Onko muilla näin? Mies saa mennä ja tulla miten haluaa
En koskaan kysele eikä mies selitä minne lähtee. Mullakin sama, mutta olen enemmän kotihiiri. Mutta voin låhteä yksin viikon reissuun ilman että keskustelen miehen kanssa asiasta etukäteen, ilmoitan vain. Lapsia ei ole taloudessa, sen takia onnistuu. Kauhistuttaa lukea mustispariskunnista joissa kytätään toisen menoja.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole minunkaan mieheni jalkapannassa mutta tuo teidän puhumattomuus enteilee pahaa, ap. Siihenhän suhteet yleisimmin kaatuu.
Olemme molemmat melko hiljaisia luonteita, on täysin luonnollinen asia meille. Edes seurusteluaikoina ei puhuttu liikoja :) Ap
Jaa, no musta olisi aika tylyä mennä kauppaan kysymättä tarvitseeko toinen sieltä jotain. Sitten toisen pitäisi lähteä puolen tunnin päästä uudelleen kauppaan, kun ei voinut kysyä. Kyllä tuollainen on vaan ihan perushuomaavaisuutta, ei mitään kyttäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole minunkaan mieheni jalkapannassa mutta tuo teidän puhumattomuus enteilee pahaa, ap. Siihenhän suhteet yleisimmin kaatuu.
Olemme molemmat melko hiljaisia luonteita, on täysin luonnollinen asia meille. Edes seurusteluaikoina ei puhuttu liikoja :) Ap
No kai toi sitten sopii teille, mutta en nyt sano, että asuisitte parisuhteessa, pikemminkin kuulostatte kämppäkavereilta, joilla ehkä on seksiä. No, kukin tavallaan.
Mun ukko saa mennä miten lystää,mutta tiedän kyllä missä menee.
Ihana olla välillä yksikseen.
Erosin juuri parisuhteesta, jossa muutaman kerran vuodessa tapahtuvat ystävieni tapaamiset tai illanistujaiset heidän kanssaan sai miehen elämän "täysin tolaltaan" ja pahimmillaan selkkausta kesti kuukausien ajan....
Että ei ole kaikilla noin, mutta pitäisi olla. Onneksi oma ymmärrys säilyi sen verran, että tiesin ongelman olevan miehellä, joka tuskin muuttuu ja lähdin menemään.
Olis kyllä aika typerää lähteä ruokakauppaan, ja sit illalla huomataan että puuttuu sitä tätä ja tota, ja taas jonkun pitää lähteä niitä hakemaan. Parempi kattoa yhdessä mitä tarvitaan. Jos toinen ei hoksaa niin toinen huomaa vaikka, että suodatinpussit on melkein loppu. Kivempi se on niin, kuin että aamulla jäädään ilman kahvia, mutta ehkä teillä on omat kaikki, omat suodatinpussit, omat kahvit omat leivät yms, Outoa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä saa mennä, mutta asioista kyllä puhutaan ja kerrotaan suunnitelmista.
Eli mies lähtee köymään kaupassa. Istutte keittiönpöydän äärelle keskustelmaan asiasta?
Ei, sen sijaan mies avaa suunsa: "Menen käymään kaupassa. Haluatko jotain?" Sujuu istumattakin, ja pitäisin hulluna jos se hiippailis ulos mitään puhumatta.
Sanoitit mitä ajoin takaa. Eli suhde jossa jopa kauppareissusta pitää ilmoittaa on jotenkin karmiva. Ei kertakaikkiaan edes kauppaan pääse ilman keskustelua. Ap
Ei siitä mitenkään PIDÄ ilmoittaa. Mutta normaalijärkinen ihminen sanoo että lähen kauppaan. Teillä on erikoinen suhde kun ette keskustele ettekä puhu toisillenne mitään, mahtaa olla äänijänteet jo näivettyneet. Mutta kukin tyylillään, ei sitä tarvi puhua jos ei huvita.
Kuvittelen tilannetta missä ukkos lähtee reissuun puhumatta mitään. Sitä ei kuulu kotiin vielä parin kuukauden päästäkään, kuinka kauan oottelet ennenkuin ilmoitat kadonneeksi? Ja kerrot poliisille että ei mitään hajua mihin se on mennyt kun teistä tuntuu karmivalta jutella keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteenne on kyllä aika omituinen, jos kumppanille ei kerrota jostain viikon reissuista. Mutta hyvää tulevaisuutta teille valitsemallanne tiellä.
Lue aloitus uudestaan niin siinä selviää kerrotaanko viikon reissusta vai ei. Lue vielä kolmannennkin kerran jos et vieläkään ymmärrä. Ap
Juuri yllä kirjoitit että olisi ahdistavaa olla suhteessa jos sanoo mihin menee eikä häviä sanomatta sanaakaan. Mutta aloituksessa kirjoitit että sanot mihin menet. Koita päättää palikka.
Kyllä meillä saa vapaasti tulla ja mennä. Meillä päin on kyllä tapana ilmoittaa, lyhyissä käväisemisissä viimeistään ovelta huikaten, minne on menossa ja koska tulee kotiin. Tosin minä olen joskus niin keskittynyt omiin hommiini, että puolen tunnin päästä olen unohtanut, mihin se mies sanoi menevänsä. Joskus, jos on useampia tunteja poissa, kysyn tekstarilla, missä hän nyt taas olikaan ja mihin asti. Saatan samalla pyytää tuomaan kaupasta jotain, kun tulee. Muuten annan olla ihan rauhassa.
Kaikkialle saa mennä yksin tai yhdessä, kumpikin meistä, mutta itse viihdyn kotona. Tälläkin hetkellä mies on koiran kanssa mökillä ja itse olen yksin kotona katsomassa leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen 😊
Olen myös kyllästynyt siihen että kaikki miehet yrittävät iskeä, ne varatutkin. Tosi kultakimpaleita teillä on parisuhteissa 🤮
T31
Millaisia poikia/miehiä olet oikein tapaillut? Yleensä tarpeet tehdään wc-istuimeen.
Molemmat saa tulla ja mennä niinkuin lystää. Tietysti ilmoitetaan minne on menossa.
Ap ei keksi enää trolliinsa mitään vastattavaa. Olis ollut kiva kuulla ettei ne miehen kanssa puhu muillekaan ihmisille. Jos kinttu katkee ja pitää sairaalaan mennä niin mykkänä istuvat ja tuijottavat lääkäriä tyhjin silmin koska olisi ihan karmeeta puhua. Kauheeta kyyttäämistä lekurilta udella mikä on hätänä.
Kyllä sinä aloituksessa sanoit lähteväsi viikon reissuun puhumatta miehellesi asiasta.