Naisille - mikä satuttaa, ärsyttää, turhauttaa tai raivostuttaa miehissä eniten?
Tuntuuko välillä et mies/miehet kohtelee sua ku et olis minkään arvoinen? Mä tiedän et sä haluaisit vaan saada mieheltä takas saman panostuksen ku mitä sä ite annat tai olisit valmis antamaan. Mä uskon silti et hyvän olon voi kyl silti saada ja pitää suhteessa.
Mut ennen sitä, ehkä on hyvä vaan eka päästää kaikki ulos... Mikä sua eniten ärsyttää, raivostuttaa, turhauttaa tai satuttaa miehissä?
Jos haluat vähän lisää tukea, mä tein tällasen videon jossa mä puhun siitä miten nainen voi vaikuttaa miehen tunteisiin otsikolla "Miten mies ei enää kohtele sua ku et olis minkään arvoinen? | Tunneyhteyden 4 avaimen pohja".
Mä teen tätä työkseni, toivottavasti auttaa,
Johan
Kommentit (21)
Miksi minua vaivaisi mikään miehissä? Niitä on monta miljardia ja kaikki erilaisia. Minusta kysymyksenasettelu on hedelmätön.
Ei minua ärsytä miehet enempää kuin naisetkaan. En pysty samaistumaan aloitukseen. Ei liene sattumaa, että videossakin näkyy olevan mies, joka tupta aihetta pohtii, eikä nainen.
Ap. Sinuahan ärsyttää kaikki. Haet itsellesi haukkujakavereita.. Sinut tiedetään..
Vähättely tyyliin " Uskallat sitten ajaa noin isoa autoa ? ", jos olen isommalla autolla liikenteessä
Välinpitämättömyys, epäluotettavuus ja itsekkyys.
Jos ihmisessä ärsyttää jokin, ei se johdu hänen sukupuolestaan vaan ihan muista asioista. Eli varsinaisesti miehissä ei ärsytä mikään, mutta yksilötasolla jokaisella on varmasti niitä kehityskohteita suhteessa toisiin ihmisiin. No one is perfect.
- Naisen (minun) arvokkaan ajan tuhlaaminen. Haluan perheen, ja olen hedelmällinen vaan ne tietyt ikävuodet. Useilla miehillä on paha tapa kellua tyytyväisenä suhteessa ilman mitään todellista tavoitetta kosia ja perheytyä. Tämä on miehistä ihan pikkujuttu, todellisuudessa naiselle todella julma temppu.
- Seksiin painostaminen, vaikka mitään tunneyhteyttä/yhteisiä kokemuksia/suhdetta/tulevaisuutta/muuta tärkeää ei ole ehtinyt kehittyä. Miten voin haluta sinua, jos en halua sinua?
BMW kirjoitti:
Vähättely tyyliin " Uskallat sitten ajaa noin isoa autoa ? ", jos olen isommalla autolla liikenteessä
Tuolla auton koolla tuntuu olevan yllättävän paljon merkitystä monille naisillekin. Useimpia se toki kiinnostaa vain siltä kantilta että tietää millä etäisyydellä ne kulmat kulkee milläkin kulkupelillä liikkuessa, mutta sitten on just näitä joille se on jotenkin rehvastelun aihe, että minäpäs se uskallan ja osaan ajaa tällaisella kun taas muut naiset ajelee vaan "kauppakasseilla".
Ei siis ihmekään, että vedät puoleesi samanlaisia, koko-orientoituneita miehiä.
Kun ne tulee meidän vauva palstalle trollaileen!
Miehessä eniten noita kaikkea aiheuttaa feminismi. Seuraavaksi eniten kiltteys.
Kuuntelemisen puute, se joskus harmittaa.
Tosta tyypistä tulee vähän red flag fiilis
Tuplakielto ei taida olla se, mitä yrität sanoa. Kokeilepa "Miten mies kohtelee sua ku et olis minkään arvonen?"
Itsekkyys, joo, mutta ei siihen mitään videoita ole ennenkään tarvinnut, että hankkii parempaa seuraa, jos sattuu omanapamies kohdalle. Saat sen minkä annat, tai toisin sanoin "toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne". Tasapaino olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
"Vähän" 😅
Jos niil on liian iso bipuli tai sit liian piäni
Vierailija kirjoitti:
Ap. Sinuahan ärsyttää kaikki. Haet itsellesi haukkujakavereita.. Sinut tiedetään..
Tänäänkin sata typerää aloitusta samalta.
Jossain oli tutkimus jonka mukaan yksinäisyys parisuhteessa oli osana jopa 45% eroissa.
Miehille yksinäisyyden tunne on nimenomaan seksuaalista kun taas naisille sitä, että mies konkreettisesti sulkee naisen ulos elämästään, usein puhumattomuudella tai sillä, että yhdessä ei enää tehdä mitään esim. kodin ulkopuolella.
Tämä on sellainen asia, mikä itselläkin johti eroon pitkässä, yli 15 vuotta kestäneessä parisuhteessa. Jos koen itseni vuosikausia näkymättömäksi arjessa, niin ei se todellakaan innosta hyppäämään sänkyyn, enemmänkin tulee vain hyväksikäytetty olo.
Vierailija kirjoitti:
Paljon. Just sellainen tyyppi, et kun tulee baarissa samaan pöytään niin vaihdan pöytää.
Eniten tällä palstalla olevat miehet. Ihan kaikki niissä. Normiarjessa ei onneksi tule pyörittyä samanlaisten tyyppien seurassa.