Olenko ainoa, joka kokee "oravanpyörä" elämän ahdistavaksi ja on ajatellut avioeroa ja onlyfansiin liittymistä?
Olenko ainoa, joka kokee vastuun perheestään ahdistavaksi? Ympärilläni näen niin monia onnellisia perheitä, jotka nauttivat yhteisestä ajasta ja rakkaudesta. Minä taas tunnen itseni kuin oravanpyörässä juoksevaksi hiireksi, joka ei pääse irti arjen vastuista.
Välillä tuntuu siltä, että kaikki kaatuu päälleni, eikä aikaa itselle jää yhtään. Samalla tiedän kuitenkin olevani onnekas, sillä minulla on perhe, josta huolehtia. Mutta se ei poista sitä tunnetta, että olenko ainoa, joka tuntee näin?
Sitten taas luen esimerkiksi jostakin Iidasta, 19-vuotiaasta nuoresta naisesta, joka tienaa 30 tuhatta euroa kuukaudessa OnlyFansilla ja myymällä itseään. Hänellä on aikaa ja rahaa tehdä mitä haluaa, ja välillä mietin, että olisipa minullakin sellainen elämä. Mutta sitten taas muistan, että ehkä minun elämäntilanteeni ei olekaan niin huono.
Anteeksi, että avauduin täällä näin, mutta halusin vain tietää, onko muita, jotka tuntevat samoin kuin minä? Miten te olette selvinneet tästä ahdistuksesta? Olisi ihanaa kuulla muiden kokemuksia ja saada vinkkejä, kuinka jaksaa arjessa.
Kommentit (14)
Miten avioero ja OF vähentää ahdistusta?
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.
Vierailija kirjoitti:
Miten avioero ja OF vähentää ahdistusta?
Olisi naisellakin osaamista josta halutaan maksaa.
ana mennä kirjoitti:
Kannattaa tehdä sitä mikä on muotia ja lopettaa kaikki itsenäinen ajattelu. Satanismi on pop, sit kans kaikki huomivärit ja tatoinnit pop. Hu0raaminen ja miesten haukkuminen samalla on kaiken ytimessä.
Väitätkö ettei onlyfanshuoran elämä muka ole yhtä voimaantumista, luksusta ja glamouria? Että muka iltapaska olisi valehdellut meille??
Mitä ihmettä ne myy siellä kun tulot on tuollaisia? Nakukuvia saa ilmaiseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ne myy siellä kun tulot on tuollaisia? Nakukuvia saa ilmaiseksikin.
Taitaa olla piiiikkasen liioittelua. Keskiverto onlyfans muija tienaa 20€/kk. Tietty jos myy itseään siinä sivussa niin sitten... mutta aika paljon pippeleitä pitää nähdä päästäkseen 30 tonnin kuukausi ansioihin.
Mutku se vanha harppukin tienaa 40 000/kk muutamalla kuvalla. Kyllä mäkin voisin.
Vierailija kirjoitti:
Mutku se vanha harppukin tienaa 40 000/kk muutamalla kuvalla. Kyllä mäkin voisin.
Ai se kukkuhoro?
Vierailija kirjoitti:
9-11
Vierailija kirjoitti:
Ai se kukkuhoro?
Kukas? Mä en oo ihan varma uskonko näihin of juttuihin ollenkaan. Onko joku oikea journalisti katsonut mitä ne tienaa. Toisaalta ymmärrän että joku harva voi nousta ilmiöksi jonka kuvan tuhannet miehet haluaa ostaa kuukausittain $40:lla.
Alan julkaista Iiu Susiraja tyylisiä kuvia onlyfansissa - löytyy varmasti oma seuraajakunta. Kuvia joissa rubensmainen vartaloni on verhottu kalan nahalla ja villamyssyni alta pursuaa silakoita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäisi erota?
Joo, puolet rahoista vaan miehelle niin kyllä sillekin sopis
Kannattaa tehdä sitä mikä on muotia ja lopettaa kaikki itsenäinen ajattelu. Satanismi on pop, sit kans kaikki huomivärit ja tatoinnit pop. Hu0raaminen ja miesten haukkuminen samalla on kaiken ytimessä.