Matti Ahde arvosteli ensitreffeillä Hilkan pyöreitä poskia
Ja toivoi ,että Hilkka olisi ollut neitsyt. Jälkiruoan siirsi sivuun, ettei posket pyörene liikaa. Mitä ihmettä? Miksi ihmeessä naiset suostuu tuollaiseen?
Kommentit (549)
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia suurten ikäluokkien miesten käytöstä. Ja saman ikäluokan naiset alistui vapaaehtoisesti moiseen paskaan. Tiedän tämän omista vanhemmistani.
Ei kyllä kaikki, kyllä sen ikäisissä oli hyvin paljon jo tasa-arvon kannattajia.
Minä kun lapsena näin kaverin kotona tämmöstä touhua että perheenisä vain makasi ja kaverini äiti teki kotona kaiken, jotenkin järkytyin siitä, koska äiti on kertonu että kotiin tulledsa olin huudahtanu tuohtuneena "Onneksi meillä on sentään tasa-arvo!", heh, en muistaitse tätä ollenkaan, vain sen tunteen mitä kaverini koti sai aikaan. 😂
Ja vanhempani olivat tavallisia tehdastyöläisiä, ja silti paljon fiksumpia kuin nämä kaverin akateemiset vanhemmat.
Olen kyllä niin iloinen että sain tervejärkiset oikeudenmukaisuuteen ja rehtiyteen uskovat vanhemmat, enkä mitään ketkuvilunkivätyksiä. 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia suurten ikäluokkien miesten käytöstä. Ja saman ikäluokan naiset alistui vapaaehtoisesti moiseen paskaan. Tiedän tämän omista vanhemmistani.
Hilkka Ahde on 10v nuorempi kuin Matti ja olen itse Hilkan ikäinen.
En ole ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä ja minun treffit olisi kyllä loppuneet nopeasti jos olisin niille lähtenytkään. Varsinkin nuorena 10v oli suuri ikäero.
12 vuotta nuorempi. Kävin Riikosen Hilun kanssa samaa koulua, toki olin häntä useamman vuoden nuorempi. Hilkka oli siis 18 ja Matti 30 vuotias kun alkoivat seurustelemaan.
Hilun isä Kake oli maaottelutason kolmiloikkaaja ja äitinsä Kepa liikunnanopettaja ja rytmisen voimistelun valmentaja. Urheilin samassa seurassa kuin Hilkka mutta eri lajeja (kahta) enkä tuntenut häntä henkilökohtaisesti. Äitinsä kanssa olin paljonkin tekemisissä ja hänestä minulla ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa.
Koko perhe oli siis erittäin tunnettu pikku kaupungissa ja se oli iso uutinen ja juoruilun aihe, kun Hilu rupesi Ahteen kanssa seurustelemaan, olihan Ahde jo tuolloin tunnettu kansanedustaja.
Se ei myöskään ollut mikään salaisuus, että Kepa ei suhteesta pitänyt, vaan oli raivoissaan kun Hilkka lopetti suhteen takia voimistelu-uransa. Tosin saattoi siihen lopettamiseen vaikuttaa hieman sekin, että seurakaveri Leila Jääskeläinen, joka oli hopealla 1974 Hilkan voittaessa Suomen mestaruuden, oli seuraavissa SM kisoissa mennyt hänestä ohi voittaen Suomen mestaruuden, Hilkan jäädessä hopealle. Eli hän tiesi, ettei kykenisi enää pärjäämään Leilaa vastaan. Leila Jääskeläinen voittikin kolme SM-kultaa peräkkäin ja vielä neljännen 80-luvun alussa.
Kukahan tämä Hilkan uusi suhde on?
Vierailija kirjoitti:
Missä suuret ikäluokat, siellä ongelmat.
Missä nuoret ikäluokat, siellä paljon varhaiseläkeläisiä.
t. en kuulu kumpaankaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tulisi toisia treffejä, jos joku määräisi syömisiäni.
Samaa mieltä minäkin olen. Taisi Hilkka haluta vain varakkaan miehen. Raha ratkaisi.
Käsittääkseni Matti Ahde oli sähkömies ennen politiikkaan lähtemistä? Tuskin siis kovin varakas.
Tosin saatan olla väärässä
Isäni tunsi tämän Matti Ahteen ajalta ennen politiikkaa. Oli kuulemma mukava tyyppi ja ei pahaa sanaa. Tiedä sitten.
Varmaan oli mukava isällesi, koska tuskin ahdisteli miehiä.
Narskut on hurmaavia ja mukavia ensitapaamisella ja vieraille ihmisille.
Miten on mahdollista, että Hilkka kuitenkin kokee, että Matti oli hänen elämänsä suuri rakkaus, ja että heillä oli aivan mahtava liitto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä ja minun treffit olisi kyllä loppuneet nopeasti jos olisin niille lähtenytkään. Varsinkin nuorena 10v oli suuri ikäero.
Hän oli 15 vuotta nuorempi.
Vaati neitsyttä, mutta oliko Matti itse kokematon? Kaikenlaiseen ne naiset suostuukin. Itse olen neitsyt enkä ikimaailmassa olisi ihmisen kanssa, joka antaa sille jonkinlaista arvoa tai vaatii sitä toiselta. Varsinkaan jos tämä ihminen ei ole itse neitsyt, mutta toisen täytyy olla. En myöskään olisi ihmisen kanssa, joka arvostelee heti syömisiäni tai kyttää niitä. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli kesätöissä alaikäisenä samoissa tilaisuuksissa Ahteen kanssa. Matti oli aikuinen mies, kouri ja lääppi, eikä siihen aikaan 70 luvulla asiaan puututtu millään tavalla. Kuulemma kaikki naiset ja tytöt tiesivät ja yrittivät vältellä tyyppiä mahdollisuuksien mukaan. Miesvaltainen ala ja aikakausi eikä monet uskaltaneet puhua.
Äitini on kertonut, että millaista oli olla nuori nainen 70 luvulla. Hän oli tarjoilijana jossakin tapahtumassa, missä oli eräitä tuon aikauden päättäjiä. Paikkakuntaa en viitsi kertoa. Naisen asema ei ollut millään tavoin kiva, eikä varsinkaan tuossa työssä. Onneksi näistä asioista puhutaan nykyään ja metoo on tuonut mukanaan paljon hyvää, vaikka tietysti siinäkin on mukana negatiivisia lieveilmiöitä, mutta missä ei olisi.
Mä taas olin joskus kauan sitten töissä tehtaassa, missä ihan kaikki tiesi omistaja-johtajien sikailuista. Löytyivät aamuisin työpaikalta sammuneina ties kenen työpöydän alle. Duunarinaisista "onnekkaimmat" pääsivät naimisissa olevan johtajan kanssa etelän matkalle. Sen naisen siskokin sai tehtaasta töitä, kun olivat niin tykättyjä.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että Hilkka kuitenkin kokee, että Matti oli hänen elämänsä suuri rakkaus, ja että heillä oli aivan mahtava liitto?
Narsistin uhri. Samoinhan Elina Kiikka yhä vain *rakastaa* Ikeä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vaati neitsyttä, mutta oliko Matti itse kokematon? Kaikenlaiseen ne naiset suostuukin. Itse olen neitsyt enkä ikimaailmassa olisi ihmisen kanssa, joka antaa sille jonkinlaista arvoa tai vaatii sitä toiselta. Varsinkaan jos tämä ihminen ei ole itse neitsyt, mutta toisen täytyy olla. En myöskään olisi ihmisen kanssa, joka arvostelee heti syömisiäni tai kyttää niitä. Ei kiitos.
Täytyy olla pieni muna, kun vaatii neitsyttä eli kokematonta.
Äitini ois sivaltanu ton matin ulkonäköä kahta kertaa pahemmin ja lähteny menemään.
Ihan samaa ikäluokkaa on.
Äitini oli vähän erilainen nuori, ei mikään pottatukkatyttö.
Ja me naiset, joilla on itsetuntoa, älyä ja elämänkokemusta, ollaan kuulemma riivinrautoja. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Äitini ois sivaltanu ton matin ulkonäköä kahta kertaa pahemmin ja lähteny menemään.
Ihan samaa ikäluokkaa on.Äitini oli vähän erilainen nuori, ei mikään pottatukkatyttö.
Niinpä susta ei tullut onnetonta pervoa nistiä. Hyvä sun äiti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä ja minun treffit olisi kyllä loppuneet nopeasti jos olisin niille lähtenytkään. Varsinkin nuorena 10v oli suuri ikäero.Hän oli 15 vuotta nuorempi.
No ei ollut, vaan 12 vuotta nuorempi. Hämmentävää miten mutupohjalta heitellään tietoja, jotka on muutamassa sekunnissa tarkistettavissa wikipediasta. Matti siis syntynyt 1945 ja Hilkka 1957.
Palveluksen teki, kun huoli käytetyn.
Vierailija kirjoitti:
Kun on sukupolvia alistettu henkisellä ja fyysiselä väkivalalla, niin toiminta ei ole vapaaehtoista. Se on historian summa. Kuten palstakin todistaa, noita miehiä vielä on. Kokoomus ttaas haluaa poistaa asumistuet siksi, että pienten lasten (rahattomat) äidit joutuisivat noiden miesten orjina pysymään ja haukkuja kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei tiedä paremmasta ja Matti toi leivän pöytään eikä lyönyt? Entisaikaan kriteerit oli vähän löyhemmät..
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset antaa miehensä pitää haaremia. Kunhan on kunnon kulissit, rahaa, valtaa ja omaisuutta - se riittää. Ja ilmeisesti ulkonäköasiatkin olleet tärkeitä perheessä.
Oikeasti Hilkan ulkonäkövirhe ei ollut pyöreät posket vaan lähellä toisiaan olevat silmät. Jos silmät on kauempana toisistaan, pyöreät posket näyttää vaan söpöiltä ja nuorekkailta.