Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exällesi?

Vierailija
21.04.2023 |

Mitä oikeasti haluaisit sanoa exällesi, hyvässä tai pahassa.

Kommentit (227)

Vierailija
201/227 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, mielummin vetäisin turpaan oikein kunnolla. 

TÄMÄ? 07.02.2025???

ja 

Vierailija kirjoitti:

Että en edelleenkään saa häntä mielestäni vaikka en ole 30 vuoteen nähnyt.

TÄMÄ 20.06.2025. Onko tämä minulle? Oletko siellä? Miten voit? Uskotko telepatiaan? En saa sinua mielestäni ja se on hirveää kidutusta vuodesta toiseen. Oletko se sinä joka olet aloittanut 16.08.2024 sen kaipausketjun jossa Lähetä terveisiä jne.

Vierailija
202/227 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä juhannuksena en enää itke vuoksesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/227 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani - voinko kutsua sinua rakkaaksi? Vai edes ystäväksi? Kaipaan. Pakahdun tähän tunteeseen ja olet ollut mielessäni viikkokausia. Mitä tehdä? Haluaisin lähettää viestin mutta en uskalla. Mitä pelkään? Sitä että tämä ei ole sinun ketjusi ja olet laittanut täydet estot minulle. 

Vierailija
204/227 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuneet naiset täällä kilvan ilkkuvat ex-miehilleen. Taisi suurimmalle osalle käydä niin että miehet löysivät nuoremmat ja nätimmät nalkuttavien eukkojensa tilalle. Hyvää juhannusta!

Vierailija
205/227 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytäny nuorempia ja ei nalkuttavia eukkoja vaan just päinvastoin. Ei olla voimaantuneita jotka ilkkuvat ex-miehilleen. Haluaa vain toivottaa hyvää juhannusta ja kertoa että yhä on mielessä eikä ole unohtunut vaikka ex-mies sitä toivoisivat.

Vierailija
206/227 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoo ken tahtoo....

Vierailija
207/227 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen sinkku kirjoitti:

Kaikille exilleni: "sitä saa mitä tilaa"

"niin metsä vastaa kun sinne huudetaan"

Alkoholi ei ratkaise mitään. Opettele rehellisyyttä, luotettavuutta sekä puhumista.

Nooh, mitäs olet juoppoja ukkoja itelles valinnut. Kannattaa katsoa peiliin myös.

Vierailija
208/227 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, niin kenelke heistä??? Ja miksi näitä ikivanhoja pitää nostella. 🙄

Vierailija
209/227 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö, niin kenelle heistä??? Ja miksi näitä ikivanhoja pitää nostella. 🙄

Vierailija
210/227 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tuu mitään mieleen mitä olisi eksälle sanottavaa. Paitsi ihan ensimmäiselle eksälle, lasteni isälle. 

Vierailija
211/227 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sit vastaa.

Tyhmä.

Vierailija
212/227 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tunteissasi pidättyväinen ja arka ja olet edelleen. Tuhlasin kanssasi 10+ vuotta elämästäni, olimme vain seksittömiä kämppäkavereita. Jälkikäteen ne vuodet kanssasi olivat helvettiä. Onneksi lähdit. Sen jälkeen löysin elämäni rakkauden, joka vastasi villeimpiin unelmiini ja vastaa edelleen vielä pitkien aikojenkin jälkeen

Vierailija
213/227 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ollut rehellinen. Jotakin rikkoutui lopullisesti. 

Vierailija
214/227 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pojan mukana terveiset nyky perheelleen.

Vierailija
215/227 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi vaikka tämä ketju olisi sellaisen aloittama joka toivoo exänsä lähettävän hänelle terveisiä. Voisi liittyä tuohon kaipausketjuun.

Vierailija
216/227 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v vierähtänyt ja näin vieläkin taas unta asiasta jolla aiheutit minulle elämänmittaisen trauman. Uni oli niin todellinen, enkä tajua yhtään miksi se tuli taas ja juuri nyt. Mä en käsitä miksi en saa sinua mielestäni, olisin niin toivonut että olisin osannut unohtaa sinut ja löytänyt elämääni jonkun muun. Ei, elämä ei suonut minulle sitä onnea mitä tarvitsin ja sinä s...tasan itsekeskeinen pettävä naistennaurattaja pukki vaan pyörit mielessäni.

Vierailija
217/227 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi vaikka tämä ketju olisi sellaisen aloittama joka toivoo exänsä lähettävän hänelle terveisiä. Voisi liittyä tuohon kaipausketjuun.

JA TÄSSÄ JOTAIN TUTTUA:

35v vierähtänyt ja näin vieläkin taas unta asiasta jolla aiheutit minulle elämänmittaisen trauman. Uni oli niin todellinen, enkä tajua yhtään miksi se tuli taas ja juuri nyt. Mä en käsitä miksi en saa sinua mielestäni, olisin niin toivonut että olisin osannut unohtaa sinut ja löytänyt elämääni jonkun muun. Ei, elämä ei suonut minulle sitä onnea mitä tarvitsin ja sinä s...tasan itsekeskeinen pettävä naistennaurattaja pukki vaan pyörit mielessäni.

Vierailija
218/227 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa sanomiset hänelle. Ei mun tarvitse mun sanomisia ja mun henkilökohtaisia asioita tänne kirjoittaa.

Vierailija
219/227 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on monia viestejä joita voisin allekirjoittaa. Olen ihan sairas, myönnän... on todella paha olla ja kylmä hiki nousee pelkästä ajatuksesta. En tiedä enää mitä pitäisi tehdä. Se että ei tee mitään ei vaan toimi.

Vierailija
220/227 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eron ottaminen sinusta oli elämäni paras päätös"

Niin että haista Jenni v i t t u.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän