Miksi mies haukkui minut pystyyn erotessa?
Hän sanoi minua tyhmäksi, kaikessa yleisesti niin lapselliseksi, kokemattomaksi ja itsekkääksi. Minulla ei ole kuulemma omia mielipiteitä. Hän sanoi, että haluaa jonkun arvoisensa. Minulla on liikaa tavaraa. Kuitenkin yhdessä muutettiin ne tavarat hänen luokseen. Luulin myös, että on ystävällistä kysyä mitä hän haluaa.
Miten kukaan voi tuollaista sanoa toiselle? Olimme yhdessä yli 3 vuotta ja asuimme 3 vuotta yhdessä. Ei hän ikinä puhunut minun käytöksen häiritsevän häntä. Ei ikinä vetänyt sohvalle ja pyytänyt keskustelua suhteen tilasta. Olin aina hänelle ystävällinen, autoin kaikessa, neuvoin, kannustin, tein kotityöt, kehuin...
Toki minullakin on omat outouteni (eikö kaikilla) mutten edes ikinä sanonut hänelle mitään pahaa. Minulle tuli aivan yllätyksenä kuulla itsestäni tuommoista. Olen noita sanoja pyöritellyt päässäni ja koko ajan vain mietin missä olisin voinut tehdä toisin.
Kommentit (9)
Luulen, että vika ei niinkään ole sinussa vaan hänen tavassaan käsitellä asiaa. Eron helpottamiseksi hän demonisoi sinut ja haluaa nähdä vain negatiiviset asiat sinussa. Vanhempani tekivät aikoinaan aivan samoin voidakseen päästä elämässään eteenpäin.
Tuollaisista puheista ei kannata välittää. Mies oli epäkypsä ja halusi vain loukata sinua. Hänen sanansa eivät kuvaa sinua, vaan hän heitti kakkkia sillä hetkellä keksimiään haukkuja, joiden toivoi loukkaavan.
Hän ei tainnut kestää, koska oli huonompi kuin sinä, ei niin ihana, ymmärtäväinen, huolehtiva ja ahkera. Tunsi varmaan syyllisyyttä siitä. Koitti vierittää syyt sinun niskoillesi. Älä sure. Mukavan miehen löydät vielä. Keskustelkaa säännöllisin välein siitä, miltä teistä tuntuu.
Ei muuta kuin lisää tatskoja ja värjää hiukset vihreiksi niin hyvin menee ja ehdottomasti tumppi suuhun
Hyvä että pysyt pystyssä. Liikuntakyvyttömänä vuoteen pohjalla olisi pahempi. Nyt vain uutta paria etsimään, olet sen arvoinen. 😘
Ei hän oikein kehunut minua kuin suhteen alussa vain. Asumme tosiaan yhdessä, joten olemme puhuneet pari kertaa, mutta hän ei ole pystynyt katsomaan minua ollenkaan näissä tilanteissa ja haukkunut vain lisää. Hän viettää aikansa yhdessä huoneessa ja minä toisessa.
Muutan onneksi pian, koska on vaikeaa nähdä kuinka hän tekee kesäksi matkasuunnitelmia joihin meidän piti yhdessä mennä joskus ja nauraa kavereiden kanssa. Tuntuu ettei häntä ole koko ero hetkauttanut ollenkaan. Kiitos kannustuksista.
Ap
Hyökkäys on paras puolustus kun on pettänyt
Vierailija kirjoitti:
Hyökkäys on paras puolustus kun on pettänyt
Olen miettinyt onko hän pettänyt ja voisi periaatteessa olla mahdollista, että on viimeisen puolen vuoden aikana, kun hän alkoi käyttäytymään todella törkeästi ja välinpitämättömästi minua kohtaan sekä lähti ovet paukkuen menemään välillä. En tosin ole kysynyt asiasta.
Ikinä en kieltänyt häntä menemästä mihinkään joten oli outoa, kun alkoi lähteä noin vain eikä mitään puhunut minulle minne. Hän unohti täysin, että parisuhteessa pitää puhua kaikesta, myös ongelmista eikä vain paeta. Pitäisi myös viettää aikaa yhdessä ettei toinen ala tuntua vieraalta.
Tuntuu pahalta nähdä kuinka hän vain on kuin mitään ei olisi tapahtunut ja tekee noita kaikkia suunnitelmia. Tuntuu jopa, että hän on vapautuneempi nytten joka entisestään tekee oloni kurjaksi. Tuntuu tyhmältä miettiä mitä kaikkea kestin häneltä tuon yli puoli vuotta ja sitten saan vain kuulla olevani arvoton. Olinhan minä silleen tyhmä, kun katsoin hänen ala-arvoista käytöstä minua kohtaan.
Ap
Törkeä mies, joka puhui itsestään. Hänhän se tässä oli itsekäs, teetti kaikki kotityötkin sinulla. Kehuiko hän edes koskaan?
Teit hyviä asioita liikaakin hänelle. Ole iloinen, että pääsit hänestä eroon. Hän ei ollut sinun arvoisesi. Löydät kyllä paremman. Mies löytää huonomman kuin sinä.