Seiska löysi: Hääkuvaaja ja suomalaisten naisten unelmamies/vävy Axl Smith Tukholmassa
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Paljonkertova-video-Seiska-loysi-Suomesta…
Miehellä menee hyvin, uusi kulta kainalossa!
Kommentit (861)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painajaismaista varmaankin naisille saada kutsu oikeudenkäyntiin missä oikein lainoppineiden kanssa porukalla katsotaan panovideoita missä yllärinä puuskuttaa itse pääosassa pervopertsan kanssa.... koska jätkä määrätietoisesti salakuvannut ja levitellyt ja lesoillut kaveriporukassaan kyseisillä tallenteilla.
Niitä naisia arvosteltiin myös hyvin tarkasti esim. miltä rinnat, alapaa näyttää yms. ja naureskeltiin. Axl teki kuitenkin kavereilleen reilusti, kun ei heitä tähän mukaan oikedessa vetänyt eikä vasikoinut ja kertonut keiden taviskavereiden ja julkkiskavereiden kanssa niitä katsoi.
Tuollaiset miehet on sairaita ja kuvottavia. Mutta onneksi yhä useampi nainen netin ansiosta tiedostaa miesten todellisen luonnon ja valitsee vapaaehtoisen sinkkuuden
Haluaisitko hääkuvasi tunnetulta tirkistelijäpervolta?! Minä en!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viddu mikä mulkku toimittaja. Mä olisin vetänyt pataan. Antais toisen elää rauhassa
Miksi puolustelet salakuvaajahiekkaneggeriä?
En kirjoittanut tuota, mutta vastaan sinulle silti. Axl ei tehnyt mitään väärää. Naiset on nyt vaan luonteeltaan liian herkkiä.
Sen sijaan tuo toimittaja käyttäyty ärsyttävästi ja levittää toisen sijainnista tietoa. Kyllä aika moni muu mies olisi toimittajalle antanut kunnon selkäsaunan ansaitusti.
Ruotsissa kuka tahansa saa tietää kenen tahansa tarkan osoitteen ja jopa palkan, jos haluaa. Tiedot ovat julkisia.
Toimittaja tekee ihan oikein. Tuomittu rikollinen, joka ei maksa edes vahingonkorvauksia, ansaitsee kaiken mahdollisen paskan julkisuuden. Smith teki ihan lain silmissäkin väärin. Se, että hän ja sinä vihaatte naisia, ei ole mikään oikeutus.
Ei ketään Ruotsissa kiinnosta liian herkkiä suomi naisten valitus. Axl saa elää siellä rauhassa, vaikka miten yrittäisi tämä toimittaja häiriköidä muutaman kerran vuoteen.
Jutun perusteella Axl vaan nauroi uhreilleen edelleen eikä uhrit tai sinä voi sille mitään.
Ja en ole naisvihaaja, mutta ei mulla ole sympatiaa noita naisia kohtaan myöskään, saivat minusta ihan kaiken sen mitä ansaitsivat.
Kuten tuossa yllä joku sanoi, että Jussi Halla-ahokin blogissaan mainosti: sitä saa mitä tilaa eikä Halla-ahokaan ole naisvihaaja.
Millä tavalla joku ansaitsee tulla salakuvatuksi? Oletko ihan pimeä?
Lue Halla-ahon blogia niin ymmärrät miksi.
Juu, no Halla-aho vanhana pettäjänä ei varmaan ole mikään moraalin asiantuntija
Halliskin on l o r t t o kuten myös Axl, en näe paljoakaan eroa heillä
Sääliksi käy nykyistä naisystävää, jos ei tiedä minkä pervon kanssa seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painajaismaista varmaankin naisille saada kutsu oikeudenkäyntiin missä oikein lainoppineiden kanssa porukalla katsotaan panovideoita missä yllärinä puuskuttaa itse pääosassa pervopertsan kanssa.... koska jätkä määrätietoisesti salakuvannut ja levitellyt ja lesoillut kaveriporukassaan kyseisillä tallenteilla.
Saiko tuomarikin katsella ,😄
Mitä hauskaa siinä on?
No ei niin mitään 😄
Pystyykö tuollasia lopettamaan? Siis axl videointeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viddu mikä mulkku toimittaja. Mä olisin vetänyt pataan. Antais toisen elää rauhassa
En kirjoittanut tuota, mutta vastaan sinulle silti. Axl ei tehnyt mitään väärää. Naiset on nyt vaan luonteeltaan liian herkkiä.
Sen sijaan tuo toimittaja käyttäyty ärsyttävästi ja levittää toisen sijainnista tietoa. Kyllä aika moni muu mies olisi toimittajalle antanut kunnon selkäsaunan ansaitusti.
Ei se Allu Aksulle kelpaa.
Kyllähän sen arvaa, keitä suomalaisia siellä mukana naureskelemassa ollut!
PALJONKOHAN MAKSANEET AXLILLE KÄTEEN, ETTEI VASIKOI??
Työskenteli lontoossa kuvaajana ,😄
https://www.seiska.fi/Uutiset/Seiska-loysi-Axl-Smithin-Lontoosta-uusi-t…
Säälittävä , nolo ja moraaliton mies. Jos tuota nyt voi mieheksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota saa jahdata siihen asti, kunnes on sovittanut rikoksensa.
Tunnen Axlin ja se saa elää Ruotsissa ihan rauhassa. Ei sitä kiinnosta "uhrien" kärsimys tai sovitus.
Tuo Seiskan paparazzi voi hänestä tehdä jutun tai kaksi vuodessa, mutta ei se mitään muuta, ei ruotsalaiset Seiskaa lue.
Mutta unohdit että Ruotsissa asuu Axlin lisäksi 720 000 suomensukuista. Me luemme suomalaisia lehtiä ja haluamme tietää jos naapurimme on naisia salakuvannut limanuljaska. Eka kertaa kiitän seiskaa ja toimittajaa, tämän asian julkituominen oli hyvä juttu ja palvelus kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi naisia v*tuttaa kun Axl selvisi teoistaan käytännössä ilman seuraamuksia ja elää rauhassa Ruotsissa :D
Montakymmentä naista traumatisoitiin ja Axlilla menee hyvin :D
Ja tämä huvittaa sinua jostain syystä..?
Jokainen saa nautintonsa eri asioista. Toisen kärsimys voi olla toisen nautinto kuten Hannu Lauerma ihmisluonnetta kuvasi. Itse ainakin nautin mitä Axl teki noille.
Olen PS:n kannattaja ja lukenut paljon Hallo-ahon blogia. Siellä tuo on hyvin perusteltu miksi tietyt naiset ansaitsee jotain eikä sympatiaa tarvi kokea vaan voi jopa nauttia asiasta.
Jussi Halla-aho on viisas mies. En yhtään ihmettele, että hän saa bloginsa ansiosta niin paljon ääniä. Eikä ole edes pahoitellut sanomisiaan.
Muistelkaapa vaikka sitä miten erästä PS:n kansanedustaja naista väkisin suudeltiin PS:n juhlissa ja sen tehnyt eräs kansanedustaja/meppi sai PS:n äänestäjiltä silti luottamuksen ja jatkokauden ja rikosilmoituksen tehnyt nainen putosi eduskunnasta ja menetti arvostuksen PS:n piireissä ja kannattajissa.
Jos vielä epäilette, että onko näin ajattelevia ihan normi suomalaisia paljon, niin on. Lue Halla-ahon blogia niin ymmärrät miksi näin saakin ajatella eikä siinä ole mitään sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa kuka tahansa saa tietää kenen tahansa tarkan osoitteen ja jopa palkan, jos haluaa. Tiedot ovat julkisia.
Toimittaja tekee ihan oikein. Tuomittu rikollinen, joka ei maksa edes vahingonkorvauksia, ansaitsee kaiken mahdollisen paskan julkisuuden. Smith teki ihan lain silmissäkin väärin. Se, että hän ja sinä vihaatte naisia, ei ole mikään oikeutus.
Ei ketään Ruotsissa kiinnosta liian herkkiä suomi naisten valitus. Axl saa elää siellä rauhassa, vaikka miten yrittäisi tämä toimittaja häiriköidä muutaman kerran vuoteen.
Jutun perusteella Axl vaan nauroi uhreilleen edelleen eikä uhrit tai sinä voi sille mitään.
Ja en ole naisvihaaja, mutta ei mulla ole sympatiaa noita naisia kohtaan myöskään, saivat minusta ihan kaiken sen mitä ansaitsivat.
Kuten tuossa yllä joku sanoi, että Jussi Halla-ahokin blogissaan mainosti: sitä saa mitä tilaa eikä Halla-ahokaan ole naisvihaaja.
Hallis on vain 2 naisen mies.
Ja isänmaallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallis on vain 2 naisen mies.
Ja isänmaallinen.
Melkein vastakohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi naisia v*tuttaa kun Axl selvisi teoistaan käytännössä ilman seuraamuksia ja elää rauhassa Ruotsissa :D
Jokainen saa nautintonsa eri asioista. Toisen kärsimys voi olla toisen nautinto kuten Hannu Lauerma ihmisluonnetta kuvasi. Itse ainakin nautin mitä Axl teki noille.
Olen PS:n kannattaja ja lukenut paljon Hallo-ahon blogia. Siellä tuo on hyvin perusteltu miksi tietyt naiset ansaitsee jotain eikä sympatiaa tarvi kokea vaan voi jopa nauttia asiasta.
Jussi Halla-aho on viisas mies. En yhtään ihmettele, että hän saa bloginsa ansiosta niin paljon ääniä. Eikä ole edes pahoitellut sanomisiaan.
Muistelkaapa vaikka sitä miten erästä PS:n kansanedustaja naista väkisin suudeltiin PS:n juhlissa ja sen tehnyt eräs kansanedustaja/meppi sai PS:n äänestäjiltä silti luottamuksen ja jatkokauden ja rikosilmoituksen tehnyt nainen putosi eduskunnasta ja menetti arvostuksen PS:n piireissä ja kannattajissa.
Jos vielä epäilette, että onko näin ajattelevia ihan normi suomalaisia paljon, niin on. Lue Halla-ahon blogia niin ymmärrät miksi näin saakin ajatella eikä siinä ole mitään sairasta.
Tottakai teihin inceleihin vetoaa se ajatus, että naiset saa raiskata. Haluatte että joku kostaa puolestanne naisille, koska olette itse kykenemättömiä saamaan naisilta seksiä ja siksi katkeria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä persuissahan on tunnetusti paljon naisvihaajia. Mutta jatka toki valitsemallasi tiellä ja piehtaroi hieman lisää tuolla vahingonilossasi. Varmaa on se, että sinä et saa tänäkään viikonloppuna...Kaltaisellasi ajatusmaailmalla varustetut yksilöt naiset onneksi älyävät nykyään kiertää kaukaa
Axl Smith on kävelevä todiste, että naiset nimenomaan ei älyä kiertää meitä kaukaa. Samoin minun naiivi tyttöystävä, jolta haluan lähinnä seksiä ja sitä, että hän hoitaa kodin.
Ei sulla mitään tyttöystävää ole. Sä olet ruma inceli, joka runkkaa ja jynssää itse omat paskarantunsa vessanpytystä 😂
Taisi minun kommentti mennä tunteisiin. Usko tai elä, mutta kyllä mulla tyttöystävä on. Ei toki tiedä mitä ajattelen joistain asioista, mutta kuiteskin. En tarkoita tätä pahalla, mutta kun on ulkonäköä siunattu ja puhelahjoja niin naisia saa helposti ja naiset ei rakkaudeltaan kaikkea huomaa. Alapeukuttakaa jos haluatte, mutta kyllä te sisimmässään tiedätte ettei Axl ole ainut. Tyttöystävä on kertonutkin aika paljon miten eräällä feissin naistenhuoneella on valitusta tietyn tyyppisistä miehistä ja ei silti näe minussa niitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vaarallinen ja erittäin häiriintynyt yksilö jos mielestäsi naisten ahdistelu ja raiskaaminen on ok. Voithan toki olla myös trollailla, mistäpä sitä tietää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä persuissahan on tunnetusti paljon naisvihaajia. Mutta jatka toki valitsemallasi tiellä ja piehtaroi hieman lisää tuolla vahingonilossasi. Varmaa on se, että sinä et saa tänäkään viikonloppuna...Kaltaisellasi ajatusmaailmalla varustetut yksilöt naiset onneksi älyävät nykyään kiertää kaukaa
Axl Smith on kävelevä todiste, että naiset nimenomaan ei älyä kiertää meitä kaukaa. Samoin minun naiivi tyttöystävä, jolta haluan lähinnä seksiä ja sitä, että hän hoitaa kodin.
Ei sulla mitään tyttöystävää ole. Sä olet ruma inceli, joka runkkaa ja jynssää itse omat paskarantunsa vessanpytystä 😂
Taisi minun kommentti mennä tunteisiin. Usko tai elä, mutta kyllä mulla tyttöystävä on. Ei toki tiedä mitä ajattelen joistain asioista, mutta kuiteskin. En tarkoita tätä pahalla, mutta kun on ulkonäköä siunattu ja puhelahjoja niin naisia saa helposti ja naiset ei rakkaudeltaan kaikkea huomaa. Alapeukuttakaa jos haluatte, mutta kyllä te sisimmässään tiedätte ettei Axl ole ainut. Tyttöystävä on kertonutkin aika paljon miten eräällä feissin naistenhuoneella on valitusta tietyn tyyppisistä miehistä ja ei silti näe minussa niitä asioita.
Epäilen todella vahvasti ettei sinulla koskaan ole naista ollutkaan...Mutta jos onkin niin olen tyytyväinen kun tiedän, että jonain päivänä karma kostaa vielä sinullekin :) Karman lakia ei nimittäin kukaan pääse pakoon, se iskee vielä sinuunkin
Tuosta selviää parilla kuukaudella ehdollista. Ja kuvatut eivät voi ikinä tietää jos videot vielä lähtee leviämään. Se on loppuelämän pelko.