Voisitko seurustella osa-aikatyötä tekevän miehen kanssa?
Jos hän ei aikoisi koskaan työskennellä enempää ja roikkuu työkkärin asiakkaana saadakseen ansiopäivärahaa lisäksi?
Kommentit (37)
Naurettava kysymys tottakai voisin. Jos työskentelee yli 8 tuntia päivässä niin en voisi. Ei siinä jäisi aikaa parisuhteelle
En voisi. Ainoastaan jos on rikas.
En voisi antaa sulojani kenenkään pummimiehen hyväiltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on miljonääri?
Siinä tapauksessa minunkaan ei varmaan tarvitsisi käydä töissä,muuta kuin harrastusmielessä. Eiköhän mies tarjoisi matkat ja illalliset!;)
Vierailija kirjoitti:
Osa-aikaiselle miehelle vain osan ajasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on miljonääri?
Siinä tapauksessa minunkaan ei varmaan tarvitsisi käydä töissä,muuta kuin harrastusmielessä. Eiköhän mies tarjoisi matkat ja illalliset!;)
Samalla logiikalla sinä voisit tarjota osa-aikaista työtä tekevälle miehelle matkat ja illalliset.
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin putkimiehen :D
Miksi seurustella miehen kanssa, joka olettaa minun ja monen muun elättävän hänet?
t. vuosien syöpähoitojen ja elinssiirron jälkeen töissä 40 tuntia viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on miljonääri?
Samalla logiikalla sinä voisit tarjota osa-aikaista työtä tekevälle miehelle matkat ja illalliset.
Valitettavasti palkka ei ole niin hyvä.
En. En pidä siitä, että joudun aina miettimään, onko toisella rahaa käydä vaikka ravintolassa tai ihan perusasioihin esim. sähkölasku. Tietysti toinen voisi olla todella pihi ja siten olla kerryttänyt omaisuutta, mutta ei sekään kiva asia mun mielestä olisi. Välillä pitää pystyä tekemään jotain kivaa, siis en vaadi ihmeitä, vaikka nyt käydä ravintolassa tai terassilla parilla ja ostamaan itselleen esim. uudet kengät vanhojen reikäisten tilalle vaikka se ei sinänsä olekaan täysi välttämättömyys.
Minä teen osa-aikaista työtä. 2-3 pv/viikko. Ja kaupan päälle olen vielä huijari.
Olen kirjoittanut tästä aikaisemminkin, mutta teeskentelen olevani kiireinen yrittäjä joka raataa pitkää päivää. Havaitsin nimittäin jossain vaiheessa että kun myyt eioota, asiakkaat maksavat samasta palvelusta enemmän. Siksi feikkaan olevani työmatkoilla, kun oikeasti lomailen ympäri Suomea.
Koska elin työurani alun todella säästäväisesti, sain kasattua säästöjä. Nykyinen salkku (n. 470 000 eur) ei riittäisi taloudelliseen riippumattomuuteen, mutta kyllä se lisäturvaa tuo.
Jos tapaisin kiinnostavan naisen, tilanne olisi sikäli pulmallinen etten halua luopua elämäntyylistäni, muttei kumppanille sopisi valehdellakaan. Salkusta en ihan heti kertoisi. Tosin sillähän ei liene merkitystä, eikö niin?
Sen miehen tulot on luultavasti ihan riittävät hänelle itselleen, ja mulle riittää mun tulot vaikka olisin kokonaan työttömänä, niin ei mitään estettä. Sitten jos pitäisi lapsia alkaa elättää noilla tuloilla, niin voisi olla vähän turhan tiukkaa.
Minäkin tekisin mieluiten osa-aikaista työtä 25h on ihan sopiva tuntimäärä, jos palkkaa on tarpeeksi hyvä, tai siihen päälle saa soviteltua. Kunhan ei asu Helsingissä, siellä kaikki rahat menee asumiseen, täällä kehäkolmosen paremmalla puolella saa ostettua ihan kivan pienen asunnonkin jos luottotiedot on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi antaa sulojani kenenkään pummimiehen hyväiltäväksi.Luin ensin putkimiehen :D
Putkimies=Pummimies=köyhä=ei mun suloja sille.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen osa-aikaista työtä. 2-3 pv/viikko. Ja kaupan päälle olen vielä huijari.
Olen kirjoittanut tästä aikaisemminkin, mutta teeskentelen olevani kiireinen yrittäjä joka raataa pitkää päivää. Havaitsin nimittäin jossain vaiheessa että kun myyt eioota, asiakkaat maksavat samasta palvelusta enemmän. Siksi feikkaan olevani työmatkoilla, kun oikeasti lomailen ympäri Suomea.
Koska elin työurani alun todella säästäväisesti, sain kasattua säästöjä. Nykyinen salkku (n. 470 000 eur) ei riittäisi taloudelliseen riippumattomuuteen, mutta kyllä se lisäturvaa tuo.
Jos tapaisin kiinnostavan naisen, tilanne olisi sikäli pulmallinen etten halua luopua elämäntyylistäni, muttei kumppanille sopisi valehdellakaan. Salkusta en ihan heti kertoisi. Tosin sillähän ei liene merkitystä, eikö niin?
Yrittäjänä elätät itsesi etkä makaa kotona muiden elätettävänä.
EN koska pettäminen on vaikeampaa jos mies notkuu kotona koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi antaa sulojani kenenkään pummimiehen hyväiltäväksi.Luin ensin putkimiehen :D
Putkimies=Pummimies=köyhä=ei mun suloja sille.
Antaisit mielummin jonkun ahneen, pihin ja itsekkään yrittäjän hyväillä sulojasi?
Itse teen osa-aikaisesti töitä siksi, että saan muutenkin tarpeeksi rahaa. Arvostan vapaa-aikaa enemmän. Silti pystyy mukavasti sijoittelemaan jokusen satasen kuussa ja matkustelemaan kun haluaa. Suurimman osan ajasta voi viettää mukavaa aikaa esim. Kulttuurista nauttien. Monien naisten mielestä elämäntapani on erikoinen mutta itse saan tällä tavalla kaiken mitä haluan. Nuoremmat naiset tosin tykkäävät kun minulla on heille aikaa, vaikka omanikäiset eivät ymmärräkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjänä elätät itsesi etkä makaa kotona muiden elätettävänä.
Yhtä lailla moni yksinhuoltaja tai kotiäiti saa yhteiskunnan tukia. Monet suht ok-tuloisen miehen puolisot käyvät erilaisilla yhteiskunnan järjestämillä pehmeiden alojen kursseilla, vaikka työllistymismahdollisuudet olisivat paremmat isännöitsijänä tai kaivurikuskina. Tukia nostavien kirjo on paljon laajempi kuin voisi kuvitella.
Todennäköisesti en. Ottaisi päähän raataa töissä pitkää päivää,kun toinen olisi kotona.