Ei helvetti. Mulla on 8 lasta. Jos kaikki saa 3 lasta niin minulla on 24 lapsen lasta!!
Voiko mummona olosta kieltäytyä!?
Olen kyllä itse riippuvainen äidistäni.
Hoitaa jokaista lastani viikottain.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmentä pienemmät numerot kirjoitetaan kirjaimin. Muista kongruenssi verbin taivutuksessa (Kaikki saa -> kaikki saavat), Lapsenlapsi on yhdyssana. 'Mulla' on puhekieltä, korvataan sanalla minulla.
Toivottavasti pojasta polvi paranee. Ei minulla muuta.
Miksei? Otsikossa oli pisteitä.
Se sisälsi useita lauseita. Pakko ne on jollakin toisistaan erottaa.
Mummulla oli 14 ja suurimmalla osalla 3. Meitä on muutama kertyny vuosien varrella 😅
Vierailija kirjoitti:
Afrikkalaiset tekevät 4 lasta.
Afrikkalainen ostaa jokaiselle neljälle lapselleen ajokortin ja auton. Sitten jokainen lapsi muuttaa omaan lämmitettyyn asuntoon syömään itsensä tehotuotetulla lihalla ylipainoiseksi. Sitten matkustellaan ja lisäännytään.
Tukee myös maailman vaarallisinta ammattia ja luonnonriistäjää kaivosteollisuutta ostaessaan elektroniikkaa ja veritimantteja.
Syntymä on kuolemantuomio :(
Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.
lapsenlapsi on 1
lastenlasta useampi
Sinulla alkaa pian uusi ihana vuosia kestävä vaihe elämässä nimeltä isovanhemmuus. Nauti siitä niinkuin äitisikin on saanut nauttia. Saat hoitaa viikoittain kaikkia lapsenlapsiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne alkaa porsimaan heti 12-vuotiaana, ja saa joka vuosi lapsen 50v asti, niin yksi jälkeläinen tuottaa liikakansoitusta 39 lasta. Sinusta tulee isoemä noin 39*8 = 312 lapselle.
Paitsi jos on monisikiötiineys, 4 kerralla on vielä suht yleinen, eli 4*312 = 1248
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/voiko-tama-olla-edes-totta-39-vuoti…
Mummollani oli 9 lasta. Yhdeksästä kuudella oli lapsia. Mummollani oli 17 lapsenlasta. Äidilläni on kolme lasta. Kolmesta kahdella on jälkeläisiä, yksi kummallakin. joten äidilläni on 2 lapsenlasta.
Ihan näppituntumalla väitän että tämä on erittäin tyypillinen kuvio. Ikäluokat ja lapsien lukumäärät pienenee.