Mitä haluaisit sanoa exällesi?
Mitä oikeasti haluaisit sanoa exällesi, hyvässä tai pahassa.
Kommentit (227)
Eron vuosipäivän tienoihin saan aina uudesta tuntemattomasta numerosta viestin miten minä tulen jonain päivänä ottamaan erään ihmisen takaisin kunhan ymmärrän minkä namupalan olen menettänyt. kun kysyn eksältä viesteistä, hän on joka kerta aivan kuin ei tietäisikään.
Käperryit kainalooni laskennallisesti yli 4000 kertaa ja kerroit syvimmät salaisuutesi. Olit kiinni minussa kuin liima.
Ja sitten lähdit pois ja kohtelit kuin tuntematonta. Ero on ok. Mutta tunnen sinut läpikotaisin, niin miksi esität ventovierasta?
Vähän riippuu, että mistä eksästä on kyse. Viimeisimmälle haluaisin sanoa: Toivottavasti joku tekee sinulle sen, mitä teit minulle. Ymmärrätkö edes hävetä.
Kiitos, rakas ex. Yhdessä kasvoimme aikuisiksi ihmisiksi ja ihmisinä, ja sinä olet omalta osaltasi ollut muovaamassa minusta sellaista kun olen. Parisuhteessamme opin paljon hyviä ihmissuhde- ja parisuhdetaitoja ja myös virheet ovat kasvattaneet. Ilman sinua olisin vajavaisempi monella tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kuulla rehellisesti sen miksi hän oli kanssani niin monta vuotta yhdessä, vaikka vaikutti siltä, että häntä ei olisi voinut vakava parisuhde vähempää kiinnostaa.
Tämä asia ei sitten tullut puheeksi erotessa vai mitä siinä oikein kävi? Lähti lätkimään sanomatta mitään?
Itse lähdin kun suhde ei edennyt mihinkään. Sivusta.
Mistä sivusta???
Taas tämä ketju täällä. Taitaa olla tärkeäkin.
Toivoisin hänen lopettavan juomisen ja sekoilun kylillä.