Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska löysi: Hääkuvaaja ja suomalaisten naisten unelmamies/vävy Axl Smith Tukholmassa

Vierailija
22.04.2023 |

Kommentit (861)

Vierailija
22/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota saa jahdata siihen asti, kunnes on sovittanut rikoksensa.

Tunnen Axlin ja se saa elää Ruotsissa ihan rauhassa. Ei sitä kiinnosta "uhrien" kärsimys tai sovitus.

Tuo Seiskan paparazzi voi hänestä tehdä jutun tai kaksi vuodessa, mutta ei se mitään muuta, ei ruotsalaiset Seiskaa lue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa nyt 35-vuotias nainen on keski-ikäinen. Kiva juttu. Mites kun suomalainen nainen on 40-vuotiaana vielä nuoreksi laskettava tämän palstan mukaan. Aika kaukana Tukholman keskustasta näyttää tuo pariskunta asuvan. Itse olen onneksi piilottanut omat tietoni netistä ja suosittelen kyllä tämänkin pariskunnan tekevän saman.

Ihmettelin myös kaikki löytyy uudella nimellä. Onkohan Axl edes tietoinen?

Vierailija
24/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Axl kertonut naiselleen Trevorista?

Vierailija
25/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen Axlin ja se saa elää Ruotsissa ihan rauhassa. Ei sitä kiinnosta "uhrien" kärsimys tai sovitus.

Tuo Seiskan paparazzi voi hänestä tehdä jutun tai kaksi vuodessa, mutta ei se mitään muuta, ei ruotsalaiset Seiskaa lue.

Joku uhri voi lukea ja lähteä hakemaan korvauksiaan ihan itse parin isomman kaverinsa kanssa.

Vierailija
26/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Axl kertonut naiselleen Trevorista?

Tai Peteristä?

Vierailija
27/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hyvä vaan, että pysyy poissa Suomesta.

Vierailija
28/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl katkaisi välit vanhoihin ystäviinsä, vaihtoi nimen ja muutti tukholmaan. Jutussa Axlin ystävät, ei Casin

https://www.is.fi/viihde/art-2000005107866.html

Vierailija
29/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku uhri voi lukea ja lähteä hakemaan korvauksiaan ihan itse parin isomman kaverinsa kanssa.

Hyppää vaan Ruotsinlaivaan ja metrolla näyttää pääsevän perille.

Vierailija
30/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi seiskasta lukea, kun netistä on löytynyt pitkään pelkästään vanhan nimen googlettamalla. On Casin portfoliota ja työhakemusta, on myös somessa

Vierailija
31/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axl katkaisi välit vanhoihin ystäviinsä, vaihtoi nimen ja muutti tukholmaan. Jutussa Axlin ystävät, ei Casin

Joutunut itse keksimään itselleen kavereita. Tosi suosittu.

Vierailija
32/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppää vaan Ruotsinlaivaan ja metrolla näyttää pääsevän perille.

Ettei vaan ole Maisa Lorppa. Vai mikä hänen nimensä oli? Se vaalea finninaamanen...

Vierailija
33/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei katkaissut kaikkiin. Olen edelleen Axl instassa kaveri ja ollaan yhteydessä säännöllisesti ja olen tavannutkin monta kertaa Lontoossa ja sitten Tukholmassa. Axlia vaan naurattaa koko keissi eikä häntä Ruotsissa tunneta. Tosi ystävät on edelleen rinnalla enkä tiedä ketään, joka Axl olisi jättänyt. Kaikki lähinnä pitää noita naisia vaan helppoina.

Eli myös Cas kaveraa Peterin ja Trevorin kanssa? Mielenkiintoista

Vierailija
34/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei katkaissut kaikkiin. Olen edelleen Axl instassa kaveri ja ollaan yhteydessä säännöllisesti ja olen tavannutkin monta kertaa Lontoossa ja sitten Tukholmassa. Axlia vaan naurattaa koko keissi eikä häntä Ruotsissa tunneta. Tosi ystävät on edelleen rinnalla enkä tiedä ketään, joka Axl olisi jättänyt. Kaikki lähinnä pitää noita naisia vaan helppoina.

Eli myös Cas kaveraa Peterin ja Trevorin kanssa? Mielenkiintoista

Ei kait se pipi pää parane pakenemalla?

Vierailija
35/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Axl voi kostaa vielä laittamalla julkiseen levitykseen seks.videot eikä uhrit voi mitään, ja voi kiistää syyllisyytensä, kun todisteet ei riitä häntä yhdistämään tekoon.

Jos videoilla nähdään Axl itse teossa, miten hän voisi kiistää?

Vierailija
36/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö ilmiantaa ton instatili?

Vierailija
37/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl on myös vaihtanut nimensä piilottaakseen menneisyytensä. Hänen nimensä on nyt Cas Malek-Smith.

Piiloleikki median kanssa päättyi, kun Seiskan paparazzi löysi kohurikollisen tukholmalaisesta lähiöstä. Samalla paljastui, että Axl on löytänyt uuden kullan keski-ikäisestä balkanilaisesta kaunottaresta.

”Laita kiinni se”

Seiskan paparazzi yllätti Axlin metroaseman laiturilta, mutta ex-juontaja ei ollut juttutuulella. TUNNETTU SALAKUVAAJA EI ILAHTUNUT LAINKAAN, KUN PAPARAZZI ALKOI KUVATA HÄNTÄ ILMAN LUPAA. 

Vierailija
38/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta Peter joi Smithin mukaan itsensä hengiltä.

Vierailija
39/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi naisia v*tuttaa kun Axl selvisi teoistaan käytännössä ilman seuraamuksia ja elää rauhassa Ruotsissa :D

Montakymmentä naista traumatisoitiin ja Axlilla menee hyvin :D

Ja tämä huvittaa sinua jostain syystä..?

Vierailija
40/861 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja Maisa Torppa voisi ihan rauhassa pysyä "kadoksissa", ei tarvi näitä kahta Seiskan kaivaa esille.

Olen samaa mieltä - lisäisin porukkaan vielä Tuomas Enbusken ja Roope Salmisen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme