Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoleminen seksin jälkeen.

Taina.
20.04.2023 |

Olen 35v nainen ja mieheni nuolee minua seksin jälkeen. Hän suorastaan himoitsee nuolla omaa spermaa valuvaa pimpsaani. Imee ja lutkuttaa niin että saan vielä usein orgasmin. Mikähän kumma himo tämä on miehellä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on piilohomo ja kuvittelee saavansa mällit suuhunsa. Että semmosta.

Vierailija
22/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten homous liittyy omaan mälliin?

Kyllä meillä vaimoni tykkää kun nuolen sisään laukeamisen jälkeen. 

Vierailija
24/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten homous liittyy omaan mälliin?

Kyllä meillä vaimoni tykkää kun nuolen sisään laukeamisen jälkeen. 

No vaimollasi on piilohomo miehenä. Ja lisäksi vielä minuuttimunakin. 

Vaimo raukka.

25/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tosi pano mies ei nuole PISTE.

"Tosi pano mies" ei osaa yhdyssanoja eikä välitä naisen nautinnosta. Kommenttisi oli toivottavasti trollausta.

Mitä itse kysymykseen tulee: naisen elin on yhdynnän jälkeen aivan erilainen nuoltavata ja sperma katoaa yleensä syvyyksiin niin, että sitä ei oikeastaan edes huomaa. Ja kuten joku kommentoi: naisen nautinto edellä.

Vierailija
26/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun mieheni naamalle panon jälkeen. Pusken mällit hänen suuhunsa. Tykkäämme molemmat. Joskus laukeen hänen naamalle

Vierailija
27/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus täytti 18 tässä joku aika sitten, joten siitä laskien olen lauennut yhdynnässä vain kumiin viimeiset 19 vuotta. Liukkarit, spermisiidit ja lateksin omat aromit, yök. Eipä ole mieli tehnyt nuolla, mutta eipä tuo vaimokaan ole nuolemaan pyytänyt, kun ei siitä ihan valtavasti muutenkaan välitä. Lämmittelyinä nuoleminen on kyllä ihan parasta!

Vierailija
28/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuossa nyt on? Vertautuu täysin siihen kun vaimo itse panossa saatuaan haluaa antaa minulle suuseksiä ja että laukean suuhun. Meidän molempien liemissähän se vehje tuolloinkin on. Toki itsekin olen nuollut vaimoa sen jälkeen kun olen saanut sisään.

/JiiPee

Vierailija
29/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin valmis nuolemaan naisen toisen miehen jäljiltä, se kiihottaa valtavasti. Vaikka siis en itse pääsisi panemaan.

Tämän vuoksi välillä haaveilen jos löytyisi joku pariskunta jolle saisi alistua. Pääsisin sitten nuolemaan naisen heidän seksin jälkeen ja voisin muillakin tavoin alistua heille.

30/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikähän kumma himo tämä on miehellä"

Mitäs se sinulle kuuluu? Anna miehesi olla ja elää.

Totta kai tällaista voi ihmetellä ja aiheesta keskustella. Varsinkin, jos se häiritsee nuolennan uhria. Rouva toppuutteli, kunnes ymmärsi, että minua ei lainkaan haittaa.

Vierailija
31/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tosi pano mies ei nuole PISTE.

"Tosi pano mies" ei osaa yhdyssanoja eikä välitä naisen nautinnosta. Kommenttisi oli toivottavasti trollausta.

Mitä itse kysymykseen tulee: naisen elin on yhdynnän jälkeen aivan erilainen nuoltavata ja sperma katoaa yleensä syvyyksiin niin, että sitä ei oikeastaan edes huomaa. Ja kuten joku kommentoi: naisen nautinto edellä.

Katoaa syvyyksiin tietysti jos sulta tulee semmonen pienen pikku sylkäisy.

Vierailija
32/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan Taina ei kirjoita noin. Otsikon ja oman nimensä jälkeen pistettä siis. Mutta ihan kiva aloitus Pertiltä.

Vierailija
33/58 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan Taina ei kirjoita noin. Otsikon ja oman nimensä jälkeen pistettä siis. Mutta ihan kiva aloitus Pertiltä.

Fiksu havainto, Pirkko.

Vierailija
34/58 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauetessa suuhun tehdään aina kunnon kielarit ja alan ratsastaa ja hän laukee vielää sisään

Vierailija
35/58 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen meinannut nuolla pillun puhtaaksi. Anopin kanssa  kännissä touhuttiin. Laukesin varmaan alle minuuttiin. Tulistu siitä ja sano et nyt saat nuolla sotkusi. En päässyt kun huulille niin laatta lensi. Ihan järkyttävän pahan hajuinen vehe. Jälkeempäin kun selvin päin asiaa niputettiin sano anoppi että hänellä on hiiva vaivana. Ei sen koommin tehty mitään. Kadun koko asiaa ihan hirveesti.

Vierailija
36/58 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkunraikkaina, hyvältä tuoksuvina /- maistuvina- näin minä ja mieheni. 

Vierailija
37/58 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks ei koskaan lauennut yhdynnässä ja monesti yritin ehdottaa että nuolisin hänelle yhdynnän jälkeen mutta ei koskaan halunnut. En koskaan ymmärtänyt miksi ehkä on syystä eks. 

Vierailija
38/58 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiihottaa kun kuvittelen että nuolen jonkun vieraan spermoja.

Vierailija
39/58 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä tuli seksin jälkeen istumaan kasvoille ja nuoletti pillun puhtaaksi spermasta. Kiihotti niin että alkoi uudestaan seisomaan

Vierailija
40/58 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Totta vai tarua?*- oksennuttavia tarinoita joka tapauksessa!