Seiska löysi: Hääkuvaaja ja suomalaisten naisten unelmamies/vävy Axl Smith Tukholmassa
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Paljonkertova-video-Seiska-loysi-Suomesta…
Miehellä menee hyvin, uusi kulta kainalossa!
Kommentit (861)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi naisia v*tuttaa kun Axl selvisi teoistaan käytännössä ilman seuraamuksia ja elää rauhassa Ruotsissa :D
Montakymmentä naista traumatisoitiin ja Axlilla menee hyvin :D
Ja tämä huvittaa sinua jostain syystä..?
Jokainen saa nautintonsa eri asioista. Toisen kärsimys voi olla toisen nautinto kuten Hannu Lauerma ihmisluonnetta kuvasi. Itse ainakin nautin mitä Axl teki noille.
Olen PS:n kannattaja ja lukenut paljon Hallo-ahon blogia. Siellä tuo on hyvin perusteltu miksi tietyt naiset ansaitsee jotain eikä sympatiaa tarvi kokea vaan voi jopa nauttia asiasta.
Jussi Halla-aho on viisas mies. En yhtään ihmettele, että hän saa bloginsa ansiosta niin paljon ääniä. Eikä ole edes pahoitellut sanomisiaan.
Muistelkaapa vaikka sitä miten erästä PS:n kansanedustaja naista väkisin suudeltiin PS:n juhlissa ja sen tehnyt eräs kansanedustaja/meppi sai PS:n äänestäjiltä silti luottamuksen ja jatkokauden ja rikosilmoituksen tehnyt nainen putosi eduskunnasta ja menetti arvostuksen PS:n piireissä ja kannattajissa.
Jos vielä epäilette, että onko näin ajattelevia ihan normi suomalaisia paljon, niin on. Lue Halla-ahon blogia niin ymmärrät miksi näin saakin ajatella eikä siinä ole mitään sairasta.
Siinä oikein malliesimerkki naisvihaajasta joka kannattaa kiertää kaukaa. Tuollainen viha ja katkeruus naisia kohtaan näkyy myös ulospäin, naiset aistivat sen ja siksi et tule koskaan saamaan naista. Mutta toisaalta, ehkä et naista edes halua
Mahakas, tasapaksu kouluttamaton typerys tuo ukko, kansallisuudella ei väliä.
Lisäksi ruma leuka , sellainen läskin iitan leuka, mutta koittaa parralla piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi naisia v*tuttaa kun Axl selvisi teoistaan käytännössä ilman seuraamuksia ja elää rauhassa Ruotsissa :D
Jokainen saa nautintonsa eri asioista. Toisen kärsimys voi olla toisen nautinto kuten Hannu Lauerma ihmisluonnetta kuvasi. Itse ainakin nautin mitä Axl teki noille.
Olen PS:n kannattaja ja lukenut paljon Hallo-ahon blogia. Siellä tuo on hyvin perusteltu miksi tietyt naiset ansaitsee jotain eikä sympatiaa tarvi kokea vaan voi jopa nauttia asiasta.
Jussi Halla-aho on viisas mies. En yhtään ihmettele, että hän saa bloginsa ansiosta niin paljon ääniä. Eikä ole edes pahoitellut sanomisiaan.
Muistelkaapa vaikka sitä miten erästä PS:n kansanedustaja naista väkisin suudeltiin PS:n juhlissa ja sen tehnyt eräs kansanedustaja/meppi sai PS:n äänestäjiltä silti luottamuksen ja jatkokauden ja rikosilmoituksen tehnyt nainen putosi eduskunnasta ja menetti arvostuksen PS:n piireissä ja kannattajissa.
Jos vielä epäilette, että onko näin ajattelevia ihan normi suomalaisia paljon, niin on. Lue Halla-ahon blogia niin ymmärrät miksi näin saakin ajatella eikä siinä ole mitään sairasta.
Tottakai teihin inceleihin vetoaa se ajatus, että naiset saa raiskata. Haluatte että joku kostaa puolestanne naisille, koska olette itse kykenemättömiä saamaan naisilta seksiä ja siksi katkeria
Suomessa vaikka olisi miten ruma niin saa jo 50e seksiä, että ei miehet ilman joudu olemaan, vaikka eivät muuten saisi. Sitä en tiedä onko ei niin viehättäville foorumin yh-mammoille samanlaista mahdollisuutta.
Mutta onko kaikilla inceleillä sitä ylimääräistä viittäkymppiä? Epäilen vahvasti, sossun ja Kelan tuilla kun ei eletä kovin leveästi. Ja en mihin minä naisena miestä tarvitsen, kun vibraattori on keksitty? Saan orgasmin helposti ilman miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä persuissahan on tunnetusti paljon naisvihaajia. Mutta jatka toki valitsemallasi tiellä ja piehtaroi hieman lisää tuolla vahingonilossasi. Varmaa on se, että sinä et saa tänäkään viikonloppuna...Kaltaisellasi ajatusmaailmalla varustetut yksilöt naiset onneksi älyävät nykyään kiertää kaukaa
Axl Smith on kävelevä todiste, että naiset nimenomaan ei älyä kiertää meitä kaukaa. Samoin minun naiivi tyttöystävä, jolta haluan lähinnä seksiä ja sitä, että hän hoitaa kodin.
Ei sulla mitään tyttöystävää ole. Sä olet ruma inceli, joka runkkaa ja jynssää itse omat paskarantunsa vessanpytystä 😂
Taisi minun kommentti mennä tunteisiin. Usko tai elä, mutta kyllä mulla tyttöystävä on. Ei toki tiedä mitä ajattelen joistain asioista, mutta kuiteskin. En tarkoita tätä pahalla, mutta kun on ulkonäköä siunattu ja puhelahjoja niin naisia saa helposti ja naiset ei rakkaudeltaan kaikkea huomaa. Alapeukuttakaa jos haluatte, mutta kyllä te sisimmässään tiedätte ettei Axl ole ainut. Tyttöystävä on kertonutkin aika paljon miten eräällä feissin naistenhuoneella on valitusta tietyn tyyppisistä miehistä ja ei silti näe minussa niitä asioita.
Epäilen todella vahvasti ettei sinulla koskaan ole naista ollutkaan...Mutta jos onkin niin olen tyytyväinen kun tiedän, että jonain päivänä karma kostaa vielä sinullekin :) Karman lakia ei nimittäin kukaan pääse pakoon, se iskee vielä sinuunkin
Jos saan kommentoida teidän väittelyyn vähän off-topicisti niin itse en kyllä karmaan usko, sen näkee Axl:sta ja lukuisista Suomen ykkös viihdetähdistä, jotka ovat teoistaan huolimatta edelleen super suosittuja ja uhrit joutuvat näkemään heidät tv:ssä joka kerta, kun avaavat suositun ohjelman. Maailmassa asioihin voi vaikuttaa vain vaikuttamalla itse, ei uskomalla johonkin että jollakin ei jotain ole tai että jokin kosminen voima kostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa nyt 35-vuotias nainen on keski-ikäinen. Kiva juttu. Mites kun suomalainen nainen on 40-vuotiaana vielä nuoreksi laskettava tämän palstan mukaan. Aika kaukana Tukholman keskustasta näyttää tuo pariskunta asuvan. Itse olen onneksi piilottanut omat tietoni netistä ja suosittelen kyllä tämänkin pariskunnan tekevän saman.
Ihmettelin myös kaikki löytyy uudella nimellä. Onkohan Axl edes tietoinen?
Ruotsissa kaikki tieto on lähtökohtaisesti julkista, tietojen piilottamista voi anoa jos olet vainonnan tms. uhri. Ehkä Axlin tapaus ei täytä kriteereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painajaismaista varmaankin naisille saada kutsu oikeudenkäyntiin missä oikein lainoppineiden kanssa porukalla katsotaan panovideoita missä yllärinä puuskuttaa itse pääosassa pervopertsan kanssa.... koska jätkä määrätietoisesti salakuvannut ja levitellyt ja lesoillut kaveriporukassaan kyseisillä tallenteilla.
Niitä naisia arvosteltiin myös hyvin tarkasti esim. miltä rinnat, alapaa näyttää yms. ja naureskeltiin. Axl teki kuitenkin kavereilleen reilusti, kun ei heitä tähän mukaan oikedessa vetänyt eikä vasikoinut ja kertonut keiden taviskavereiden ja julkkiskavereiden kanssa niitä katsoi.
Miksihän miehet yleisesti kuvittelevat että heillä on varaa arvostella naisten kehoja? Naisetkin voisivat alkaa nauraa miesten miestisseille, peniksille, persereiälle, rumille karvoituksille ja möhömahoille
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy nykyistä naisystävää, jos ei tiedä minkä pervon kanssa seurustelee.
No ei varmasti tiedä. Axlilla on tätä nykyä mahdollisuus saada ainostaan sellaisia naisia jotka eivät osaa suomea eivätkä tiedä hänen taustojaan.
Tuollainen tausta on välitön turnoff jos se tulee tietoon joten parisuhde hänen kanssaan ei ikinä voi perustua rehellisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai teihin inceleihin vetoaa se ajatus, että naiset saa raiskata. Haluatte että joku kostaa puolestanne naisille, koska olette itse kykenemättömiä saamaan naisilta seksiä ja siksi katkeria
Suomessa vaikka olisi miten ruma niin saa jo 50e seksiä, että ei miehet ilman joudu olemaan, vaikka eivät muuten saisi. Sitä en tiedä onko ei niin viehättäville foorumin yh-mammoille samanlaista mahdollisuutta.
On Suomessa myös miesprostituoituja eikä ole kauaakaan kun oli Iltasanomissa sellaisesta miehestä artikkeli...
Piru, senkäs takia ne naiset lähtee sinne ruottiin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko kaikilla inceleillä sitä ylimääräistä viittäkymppiä? Epäilen vahvasti, sossun ja Kelan tuilla kun ei eletä kovin leveästi. Ja en mihin minä naisena miestä tarvitsen, kun vibraattori on keksitty? Saan orgasmin helposti ilman miestä
Tämä. Lisäksi vaikka onnistuisi Kelan rahoista sen 50€ irroittamaan, ei siellä Takaperähikiällä ole ketään, joka viidelläkympillä mitään muuta möisi kuin ämpärillisen mustikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viddu mikä mulkku toimittaja. Mä olisin vetänyt pataan. Antais toisen elää rauhassa
Miksi puolustelet salakuvaajahiekkaneggeriä?
En kirjoittanut tuota, mutta vastaan sinulle silti. Axl ei tehnyt mitään väärää. Naiset on nyt vaan luonteeltaan liian herkkiä.
Sen sijaan tuo toimittaja käyttäyty ärsyttävästi ja levittää toisen sijainnista tietoa. Kyllä aika moni muu mies olisi toimittajalle antanut kunnon selkäsaunan ansaitusti.
Ruotsissa kuka tahansa saa tietää kenen tahansa tarkan osoitteen ja jopa palkan, jos haluaa. Tiedot ovat julkisia.
Toimittaja tekee ihan oikein. Tuomittu rikollinen, joka ei maksa edes vahingonkorvauksia, ansaitsee kaiken mahdollisen paskan julkisuuden. Smith teki ihan lain silmissäkin väärin. Se, että hän ja sinä vihaatte naisia, ei ole mikään oikeutus.
Ei ketään Ruotsissa kiinnosta liian herkkiä suomi naisten valitus. Axl saa elää siellä rauhassa, vaikka miten yrittäisi tämä toimittaja häiriköidä muutaman kerran vuoteen.
Jutun perusteella Axl vaan nauroi uhreilleen edelleen eikä uhrit tai sinä voi sille mitään.
Ja en ole naisvihaaja, mutta ei mulla ole sympatiaa noita naisia kohtaan myöskään, saivat minusta ihan kaiken sen mitä ansaitsivat.
Kuten tuossa yllä joku sanoi, että Jussi Halla-ahokin blogissaan mainosti: sitä saa mitä tilaa eikä Halla-ahokaan ole naisvihaaja.
Millä tavalla joku ansaitsee tulla salakuvatuksi? Oletko ihan pimeä?
Lue Halla-ahon blogia niin ymmärrät miksi.
Juu, no Halla-aho vanhana pettäjänä ei varmaan ole mikään moraalin asiantuntija
Halliskin on l o r t t o kuten myös Axl, en näe paljoakaan eroa heillä
Hallis on vain 2 naisen mies.
Ja isänmaallinen.
Puolisoaan pettävät ovat aina l o r t t o j a sukupuolesta riippumatta
Tämä. Petturiho.ro on petturiho.ro, olipa kuinka isänmaallinen tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painajaismaista varmaankin naisille saada kutsu oikeudenkäyntiin missä oikein lainoppineiden kanssa porukalla katsotaan panovideoita missä yllärinä puuskuttaa itse pääosassa pervopertsan kanssa.... koska jätkä määrätietoisesti salakuvannut ja levitellyt ja lesoillut kaveriporukassaan kyseisillä tallenteilla.
Niitä naisia arvosteltiin myös hyvin tarkasti esim. miltä rinnat, alapaa näyttää yms. ja naureskeltiin. Axl teki kuitenkin kavereilleen reilusti, kun ei heitä tähän mukaan oikedessa vetänyt eikä vasikoinut ja kertonut keiden taviskavereiden ja julkkiskavereiden kanssa niitä katsoi.
Miksihän miehet yleisesti kuvittelevat että heillä on varaa arvostella naisten kehoja? Naisetkin voisivat alkaa nauraa miesten miestisseille, peniksille, persereiälle, rumille karvoituksille ja möhömahoille
Riittää että nauraa miehen pakenevalle hiusrajalle, niin homma on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on keskimäärin aika rumia mutta silti kuvittelevat olevansa jotain adoniksia :D Tästähän on tutkimuksiakin että miehet yleensä luulevat olevansa komeampia kuin ovat ja naiset sen sijaan monesti luulevat olevansa rumempia kuin mitä todellisuudessa ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy nykyistä naisystävää, jos ei tiedä minkä pervon kanssa seurustelee.
No ei varmasti tiedä. Axlilla on tätä nykyä mahdollisuus saada ainostaan sellaisia naisia jotka eivät osaa suomea eivätkä tiedä hänen taustojaan.
Tuollainen tausta on välitön turnoff jos se tulee tietoon joten parisuhde hänen kanssaan ei ikinä voi perustua rehellisyyteen.
Mitä ihmeen misogyniaa taas?
Kaiken päivää täällä jauhetaan miten miehelle kelpaa kuka vain.
Tässä esimerkkitapaus miten naiselle kelpaa mikä vain.
Ai, mutta niinhän se taas viaton nainen ei tiedä kenen kanssa kulkee.
Voi, että enkeliä, väärin valitsi, miksi mies on tälläinen?
Kaksinaismoralisimi on tuomittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen Ulosotto tekee yhteistyötä Ruorsin kanssa ja ihmettelen miten Axl muka pääsee pakoon ulosottomaksuja.
Axl teki Jethrot eli lähti Suomen ulosottomiehen ulottumiin ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Mahakas, tasapaksu kouluttamaton typerys tuo ukko, kansallisuudella ei väliä.
Lisäksi ruma leuka , sellainen läskin iitan leuka, mutta koittaa parralla piilottaa.
Läski-Axel! Läski-Axel!
Miksi joku laittaa whatsapp ryhmään salaa kuvattuja panovideoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salakuvaaja-Axl ei halunnut tulla kuvatuksi :DD
Axl on uhri tässä, hän ei levittänyt niitä salaakuvattuja seks.videoita koko kansalle, vain kavereillensa.
Tämä seiskan paparazzi Panu Hörkkö häiritsee ja levittää koko kansalle. Mikä ero?
Uskon, että Axl voi kostaa vielä laittamalla julkiseen levitykseen seks.videot eikä uhrit voi mitään, ja voi kiistää syyllisyytensä, kun todisteet ei riitä häntä yhdistämään tekoon.
Ai Axl on uhri?
No kuule, lainsäädäntö on asiasta eri mieltä.
Olkoon tapaus opiksi ja ojennukseksi kaikille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku laittaa whatsapp ryhmään salaa kuvattuja panovideoita?
Päästään sairas. Ihmettelen kavereitaan, miksi eivät ilmoittaneet mihinkään? Ovatko yhtä pimeää sakkia?