Paljonko maksaisit tälläisestä metsäterapiasta?
Mies tai nainen hakee sinut kotoasi. Sitten harhailette yhdessä metsässä pari tuntia ja sitten sinut palautetaan kotiin. Kuulostaako 100 euroa hyvältä vai liian pieneltä summalta?
Kommentit (59)
Kuulostsa ihan hemmetin pelottavalta "harhailla" metsässä. 😆 Joo ei, pääsen omin voimin luontoon tarvittaessa.
Mitä tämä "harhailu" tarkkaan ottaen sisältää? Oikeasti vain harhailua?
Vierailija kirjoitti:
😅 Maksat mulle että lähden.
Sama. Ja koko metsään menemisen pointti on että saa olla yksin ja rauhassa, miksi menisin sinne jonkun hölöttävän tollon kanssa? Haluan kuulla korkeintaan linnunlaulua ja tuulen puissa!!!😡
Metsää on joka paikassa, sinne pääsee ilmaiseksi joka kaupungistakin, ehkä Helsinkiä lukuunottamatta.
Tulee mieleen että tähän liittyy jotain ns sellaista. Onko tämä siis joku k-18 palvelu vai mitä ihmettä on tuo valitsemasi sukupuolen edustajan kanssa metsässä harhailu.
Apua, alkoi kyllä naurattaa ajatus että mun pitäisi maksaa jollekin kun menen metsään! No tietenkin bensarahaa voisin nakata jos joku mua jonnekin kyyditsee. Mutta yksin mä siellä metikössä harhailisin enkä kenenkään randomin tyypin kanssa.
Jos mulla olis jotain itsetuhoisia ajatuksia voisin maksaakin.
Tällä hetkellä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen että tähän liittyy jotain ns sellaista. Onko tämä siis joku k-18 palvelu vai mitä ihmettä on tuo valitsemasi sukupuolen edustajan kanssa metsässä harhailu.
Ei vaan metsässä harhailua. Monet naiset on epäluuloisia miehiä kohtaan eli harhailu naisen kanssa olisi näille rennompaa.
ap
Tää on joku vaarallinen muilutusjuttu. En todellakaan uskalla mennä tuntemattoman autoon ja jonnekin korpeen metsän siimekseen, ties mikä väkivaltainenhullu on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan metsässä harhailua. Monet naiset on epäluuloisia miehiä kohtaan eli harhailu naisen kanssa olisi näille rennompaa.
ap
Mikä HARHAILU? Tietääkö "opas", missä he ovat vai yrittävätkö tahallaan eksyä vai mitä? Luulen, että tuotteesi kaipaa vielä hieman hiomista ennen kuin laitat sen tarjolle.
Pääsen metsään yksinkin ja ilmaiseksi. Jos kävisin terapiassa, en pistäisi vastaan, jos istunto pidettäisiin joskus pienen huoneen sijaan kävelyllä metsässä. Ja tietenkin normaalihintaan, ei mitään lisämaksuja.
Asun Espoossa Olarissa, varsin urbaani cityihminen olen ja käyn melkein joka päivä tuossa isossa lähimetsässä koiran kanssa. Metsäpolkuja kun kulkee kävelyreittien sijaan niin ei edes usein kohtaa ketään. Miten siis harhailu eroaisi tästä ja miksi maksaisin siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi kirjoitat metsässä harhailusta? Eli et tiedä luonnossa liikkumisesta yhtään mitään. Osaatko edes lukea karttaa, kompassia? Joku erämaahan eksyminen, hypotermia, nestehukka jne. Ei ole mitään rentouttavia kokemuksia.
En todellakaan lähtisi metsään henkilön kanssa, joka ei edes tiedä minne mennään, missä ollaan jne. Pahimmillaan hengenvaarallista eikä yhtään rentouttavaa.
En todellakaan maksa siitä kokemuksesta että harhaillaan eksyneenä. Ihan perustaito on retkeillä niin että tietää missä on.
Jos on varmistettu ettei puut kaadu päälle eli metsä on hoidettu. Metsäkelluntaa ja metsäterapioitumista voi tehdä ilman maksuja ja vaikka pari kolme henkilöä. Paitsi bensa maksaa ja eväät. Paikassa jossa ei eksy metsään. Luonto terapioi itsessään. Ja tekee sen keväällä, kun ei ole vielä muurahaisia tai hyttysiä. Paitsi taitaa olla jo pari liikkeellä. Hieman tuulenvirettä ja luonnon energia liikkuu. Myös rannalla hyvä näkymä. Osa ei pääse metsään jos ei ole autoa tai kaveria sinne.
😅 Maksat mulle että lähden.