Paljonko maksaisit tälläisestä metsäterapiasta?
Mies tai nainen hakee sinut kotoasi. Sitten harhailette yhdessä metsässä pari tuntia ja sitten sinut palautetaan kotiin. Kuulostaako 100 euroa hyvältä vai liian pieneltä summalta?
Kommentit (59)
Siis wtf? Onko tämä sun bisnesidea vai? Mä harhailen tuossa lähimetsässä koiran kanssa päivittäin ihan ilmaiseksi.
Ei ole kysynt tuolle. Mutta kaipaisin sellaisuäia luontokävelyitä ja olen joskus osallistunutkin, joissa luontoa tunteva opas kertoo, mikä kasvi tulee vastaan. Olin kerran Helsingin keskustassa kaupunkiluontokävelyllä ja oli mielenkiintoista, kun kasvituntija kertoi ympärillä olevista kasveista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että tähän liittyy jotain ns sellaista. Onko tämä siis joku k-18 palvelu vai mitä ihmettä on tuo valitsemasi sukupuolen edustajan kanssa metsässä harhailu.
Ei vaan metsässä harhailua. Monet naiset on epäluuloisia miehiä kohtaan eli harhailu naisen kanssa olisi näille rennompaa.
ap
Kuulostaa yhä enemmän ns sellaiselta.
Miksi haluaisin ventovieraan kanssa metsään?
Vierailija kirjoitti:
Siis wtf? Onko tämä sun bisnesidea vai? Mä harhailen tuossa lähimetsässä koiran kanssa päivittäin ihan ilmaiseksi.
Kohta saadaan lukea jostain Iltiksestä, että ELY-keskus ja Business Finland on antaneet Ap:n liikeidealle puoli miljoonaa tukea. 😂😂🤑
Antoihan ne lähes miljoonan sille Larmien Kurulle, jonka idea hipsutella villasukissa parakeissa keskellä metsää. Ja entäs ne huono äiti einekset.
Jos saan sillä reissulla kiksauttaa sitä naista siellä metsässä niin voin minä satasen maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Sekoittaakohan ap nyt verbit "harhailla" ja "samoilla" keskenään? Miksi lähtisin metsään harhailemaan kenenkään kanssa tai yksikseni?
Ap ei tarkoita harhailulla päämäärättömästi kuljeskelua, vaan harhojen vallassa olemista.
Olen autoton ja välillä olisi kiva käydä autolla Nuuksiossa niin että pääsee suoraan lähtöportilta kävelemään. Eli sikäli kyyti edestakaisin olisi mukava, mutta maksaisin siitä enintään pari kymppiä ja haluaisin kyllä kulkea metsässä sitten ihan yksin.
Ottakaa makuualusta ja istuinalusta mukaan. Ja pään alle joku tyynymäinen juttu. Aurinkolasit. Jos alkaa sataa, autoa ei liian kauas ja auton vikojen varalta ei kannata mennä paikkaan joka on pelkkä autiomaa.
Kun asiakkaat on jo valmiiksi hämmentyneitä ja vihaisia ennen kun koko liiketoiminta on edes alkanut, siitä tietää että idea on kultaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoittaakohan ap nyt verbit "harhailla" ja "samoilla" keskenään? Miksi lähtisin metsään harhailemaan kenenkään kanssa tai yksikseni?
Ap ei tarkoita harhailulla päämäärättömästi kuljeskelua, vaan harhojen vallassa olemista.
On vastuutonta viedä avoimen psykoottinen ihminen jonnekin korpeen. Sellaisen paikka on sairaalassa.
saako siihen hintaan ampua leijonan ja sinä valmistat siitä metsäaterian
Kuulostaa ihan kohtuulliselta hinnalta, jos siihen kerran kuuluu kuljetukset, ja joku maksaa siitä vielä veroja.
Vierailija kirjoitti:
saako siihen hintaan ampua leijonan ja sinä valmistat siitä metsäaterian
ei. tämä on harhailua ilman palkintometsästystä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen autoton ja välillä olisi kiva käydä autolla Nuuksiossa niin että pääsee suoraan lähtöportilta kävelemään. Eli sikäli kyyti edestakaisin olisi mukava, mutta maksaisin siitä enintään pari kymppiä ja haluaisin kyllä kulkea metsässä sitten ihan yksin.
Nuuksiossa yksin?
Vierailija kirjoitti:
Et siis saa kuittia, etkä maksa veroja harhailuistasi? Loppuu kohta tuollainen harmaa talous, ja saat maksaa maksaa ap:lle 100e joka harhailusta ja verottaja saa siitä omansa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan taksiksi.
Miten varmistetaan, ettei metsässä ole riehumassa risusavottassa vihainen eduskunnasta pudonnut Kokoomuksen kansanedustaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan taksiksi.
Toinen kova on bussi. Niitä menee Nuuksioon myös.