Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämäkin mies pelästyi taas toisten treffien jälkeen

Vierailija
21.04.2023 |

Kahdet mukavat treffit, käytiin leffassa ja drinkillä. Toisilla treffeillä vein hänet keilaamaan. Keskiviikkona laitoin miehelle viestiä, että hån voisi tulla lauantaina vähän siivoamaan mun kämpille, olen varannut hänelle valmiiksi tiskirätin ja pölynimurin. Mies oli lukenut viestin keskiviikkona, mutta ei ole vastannut mitään kyselyihin sen jälkeen. 🙄 Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää nämä häilyvät miehet..

N31

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajua niukasti nykypoikasilla. Kyllä ennen oli paremmin kun niitä sai vetää narussa auton perässä pitkin raittia ja kaikilla oli kivaa.

Ja kaikki kuitenkin tietää, että miehen paikka on imurin varressa. Eikä se lattia imuroimalla kulu.

Vierailija
62/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin "tykkään" imuroida ja pyyhkiä pölyjä, jos se nainen tekisi muita kotitöitä. Joten en säikähtäisi jos toisten treffien jälkeen olisi vuorossa imurointia. Sittenhän voisi myös kokkailla yhdessä ja nauttia hyvästä ruoasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä ehdotin miehelle reppana tekemistä asuntooni tokila treffeillä. Ja hän kieltäytyi? Siis kyllä on miehet ihmeellisiä nykyään....

Vierailija
64/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on edelleen se amerikkalaiskoulun vuosikirja tallessa ja siinä kuvia hänestä joukkueineen. Valittiin koulun parhaaksi urheilijaksi ja oppilaskunnan pj:ksi, vaikka oli suomalainen vaihtari.

Tosin hänen äidinkielensä on englanti, kun on käynyt kansainvälisen koulun ja asunut seitsemässä maassa, eli ei ihan tavan persu ole, eikä persu lainkaan. On ollut kansainvälisissä pelastustöissä mm. Haitin maanjäristyksessä.

Ja tosiaan tykkää siivota ja on niin vahvasti hetero, ettei pelkää pukeutua mekkoon jos käsky käy. Ihana mies <3

Vierailija
65/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin "tykkään" imuroida ja pyyhkiä pölyjä, jos se nainen tekisi muita kotitöitä. Joten en säikähtäisi jos toisten treffien jälkeen olisi vuorossa imurointia. Sittenhän voisi myös kokkailla yhdessä ja nauttia hyvästä ruoasta.

Oot ihana. Sun ei tarvitse yksin olla

Vierailija
66/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä ehdotin miehelle reppana tekemistä asuntooni tokila treffeillä. Ja hän kieltäytyi? Siis kyllä on miehet ihmeellisiä nykyään....

Aivan kädettömiä monet. Kuvittelevat että heidät elätetään siihen sohvalle eikä heidän muuta tarvitse kuin olla hiljaa ja näyttää hyvältä! H*romiehet.

Vierailija
67/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kädettömiä monet. Kuvittelevat että heidät elätetään siihen sohvalle eikä heidän muuta tarvitse kuin olla hiljaa ja näyttää hyvältä! H*romiehet.

No, kaikki miehet on maksullisia. Kyllä ne saa kaikki siivoamaan kun valuuttaa riittää.

Vierailija
68/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on nykyään

#Aviomiesmatsku ja

#Isämatsku.

Joutuu melkeinpä hakemaan kauempaa jos kunnollisen haluaa.

Vierailija
69/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kaikki miehet on maksullisia. Kyllä ne saa kaikki siivoamaan kun valuuttaa riittää.

Varmaan jos joku geenikaunis ja sopivan pituinen nainen vähän käsiväskyä heilauttaa, niin jo miehellä pölyhuiska viuhuu. Toista se on meillä tavisnaisilla. Ei saa ketään edes viemään lähtiessään roskista.

Vierailija
70/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ne nauttii olla kontallaan lattiaa luuttuamassa. Ne ei vain kaikki suostu myöntämään sitä.

Vierailija
71/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa on nykyään

#Aviomiesmatsku ja

#Isämatsku.

Joutuu melkeinpä hakemaan kauempaa jos kunnollisen haluaa.

Muissa Pohjoismaissa vielä kunnioitetaan siivoustaitoisia kotimiehiä. Miehillä on omanarvontuntoa ja pitävät kodeistaan huolta. Toista se on suomimiehillä.

Vierailija
72/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti arvaan, toosasi löyhkä karkoitti miehen.

Vierailija
73/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kysyy automaattisesti lähtiessään, tarviiko viedä roskia. Se on vain koulutuksesta kiinni, jos mies on normaaliälyinen tai fiksumpi.

Valitettavan moni mies on kuitenkin jalostettu pelkästään näyttelytarkoituksiin eikä käyttömieheksi, ja silloin niillä kärsii ekana äly.

Vierailija
74/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti ne nauttii olla kontallaan lattiaa luuttuamassa. Ne ei vain kaikki suostu myöntämään sitä.

Miesasialiike on tuhonnut miehet ja miesten ja naisten välisen suhteen. Kyllä miehen paikka on olla sopuisana ja hymyilevänä tiskipöydän ja nyrkin välissä. Siitä se miehen elämän merkitys nousee, sanoo muesasiamiehet mitä vaan. Se on luonnonjärjestys, joka on syytä palauttaa.

Vierailija
75/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kysyy automaattisesti lähtiessään, tarviiko viedä roskia. Se on vain koulutuksesta kiinni, jos mies on normaaliälyinen tai fiksumpi.

Valitettavan moni mies on kuitenkin jalostettu pelkästään näyttelytarkoituksiin eikä käyttömieheksi, ja silloin niillä kärsii ekana äly.

Niitä on vaan jaksettava kouluttaa kuin kotieläimiä. Eläinkin oppii sisäsiistiksi, kai se on tosiaan miehillekin mahdollista? Vaikeaa mutta mahdollista.

Vierailija
76/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulevaisuuden voi arvioida katsomalla sen isää. Jos isä on hoikka, ketterä ja viriili, sellainen on usein poikakin.

Kannattaa tsekata tää isälinja, ettei ota lihomiseen taipuvaista, juoppoa öyhöttelijää ja selkävaivaista, josta koituu vain kuluja ja jonka voi joutua viemään yllättävän varhain piikille.

Vierailija
77/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on vaan jaksettava kouluttaa kuin kotieläimiä. Eläinkin oppii sisäsiistiksi, kai se on tosiaan miehillekin mahdollista? Vaikeaa mutta mahdollista.

Useimmiten, mutta tuttavalle osui käytöshäiriöinen mies, joka kusi jatkuvasti kenkäkaappiin. Hänen oli lopulta luovuttava miehestä. Lapset surivat pitkään.

Vierailija
78/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulevaisuuden voi arvioida katsomalla sen isää. Jos isä on hoikka, ketterä ja viriili, sellainen on usein poikakin.

Kannattaa tsekata tää isälinja, ettei ota lihomiseen taipuvaista, juoppoa öyhöttelijää ja selkävaivaista, josta koituu vain kuluja ja jonka voi joutua viemään yllättävän varhain piikille.

Monesti sekarotuiset on terveempiä, eikö niin? Ja onhan ne kauniita katsellakin.

Vierailija
79/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten, mutta tuttavalle osui käytöshäiriöinen mies, joka kusi jatkuvasti kenkäkaappiin. Hänen oli lopulta luovuttava miehestä. Lapset surivat pitkään.

No, uutta peliin. Kyllä ne lapset kiintyy siihen samalla lailla.

Vierailija
80/133 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi miestä. Niistä on kivasti toisilleen seuraa työmatkojeni aikana ja yhdessä saavat enemmän aikaankin. Viime kesänä ne korjas talon ulkovuorin ja tänä kesänä rakentavat kuistin. Ja tosiaan siivous ja tiskaaminen on niiden mielipuuhaa siinä missä ruuanlaittokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä