Tämäkin mies pelästyi taas toisten treffien jälkeen
Kahdet mukavat treffit, käytiin leffassa ja drinkillä. Toisilla treffeillä vein hänet keilaamaan. Keskiviikkona laitoin miehelle viestiä, että hån voisi tulla lauantaina vähän siivoamaan mun kämpille, olen varannut hänelle valmiiksi tiskirätin ja pölynimurin. Mies oli lukenut viestin keskiviikkona, mutta ei ole vastannut mitään kyselyihin sen jälkeen. 🙄 Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää nämä häilyvät miehet..
N31
Kommentit (133)
En minäkään pyydä naista siivoamaan, miksi nainen pyytäisi minua siivoamaan?
Oma koti oma järjestys. Pidän sen itte siistinä. Ja avioliitosta oppineena en ikinä osta asuntoa naisen kanssa enää. Omistan itte taloni ja pidän sen itte siistinä. Nainen saa asua siellä vaikka koko loppuelämänsä, mutta ikinä enää en aio antaa parisuhteen kaatua nalkutukseen siitä miten on väärällä tavalla siivottu jne. Kun on oma koti niin se on oma lupa tehdä asiat omalla tavallaan ja se on miehelle parasta vapautta ikinä!
Ja kyllä, siivoan ja pidän paikat siistinä.
Tämänhetkinen tilanne paras eli itte asun omassa omakotitalossa ja muita ei asu. Voin elää näin vaikka loppuelämäni.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun pitäisi tarjota muuta kuin siivoamista.
Tosiaan, ikkunanpesu, pyykkäys ja mankelointi vois kiinnostaa sitä enemmän. Kiitos vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin vaaleissa sellaista puoluetta, joka lupasi vaalia myös naisten kotien puhtautta. Toivottavasti tekin.
Taisit mennä halpaan. Sillä puolueella on sottaiset kämpät ja kusta saappaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, ikkunanpesu, pyykkäys ja mankelointi vois kiinnostaa sitä enemmän. Kiitos vinkistä.
Mä pyytelen seuraavalla kerralla miestä pyyhkimään pölyjä. Siitä hyötyisin kyllä itse suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pyytelen seuraavalla kerralla miestä pyyhkimään pölyjä. Siitä hyötyisin kyllä itse suunnattomasti.
Minä ehdotan että sihautetaan oluet auki ja rentoudutaan, kun mies vaihtaa autooni kesärenkaat. Aaaahhh, parhautta.
Mun mies ei pannut hanttiin kun hankin sille ranskalaisen sisäkön asun ja pyysin siivoamaan se yllään. Hän voitti nuorena USA:ssa cheerleaderien paras perse-äänestyksen.
Saako siivoamisesta palkaksi poskeenoton? Eikö se mene jo hieman maksullisten kategoriaan? Vai ovatko kaikki naiset jollain tavalla "ostettavissa olevia" lopulta.. ??
Kyllä inceleille pitäis oppikirja kirjoittaa siitä miten naista viehätetään. Eihän ne poikaraukat osaa edes pölypussia sievästi ja riittävän tiuhaan vaihtaa, joten kuka ne muka huolisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdotan että sihautetaan oluet auki ja rentoudutaan, kun mies vaihtaa autooni kesärenkaat. Aaaahhh, parhautta.
Muistathan bikineissä ja korkkareissa sitten vahata sen auton..
Vierailija kirjoitti:
Saako siivoamisesta palkaksi poskeenoton? Eikö se mene jo hieman maksullisten kategoriaan? Vai ovatko kaikki naiset jollain tavalla "ostettavissa olevia" lopulta.. ??
Hyi. Siivoojamies saa leiman "aviomiesmatskua" ja nousee haluttavuudessa ohi halpojen ja suttuusten mieshu*rien, joita ei hullukaan huoli.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei pannut hanttiin kun hankin sille ranskalaisen sisäkön asun ja pyysin siivoamaan se yllään. Hän voitti nuorena USA:ssa cheerleaderien paras perse-äänestyksen.
Eli siis oliko se joku pedarigaycamp? Siis kuinka nuorena ja kokeiliko sitä persettä muut nuoret miehet vai ohjaajat? Vai tarkoitettiinko sillä, että sun mies on eniten perse? Tollaset kaverit ei yleensä pane hanttiin vaan niitä pannaan hanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vahaa, se on hänen hommansa. Borat-mankini on jo tilattu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä inceleille pitäis oppikirja kirjoittaa siitä miten naista viehätetään. Eihän ne poikaraukat osaa edes pölypussia sievästi ja riittävän tiuhaan vaihtaa, joten kuka ne muka huolisi?
Ei ketään kiinnosta viehättää keski-ikäistä rumaa ja katkeraa akkaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän mies voi sen tehdä seuraavilla treffeillä. Se on sitten se seuraava pesä, niin sanotusti.
Vierailija kirjoitti:
No hitto! Tässähän on vastaus koko ongelmaan! Kirjoita ihmeessä. Voin lyödä vetoa, että jos kirjoitat kirjan jolla incelit oppii miten viehätetään naisia ja se toimii, niin et ole pelkästään ratkaissut ilmeisesti tämän hetken suurinta ongelmaa vaan pääset vielä rikastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis oliko se joku pedarigaycamp? Siis kuinka nuorena ja kokeiliko sitä persettä muut nuoret miehet vai ohjaajat? Vai tarkoitettiinko sillä, että sun mies on eniten perse? Tollaset kaverit ei yleensä pane hanttiin vaan niitä pannaan hanttiin.
Hän oli hyväperseinen, pitkä huippu-urheilija, lajeina mm. Futis, jenkkifutis, juoksu, hiihto, suunnistus. (Nykyään vain hyväperseinen keski-ikäinen :D kun hajosi olkapää ja nivunen.)
Ja vaaleine kutreineen ilmetty viikinki. Ei siis Tony "HMO" Halme vaan hetero.
Käyks 30v leffassa, aijaa, okei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta viehättää keski-ikäistä rumaa ja katkeraa akkaa 🤣
Yllättyisit, jos tietäisit.
Mä yllättyisin, jos joku viehättyisi noin katkerasta ja rumasta pikkupojasta. No ehkä jotkut sedät, jotka ei enää jaksa itse siivota.
Huumorintajua niukasti nykypoikasilla. Kyllä ennen oli paremmin kun niitä sai vetää narussa auton perässä pitkin raittia ja kaikilla oli kivaa.
Siivoaminen keskellä metsää uppo-oudon naisen luona? Kuulostaa vaaralliselta.