Siis apua mikä deitti!
Toisen roska voi olla toisen aarre ja joillain voi olla syytä mustamaalata treffikumppaneita. Mutta joku varoitussysteemi olisi tarpeen, ettei tarvitsisi kokea kaikkein pahimpia tapauksia. Kaikenlaisia kokemuksia on kuultu tutuilta ja nyt on sitten itselläkin, pakko myöntää. Ei tee mieli heti mennä uudestaan, sellainen tapailukumppanista paljastui. Itsehän hän toki enimmät kertoi. Mitähän olisi tullut seuraavaksi, kun jo muutamalla kerralla selvisi vaikka mitä.
Kommentit (17)
Aloituksesta ei saanut mitään konkreettista kiinni niin tähän voi laittaa vaikka: elämä on
Mies kertoi ilmoituksessaan, että etsii tositarkoituksella naista parisuhteeseen. Kertoi tapaamisilla, että ei kuitenkaan ole ikeastaan mies ja on kiinnostunut enemmän miehistä. Ylipainoa oli myös reippaasti, vaikka etukäteen väitti ettei ole. Tämä nyt vain esimerkkinä.
Ap
Mun ihastus olikin sairaan mustasukkainen, tapaili monia samaan aikaan ja valehteli vaikka mistä. Tää tuli ilmi muutamassa kuukaudessa, kun jo oltiin alettu seurustella.
Mä haluan mun klikkauksen takaisin, kuka suoltaa tällaista paskaa tänne? Joko sä kerrot jonkun tarinan tai sitten oot kertomatta, tällasia typeriä huomionkalasteluja ei tarvita.
Naiset väsäilee somepostauksiakin joissa sanotaan vaan jotain tyyliin ei hitto miten kamala päivä tai jotain muuta vastaavaa, sitten nämä huomionhakuiset odottavat että muut alkavat kysellä ja udella. Ihan helvetin typerää pelleilyä.
Ihan järkyttävää, varsinainen shokkiuutinen. Toivottavasti ajan kanssa pääset yli tapahtuneesta, jaksamista sinulle ja läheisillesi.
Vierailija kirjoitti:
Multa tuli just lämmin paska! Siis apua!
Silloin ollaankin jo pahan äärellä, jos se tulee kylmänä!
Varoitussysteemiä kaipaa aloittaja. Johan te hirviöt haukutte, mustamaalaatte ja juoruatte selän takana miehistä. Jopa heistä keitä ette ole edes tavanneet. Sitten saa miehet ihmetellä että joku kaupan random kassa tuhahtelee tai nauresekelee.
Vierailija kirjoitti:
Naiset väsäilee somepostauksiakin joissa sanotaan vaan jotain tyyliin ei hitto miten kamala päivä tai jotain muuta vastaavaa, sitten nämä huomionhakuiset odottavat että muut alkavat kysellä ja udella. Ihan helvetin typerää pelleilyä.
Nuo arvoituspostaukset ovat tosi rasittavia, kun odottavat sitten kaikkien kysyvän mikä on hätänä tai ongelma.
Apua, mun pitää mennä nyt paskalle ja sitten lähden ulos raittiiseen ilmaan. Apua hei.
Mulla oli aikoinaan deitti joka oli kehunut olevansa urheilullinen ja huumorintajuinen. No, sen urheilullisuus oli sitä että valmensi jotain nappulaliigaa, ei siis itse urheillut ja huumorintajuisuus suorastaan pelotti kun se koitti hymyillä ja sen naama vääntyi ihan kamalaksi kun ei ollut varmaan koskaan hymyillyt. Kerran lähin yhen ravintolatuttavan kanssa sen kotiin jatkoille kun se oli mainostanut että sillä on 2 litran pullo viiniä ja kun päästiin perille niin siinä pullossa oli ehkä desi jäljellä. Nämä siis tapahtuivat 30 vuotta sitten kun vielä uskalsi liftata tai lähteä tuntemattomien koteihin.
Olipa turha aloitus. Sulla oli jkku huono kokemus, josta et kertonut mitään.