Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja ongelmani on seuraavanlainen: en halua mitään pidempiaikaista suhdetta naisiin, mutta en ole myöskään riittävän viehätysvoimainen saamaan helposti yhden illan suhteita

Vierailija
20.04.2023 |

Jos olisin nainen tai alfamies, niin tällaista ongelmaa ei olisi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitso nostaa omaa tasoasi? Ihan naistenkin level-up-ohjeissa sanotaan että yksi keino on urheilla itselleen hyvännäköinen vartalo ja ehkä turvautua myös kosmeettiseen kirurgiaan. Se on totta että naiset suosivat lyhyissä suhteissa (ja pitkissäkin jos saisivat miehen jäämään) parhaimman näköisiä miehiä.

Vierailija
22/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+ naiset käyvät suorastaan päälle baarissa. Ihme, jos saat olla rauhassa.

On mulla tollasesta jonkun verran kokemusta, mutta kun ei 50+ naisille yleisesti ottaen viisari vaan värähdä.

AP

Ja sitä nuoremmilla ei värähdä sulle. Semmosta se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä pidempiaikaisen suhteen ajatuksessa tökkii? Jos tulisi hyvä nainen vastaan

No se, ettei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Ei oo koskaan kiinnostanut.

Olen lisäksi naisten suhteen sen verran vaativa, ettei oma tasoni riittäisi muutenkaan pääsemään parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, josta todella olisin kiinnostunut millään tasolla.

AP

Vierailija
24/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaisit nuoria kauniita  naisia   sänkyysi  seksin takia..  Ei se noin onnistu  jos ei sulla  ole  tarjolla   hupia  rahan kera.  Jos  olet komea   ,hieno huvipursi   ja   kesäpaikka  Hangossa ja  bileet  tiedossa tarjoomuksilla,    saat vaikka useamman  sinne  viikonlopuksi.      Muuten olet ilman kuten muutkin   maan  hiljaiset.   Sulla ei ole mitään    annettavaa.

Vierailija
25/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä pidempiaikaisen suhteen ajatuksessa tökkii? Jos tulisi hyvä nainen vastaan

No se, ettei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Ei oo koskaan kiinnostanut.

Olen lisäksi naisten suhteen sen verran vaativa, ettei oma tasoni riittäisi muutenkaan pääsemään parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, josta todella olisin kiinnostunut millään tasolla.

AP

Todellisuudessa ei pääse edes niiden "tasoistesi" etkä alempitaoisten naisten lähelle. Vai mitä incel uli?

Vierailija
26/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[ ] kiinnostaa

[x] ei kiinnosta

Kiinnosti kuitenkin klikata ketju auki lukuisten otsikoiden seasta. Kiinnosti myös vastata. 

Vierailija
27/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, 50+ naisena mun päälle käydään. Ei tarvitse kuin seistä paikoillaan ja nojata pöytään.

Vierailija
28/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä saa edes ylipitkässä otsikossa sanottua, mikä se ongelmasi on. Jos et halua pidempiaikaista suhdetta, ole ilman!

Saihan hän jo otsikossa kerrottua ongelmansa. Opettele lukemaan.

Selvästi käy myös ilmi, ettei hän halua pidempi aikaista suhdetta, joten kommenttisi "ole ilman" on täysin turha. Sen sijaan hän haluaa toisenlaisen/toisenlaisia suhteen/suhteita. Miksi sitä oli niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
29/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ainahan sitä voi ihminen alkaa miettimään, että jos olisin sellainen ja tällainen, niin sitten elämäni olisi tuollaista ja tekisin sitä ja tätä, mutta kuka tuolle tielle jaksaa lähteä?

Elät sitä omaa elämääsi sellaisena kuin olet.

Vierailija
30/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, 50+ naisena mun päälle käydään. Ei tarvitse kuin seistä paikoillaan ja nojata pöytään.

Kyllä mä sen uskon, mutta itse en vaan ole seksuaalisesti kiinnostunut niin vanhoista. Olen torjunut jokaisen sen ikäisen naisen, joka on joskus tullut yrittämään.

AP

Vierailija
31/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei voi voittaa.

Moni sinkkunainen suree kun ei kelpaa miehille.

Kyllä naisetkin kokee kelpaamattomuuden tunnetta. Ei se nainen automaattisesti kelpaa kaikille miehille.

Siksi ksnnattaisi yrittää muitakin kuin sitä Top 10% alfamakea.

Vierailija
32/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääääääääääääääääääääääääääääen saapillureikää porattavakseni ääääääääääääääääääääääääääääää pitää saada pillureikää mulla on oikeus yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyu ääääääääääääää pilluaaaaa naiset on vaan pillureikiääääääääää ja mulla on oikeus pilluun ääääääääääääääääää tahtoo tahtoo pilluaaaaaaaaa äääääääää öööööööö

Ap

Vierailija
33/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei voi voittaa.

Kyllä naisetkin kokee kelpaamattomuuden tunnetta. Ei se nainen automaattisesti kelpaa kaikille miehille.

Naisille kelpaamattomuuden on eri asia kuin sikamiehille joille nainen on vaintuussuteline.

Sinä et kelpaa edes siihen parisuhteeseen koska olet sika. Kaltaisesi röhkivä sika ei kykene nsista tyydyttämään, joten miksi kukaan haluaisi panna kanssasi? Punainen sian naamasi röhkidi kasvojen edessä.🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
34/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei voi voittaa.

Kyllä sinäkin kelpaat itse kun lasket tasosi riittävän alas eli omalle tasollesi. Sinun tasoasi on 70- vuotias ja 200 kg elähtänyt ja alkoholisoitunut, pskalta haiseva lähipubin Pirkko!

Vierailija
35/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sen uskon, mutta itse en vaan ole seksuaalisesti kiinnostunut niin vanhoista. Olen torjunut jokaisen sen ikäisen naisen, joka on joskus tullut yrittämään.

AP

Tyydy handuusi, kuten tähänkin asti olet tyytynyt.

Vierailija
36/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset yksinkertaisesti käy maksullisissa? Jos et joka tapauksessa kaipaa mitään oikeaa ihmissuhdetta, niin eikö se olisi ongelmaasi kaikken yksinkertaisin ratkaisu?

Vierailija
37/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seksinukke tai Flash flight ? Ei tarvitse suhdetta ollenkaan .

Vierailija
38/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset yksinkertaisesti käy maksullisissa? Jos et joka tapauksessa kaipaa mitään oikeaa ihmissuhdetta, niin eikö se olisi ongelmaasi kaikken yksinkertaisin ratkaisu?

Koska maksullisissa käyminen ei tyydytä sitä kaikkein tosiasiallisinta tarvettani eli tarvetta saada itseeni kohdistuvaa seksuaalista ihailua naisten taholta.

AP

Vierailija
39/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy sek siä. Ongelma ratkaistu. Next.

Ap:n kirjoitustyyli onkin sama kuin "istut lompakon päällä" -hullun. Poju on hyvä ja ottaa vaarin omasta neuvostaan :)

Vierailija
40/41 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska maksullisissa käyminen ei tyydytä sitä kaikkein tosiasiallisinta tarvettani eli tarvetta saada itseeni kohdistuvaa seksuaalista ihailua naisten taholta.

AP

Noi voi sinua. Sitä et ikinä tule saamaan keneltäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme