Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jota ei kiinnosta tippaakaan torjua naaman ikääntymistä ja ryppyjä ja ostaa yhtään mitään anti-age-tuotteita?

Vierailija
21.04.2023 |

Olen 45 ja mulle on täysin ok näyttää 45-vuotiaalta. Ei vaan ole pientäkään kiinnostusta yrittää näyttää nuoremmalta. Olen onnellinen ja nautin elämästä tällaisena.

Ikänäkö ja kroppaan hiipivä kankeus ärsyttävät, mutta joku silmän alle putkahtanut ryppy on kyllä niin yhtä tyhjän kanssa että siinähän ryppyilee.

Mieheni on 40, hiusraja perääntyy ja pieni pömppismaha etenee, heitetään vaan läppää vanhenemisesta. Eli silläkään rintamalla ei ahdista ja hyvä pitkä suhde on ihan jostain muusta kiinni kuin rypyistä naamassa.

Vettä, vihanneksia, joogaa, unta, kaunokirjallisuutta ja 8 km kävelyä päivässä saa riittää, jos ei riitä niin töttöröö. Penniäkään en tule pistämään mihinkään anti-age-humppaan. Täysin ok myös että muut niin tekevät, jos se heidät tekee onnelliseksi! Ei pahaa sanaa muiden valinnoista.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän muutenkaan välitä yhtään miltä näytät ja pukeudut Kuomiin ja siihen haisevaan toppatakkiin.

Takkini ei haise, varpaani pysyvät kuomissa lämpiminä ja ei tule vaivaisenluita kun on jalalle tilaa kengässä.

Arvasin että Kuomat on Ap:n mieleen!

No tuon kirjoitti joku muu kuin minä aloittaja, mutta lenkitän koiria metsässä ja ratsastan ulkona ympäri vuoden, joten todellakin Kuomat jalassa mennään! Toppataki kuolassa ja karvoissa, taskuissa näkkäriä ja haisevia treeninakkeja, täydellistä <3

Mutta tänään pikkumusta päälle, puuteria poskeen ja samppanjabaaria kohti :)

Kuulostaa juuri sellaiselta elämältä, mistä minäkin nautin. Mukavaa iltaa!

Vierailija
42/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan, että hiukset harmaantuvat/valkaistuvat, niin ei tarvitse värjätä enää 🥰

Vierailija
44/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan tädit, mutta yli 40-v nainen jolla ei ole ryppyjä on suunnattoman lihava jolloin rasva ja neste pitää siitä huolen. Ette ole maailman ihmeitä, ette vain näe ryppyjänne.

Luepas kuule aloitus uudelleen :)

Mulla on ryppyjä, en vaan välitä niistä. Painoindeksi 22.

Vierailija
45/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan! Olen reilusti yli kuusikymppinen, ja enimmäkseen en ole käyttänyt edes kosteusvoidetta kasvoilla, kun iho on ollut rasvainen, ei vain ole tarvinnut. Nyt yhtäkkiä löysin itseni tilanteesta, että on täytynyt alkaa käyttää silmänympärysvoidetta, kun iho kuivuu talviaikaan. Kaikkeen sitä vanhemmiten joutuu. Ei sentäs ole vielä ryppyjä.

Kuusikymppinen jolla ei ole ryppyjä?! En ole nähnyt rypytöntä parikymppistäkään tähän mennessä.

Vierailija
46/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että av-palsta on täynnä naisia jotka uhmaa biologisia luonnonlakeja. Heh

Vierailija
47/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähät välitän rypyistä, nehän kuuluvat asiaan kun ikää tulee.

Nyt tosin pitänee käydä poistattamassa otsaan ilmestynyt rasvaluomi, se häiritsee jonkin verran.

Vierailija
48/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Minuakaan ei kiinnosta, vaikka juonteita on ja ikä todellakin näkyy (47). Tasan kahta ihonhoitotuotetta käytän: puhdistusainetta ja apteekin kosteusvoidetta iltaisin. Lomalla ja oikein helteisinä päivinä aurinkovoidetta, jos olen kauan ulkona. En jaksa sen kummemmin läträtä voiteilla tai miettiä, voiko olla auringossa.

Vierailija
49/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella että av-palsta on täynnä naisia jotka uhmaa biologisia luonnonlakeja. Heh

Ei kai moni ole väittänyt, ettei ryppyjä olisi (paitsi tuo eräs kuusikymppinen) vaan että niille ei huvita tehdä mitään tai pyrkiä ehkäisemään ikääntymistä antiage-tuotteilla. Eikä tarvitsekaan, kyllä perus ihonpuhdistus ja tarvittaessa kosteutus riittää. Eivät kaikki halua ostaa hienoja vaatteitakaan, vaikka olisi mahdollista.

Vierailija
50/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyn määritelmä on monella ns nuorekkaalla eläkeläisellä hiukan hakusessa.

Vierailija
51/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Aina välillä yritän kiinnostua, huonolla tuloksella. Olen ratkaissut ongelman hankkimalla kaikenlaisia näytteitä voiteista ja seerumista ja lätkin niitä naamaani muistaessani. Asun kesäkuukaudet autossa 24/7 auringossa eli säteilyrasitus on kovaa. Spf 50 on koko ajan käytössä ja naamassa silti komeat melasmat. En silti ole niistä huolissani; jos ne ovat hinta, joka elämäntavasta on maksettava, olkoon niin.

Vierailija
52/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypyn määritelmä on monella ns nuorekkaalla eläkeläisellä hiukan hakusessa.

Tämä. Sekoittavat uurteet ryppyihin. Ei lihavilla ole uurteita edes satavuotiaana.

Vierailija
53/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humblebrag-trolli.

Ei ne voiteet sitä paitsi edes auta. Ne ruokavaliot ja liikunnat vähän, joten enemmänhän sinä teet ikääntymistä ehkäistäksesi kuin voiteiden käyttäjät

Höpsö. Eivät kaikki ole kiinnostuneet voiteista tai ikuisesta nuoruudesta. Liikunta ja ruokavalio tietenkin alkavat vanhempana näkymään kehossa, mutta vielä suurempi vaikutus on sillä miltä ne tuntuvat. Liikunnalla ja ruokavaliolla saa "ostettua" terveempiä ja kivuttomampia vuosia jos tekee oikeita valintoja. Väärillä valinnoilla saa tuhottua terveyden. Se näkyy ulkonäössäkin riippumatta siitä haluaako sen näkyvän vai ei.

Mutta on niillä voiteillakin vaikutuksia. Veljeni vaimo käyttää paljon kaikenlaisia voiteita sen lisäksi, että syö terveellisesti. Hän on saanut korjattua myös veljeni auringon pahasti polttaman ihon terveen näköiseksi voiteillaan. - kaikki jo luulivat että siihen oli jäänyt pysyvät jäljet sillä ne olivat olleet iholla jo vuosia, mutta niin vaan lähti punoitus ja epätasaisuudet pois kun sai kunnollista hoitoa.

Asuvatko veljesi ja vaimonsa Porvoossa?

Vierailija
54/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sama, ap, olen myös 45, mutta mulle ei oo vaan vielä tullut ryppyjä. Ja kyllä tämä mulle passaa!

Passais sullekin. Mutta koska olet jo ryppyinen, niin toki hyvä suhtautauakin noin.hehe😺.

En minäkään ryppyjä estele, eivät vaan hanakasti tule minulle.

Vähän sama, että se hyväksytään mitä tulee.

Kyllä sinäkin mieluiten olet nuorekas, hyväkuntoinen, normipainoinen ja rikas.

Vierailija
55/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli, ap.

Vierailija
56/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantai on etätyötä tekevillä sosiaalitantoilla taas kevyt päivä joten trollit on aina vaan väsyneempiä.

Teen etätöitä mutta en sosiaalialalla. Perustele, mikä aloituksessa ei voi olla mun rehellinen mielipide. Lue se ajatuksella ja erittele. Se on nimittäin ihan just mitä mä ajattelen: mua ei kiinnosta yrittää näyttää nuoremmalta kuin olen.

Lue logiikan kymmenen käskyä äläkä sorru ad hominem -argumentaatiovirheeseen vaan siksi että sua ottaa keski-ikäiset naiset pattiin.

Perustelet nuorekkuutta kaunokirjallisuuden lukemisella ja vielä puhut argumentaatiosta 😆

Vierailija
57/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän muutenkaan välitä yhtään miltä näytät ja pukeudut Kuomiin ja siihen haisevaan toppatakkiin.

Takkini ei haise, varpaani pysyvät kuomissa lämpiminä ja ei tule vaivaisenluita kun on jalalle tilaa kengässä.

Arvasin että Kuomat on Ap:n mieleen!

No tuon kirjoitti joku muu kuin minä aloittaja, mutta lenkitän koiria metsässä ja ratsastan ulkona ympäri vuoden, joten todellakin Kuomat jalassa mennään! Toppataki kuolassa ja karvoissa, taskuissa näkkäriä ja haisevia treeninakkeja, täydellistä <3

Mutta tänään pikkumusta päälle, puuteria poskeen ja samppanjabaaria kohti :)

Kuulostaa juuri sellaiselta elämältä, mistä minäkin nautin. Mukavaa iltaa!

Klo 13.49 on mielestäsi ilta? Sinulla taitaa olla moni muukin asia sekaisin.

Vierailija
58/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiinnostu edes aurinkovoiteesta. Enolta leikattiin juuri melanooma 😐.

Vierailija
59/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantai on etätyötä tekevillä sosiaalitantoilla taas kevyt päivä joten trollit on aina vaan väsyneempiä.

Teen etätöitä mutta en sosiaalialalla. Perustele, mikä aloituksessa ei voi olla mun rehellinen mielipide. Lue se ajatuksella ja erittele. Se on nimittäin ihan just mitä mä ajattelen: mua ei kiinnosta yrittää näyttää nuoremmalta kuin olen.

Lue logiikan kymmenen käskyä äläkä sorru ad hominem -argumentaatiovirheeseen vaan siksi että sua ottaa keski-ikäiset naiset pattiin.

Jos sinulla ei olisi töistä luppoaikaa, et pystyisi kirjoittamaan palstalle noin pitkää aloitusta ja useita kommentteja.

Vierailija
60/104 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei oo ku yks ryppy ja sen päällä mä istun. 😎

semmonen ryppy riittää.