Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska löysi: Hääkuvaaja ja suomalaisten naisten unelmamies/vävy Axl Smith Tukholmassa

Vierailija
22.04.2023 |

Kommentit (861)

Vierailija
61/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vouti ulosmittasi Axlin 36 neliön helsinkiläisyksiön.

Vierailija
62/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ihminen kuvottaa minua noin paljon kuin Axl. Toivon hänelle kaikkea pahaa elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axl on Alfa!

Vässykkä se on. Pakenee kuin mikäkin mammanpoika.

Vierailija
64/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viddu mikä mulkku toimittaja. Mä olisin vetänyt pataan. Antais toisen elää rauhassa

Miksi puolustelet salakuvaajahiekkaneggeriä?

En kirjoittanut tuota, mutta vastaan sinulle silti. Axl ei tehnyt mitään väärää. Naiset on nyt vaan luonteeltaan liian herkkiä.

Sen sijaan tuo toimittaja käyttäyty ärsyttävästi ja levittää toisen sijainnista tietoa. Kyllä aika moni muu mies olisi toimittajalle antanut kunnon selkäsaunan ansaitusti.

Ruotsissa kuka tahansa saa tietää kenen tahansa tarkan osoitteen ja jopa palkan, jos haluaa. Tiedot ovat julkisia.

Toimittaja tekee ihan oikein. Tuomittu rikollinen, joka ei maksa edes vahingonkorvauksia, ansaitsee kaiken mahdollisen paskan julkisuuden. Smith teki ihan lain silmissäkin väärin. Se, että hän ja sinä vihaatte naisia, ei ole mikään oikeutus.

Ei ketään Ruotsissa kiinnosta liian herkkiä suomi naisten valitus. Axl saa elää siellä rauhassa, vaikka miten yrittäisi tämä toimittaja häiriköidä muutaman kerran vuoteen.

Jutun perusteella Axl vaan nauroi uhreilleen edelleen eikä uhrit tai sinä voi sille mitään.

Ja en ole naisvihaaja, mutta ei mulla ole sympatiaa noita naisia kohtaan myöskään, saivat minusta ihan kaiken sen mitä ansaitsivat.

Kuten tuossa yllä joku sanoi, että Jussi Halla-ahokin blogissaan mainosti: sitä saa mitä tilaa eikä Halla-ahokaan ole naisvihaaja.

Salaa kuvaaminen on rikos, kuvaa kuka tahansa ketä tahansa.

Vierailija
65/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi naisia v*tuttaa kun Axl selvisi teoistaan käytännössä ilman seuraamuksia ja elää rauhassa Ruotsissa :D

Montakymmentä naista traumatisoitiin ja Axlilla menee hyvin :D

Millään tavalla puolustelematta ko. henkilöä ihmettelen, että miten hänen mielestäsi pitäisi elää elämäänsä? Istumalla jossain luolassa katumassa?

Voisi aloittaa vaikka pyytämällä anteeksi ja maksamalla uhreille korvaukset.

Vierailija
66/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Axl voi kostaa vielä laittamalla julkiseen levitykseen seks.videot eikä uhrit voi mitään, ja voi kiistää syyllisyytensä, kun todisteet ei riitä häntä yhdistämään tekoon.

Jos videoilla nähdään Axl itse teossa, miten hän voisi kiistää?

Hän voisi kiistää levittäneensä videot.. ja voisi myös omat kasvot videoilta suhmuroida pois. Ja silti ei olisi todisteita, että Axl laittoi videot aikuissvviihde sivustoille kaikkien nähtävälle. Siitä ne lähtis aika nopeesti somessa leviämään niistä helpoista naisista. Tuo on monessa kaukaisessa maassa ihan tavallinen tapa kansalaisilla kostaa.

Mistä syystä puolustelet rikollista? Oletko itsekin salakuvaaja?

Vierailija
67/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

66 neliön asunto Axililla ja hänen avovaimollaan tukholmassa.

Vierailija
68/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Axl voi kostaa vielä laittamalla julkiseen levitykseen seks.videot eikä uhrit voi mitään, ja voi kiistää syyllisyytensä, kun todisteet ei riitä häntä yhdistämään tekoon.

Jos videoilla nähdään Axl itse teossa, miten hän voisi kiistää?

Hän voisi kiistää levittäneensä videot.. ja voisi myös omat kasvot videoilta suhmuroida pois. Ja silti ei olisi todisteita, että Axl laittoi videot aikuissvviihde sivustoille kaikkien nähtävälle. Siitä ne lähtis aika nopeesti somessa leviämään niistä helpoista naisista. Tuo on monessa kaukaisessa maassa ihan tavallinen tapa kansalaisilla kostaa.

Niin niin, nainen on aina helppo kun haluaa harrastaa irtoseksiä :D  Mitä hävettävää siinä naisena on? Axlilla sen sijaan on hävettävää kun teki rikoksia salakuvaamalla ja jakamalla videoita. Axl on paljon moraalittomampi kuin naiset joita on pannut

Vierailija
69/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painajaismaista varmaankin naisille saada kutsu oikeudenkäyntiin missä oikein lainoppineiden kanssa porukalla katsotaan panovideoita missä yllärinä puuskuttaa itse pääosassa pervopertsan kanssa.... koska jätkä määrätietoisesti salakuvannut ja levitellyt ja lesoillut kaveriporukassaan kyseisillä tallenteilla.

Saiko tuomarikin katsella ,😄

Vierailija
70/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi naisia v*tuttaa kun Axl selvisi teoistaan käytännössä ilman seuraamuksia ja elää rauhassa Ruotsissa :D

Ja tämä huvittaa sinua jostain syystä..?

Jokainen saa nautintonsa eri asioista. Toisen kärsimys voi olla toisen nautinto kuten Hannu Lauerma  ihmisluonnetta kuvasi. Itse ainakin nautin mitä Axl teki noille.

Olen PS:n kannattaja ja lukenut paljon Hallo-ahon blogia. Siellä tuo on hyvin perusteltu miksi tietyt naiset ansaitsee jotain eikä sympatiaa tarvi kokea vaan voi jopa nauttia asiasta.

Teillä persuissahan on tunnetusti paljon naisvihaajia. Mutta jatka toki valitsemallasi tiellä ja piehtaroi hieman lisää tuolla vahingonilossasi. Varmaa on se, että sinä et saa tänäkään viikonloppuna...Kaltaisellasi ajatusmaailmalla varustetut yksilöt naiset onneksi älyävät nykyään kiertää kaukaa

Vierailija
71/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä huvittaa sinua jostain syystä..?

Jokainen saa nautintonsa eri asioista. Toisen kärsimys voi olla toisen nautinto kuten Hannu Lauerma  ihmisluonnetta kuvasi. Itse ainakin nautin mitä Axl teki noille.

Olen PS:n kannattaja ja lukenut paljon Hallo-ahon blogia. Siellä tuo on hyvin perusteltu miksi tietyt naiset ansaitsee jotain eikä sympatiaa tarvi kokea vaan voi jopa nauttia asiasta.

0/5

Vierailija
72/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viddu mikä mulkku toimittaja. Mä olisin vetänyt pataan. Antais toisen elää rauhassa

En kirjoittanut tuota, mutta vastaan sinulle silti. Axl ei tehnyt mitään väärää. Naiset on nyt vaan luonteeltaan liian herkkiä.

Sen sijaan tuo toimittaja käyttäyty ärsyttävästi ja levittää toisen sijainnista tietoa. Kyllä aika moni muu mies olisi toimittajalle antanut kunnon selkäsaunan ansaitusti.

Ruotsissa kuka tahansa saa tietää kenen tahansa tarkan osoitteen ja jopa palkan, jos haluaa. Tiedot ovat julkisia.

Toimittaja tekee ihan oikein. Tuomittu rikollinen, joka ei maksa edes vahingonkorvauksia, ansaitsee kaiken mahdollisen paskan julkisuuden. Smith teki ihan lain silmissäkin väärin. Se, että hän ja sinä vihaatte naisia, ei ole mikään oikeutus.

Ei ketään Ruotsissa kiinnosta liian herkkiä suomi naisten valitus. Axl saa elää siellä rauhassa, vaikka miten yrittäisi tämä toimittaja häiriköidä muutaman kerran vuoteen.

Jutun perusteella Axl vaan nauroi uhreilleen edelleen eikä uhrit tai sinä voi sille mitään.

Ja en ole naisvihaaja, mutta ei mulla ole sympatiaa noita naisia kohtaan myöskään, saivat minusta ihan kaiken sen mitä ansaitsivat.

Kuten tuossa yllä joku sanoi, että Jussi Halla-ahokin blogissaan mainosti: sitä saa mitä tilaa eikä Halla-ahokaan ole naisvihaaja.

Millä tavalla joku ansaitsee tulla salakuvatuksi? Oletko ihan pimeä?

Lue Halla-ahon blogia niin ymmärrät miksi.

Vierailija
73/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painajaismaista varmaankin naisille saada kutsu oikeudenkäyntiin missä oikein lainoppineiden kanssa porukalla katsotaan panovideoita missä yllärinä puuskuttaa itse pääosassa pervopertsan kanssa.... koska jätkä määrätietoisesti salakuvannut ja levitellyt ja lesoillut kaveriporukassaan kyseisillä tallenteilla.

Saiko tuomarikin katsella ,😄

Mitä hauskaa siinä on?

Vierailija
74/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, no Halla-aho vanhana pettäjänä ei varmaan ole mikään moraalin asiantuntija

Vierailija
75/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiainenkin on tuomittu valvontarangaistukseen Ruotsissa. Siitä huolimatta hän oleilee Loviisassa. Naurettavia nämä ns. tuomiot.

Vierailija
76/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi Raiskistoive Halla-aho.

Vierailija
77/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva ihminen kuvottaa minua noin paljon kuin Axl. Toivon hänelle kaikkea pahaa elämäänsä.

Axl on mukava, jos hänet tuntee. Ei kannata tuomita, jos ei henkilökohtaisesti tunne.

Vierailija
78/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axl on mukava, jos hänet tuntee. Ei kannata tuomita, jos ei henkilökohtaisesti tunne.

Kyllä varmaan Michael Penttiläkin on mukava.

Vierailija
79/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on söpö ja ihana. Oliko miehellä kalapuikkoviikset vai oliko parta?

Vierailija
80/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ehdonalaisessa oleva voi muuttaa maasta, eikö hänen kuulu olla valvonnan alla? Toki nyt ehdonalainen jo päättynyt, mutta taisi muuttaa ulkomaille aika pian oikeudenkäynnin jälkeen.

Opettele ehdollisen ja ehdonalaisen ero ennen kun avaat suusi arvon debiili.

Onneksi sulle on näistä omaa kokemusta, niin osaat opastaa tyhmempää.

Nykyään on keksitty sellainen jännä sivu kuin Google. Sieltä voit jopa sinä tarkistaa asioita joista et tiedä tai ole omakohtaista kokemusta, ennenkuin postailet tunnepuuskissa tälläisiä viestejä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi