämäärättömästi kuljeskelua, vaan harhojen vallassa olemista.

Vierailija
29/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autoton ja välillä olisi kiva käydä autolla Nuuksiossa niin että pääsee suoraan lähtöportilta kävelemään. Eli sikäli kyyti edestakaisin olisi mukava, mutta maksaisin siitä enintään pari kymppiä ja haluaisin kyllä kulkea metsässä sitten ihan yksin.

Vierailija
30/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa makuualusta ja istuinalusta mukaan. Ja pään alle joku tyynymäinen juttu. Aurinkolasit. Jos alkaa sataa, autoa ei liian kauas ja auton vikojen varalta ei kannata mennä paikkaan joka on pelkkä autiomaa.

Vierailija
31/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiakkaat on jo valmiiksi hämmentyneitä ja vihaisia ennen kun koko liiketoiminta on edes alkanut, siitä tietää että idea on kultaa.

Vierailija
32/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tarkoita harhailulla päämäärättömästi kuljeskelua, vaan harhojen vallassa olemista.

On vastuutonta viedä avoimen psykoottinen ihminen jonnekin korpeen. Sellaisen paikka on sairaalassa.

Vierailija
33/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako siihen hintaan ampua leijonan ja sinä valmistat siitä metsäaterian

Vierailija
34/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan kohtuulliselta hinnalta, jos siihen kerran kuuluu kuljetukset, ja joku maksaa siitä vielä veroja.

Vierailija
35/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saako siihen hintaan ampua leijonan ja sinä valmistat siitä metsäaterian

ei. tämä on harhailua ilman palkintometsästystä.

ap

Vierailija
36/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen autoton ja välillä olisi kiva käydä autolla Nuuksiossa niin että pääsee suoraan lähtöportilta kävelemään. Eli sikäli kyyti edestakaisin olisi mukava, mutta maksaisin siitä enintään pari kymppiä ja haluaisin kyllä kulkea metsässä sitten ihan yksin.

Nuuksiossa yksin?

Vierailija
37/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis saa kuittia, etkä maksa veroja harhailuistasi? Loppuu kohta tuollainen harmaa talous, ja saat maksaa maksaa ap:lle 100e joka harhailusta ja verottaja saa siitä omansa.

Vierailija
38/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan taksiksi.

Vierailija
39/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten varmistetaan, ettei metsässä ole riehumassa risusavottassa vihainen eduskunnasta pudonnut Kokoomuksen kansanedustaja?

Vierailija
40/59 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan taksiksi.

Toinen kova on bussi. Niitä menee Nuuksioon myös.