Runsaat kuukautiset, voiko Caprilonia käyttää samaan aikaan Buranan kanssa?
Onko tietoa, voiko Caprilonia ja Buranaa käyttää samaan aikaan?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Voi käyttää
Jos joku toinen sanookin, että ei voi käyttää, niin kumpaa ap uskoo? 😄 Miten ihmeessä tällaisia asioita kysytään täällä? Kuka vaan voi uskotella mitä vaan! Ap, soita vaikka apteekkiin!
Ei kannata Buranaa käyttää jos vuotaa helposti (Caprilon on vuotoa tyrehdyttävä lääke), kun taas Burana saattaa lisätä vuotoa (on esim vuototaipumuksillisilta ihmisiltä ei-ei-listalla)
Ei paras yhdistelmä, koska ibuprofeeni voi lisätä vuotoa. Kokonaisuuden kannalta kipulääkkeeksi caprilonin kanssa parasetamoli tai parasetamoli + kodeiini.
Vierailija kirjoitti:
Ei paras yhdistelmä, koska ibuprofeeni voi lisätä vuotoa. Kokonaisuuden kannalta kipulääkkeeksi caprilonin kanssa parasetamoli tai parasetamoli + kodeiini.
Kyllä mulla on ihan gynen määräyksestä burana vähentämään kuukautisvuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on ihan gynen määräyksestä burana vähentämään kuukautisvuotoa.
Samoin. Toinen vaihtoehto naprokseeni ( siis vaihtoehto buranalle).
Burana lisää vuotoaikaa, eli verenvuotoa. Ota Panadolia mieluummin. Ei tietenkään yhtä tehokas menkkakipuun, kuin Burana, mutta ei lisää vuotoa.
Juuri lääkärissä käyneenä minulle määrättiin Caprilonia ja buranaa ja voi syödä samaan aikaan.
Voi käyttää