Nuoleminen seksin jälkeen.
Olen 35v nainen ja mieheni nuolee minua seksin jälkeen. Hän suorastaan himoitsee nuolla omaa spermaa valuvaa pimpsaani. Imee ja lutkuttaa niin että saan vielä usein orgasmin. Mikähän kumma himo tämä on miehellä.
Kommentit (58)
Minun nainen haluaa suudella himokkasti kun olen nuollut hänelle orgasmin
Aika outo kysymys; seksin jälkeen? Eikös nuoleminen olekkaan seksiä!
Minusta on mukavaa nuolla omat spermat rouvan pillusta. Sperma maistuu ihan hyvältä ja rouva saa toisen orgasmin "kaupan päälle". Homman jälkeen on miehekäs olo, kun omat spermat valuu leuasta.
M 57v
minulla on myös mies joka kiihottuu oman sperman nuolemisesta, laukeaa usein mun kummulle (karvoitukselle jos sellainen on) ja nuolee ne siitä puhtaaksi. Toinen suosikki on, jos hän laukeaa mun suuhun, hän haluaa että valutan ne hänen suuhun.
Ja tiedän kyllä miehiä jotka ei todellakaan nuole spermaista pillua, mutta onneksi on myös erilaisia miehiä. Minä tykkään ylipäätänsä saada suuseksiä. Joten jos toinenkin kiihottuu siitä niin win win
N53
Vierailija kirjoitti:
tosi pano mies ei nuole PISTE.
Oli tosi pano mies tai ei niin harva nuolee pistettä, palstoilla monet kyllä nussii pistettä ja hartaasti, kai siinäki on sitten oma nautintonsa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisia, joiden mielestä se on ällöä. Tai on ällöä suudella, jos on ottanut suihin. Sperman maistelu on eri asia ja ymmärrän, jos se ei miestä miellytä.
Ei se oma sperma mitään haittaa. Kiihottavaa nuolla naiselle orgasmi sen jälkeen, kun on sykkinyt spermat sisään.
Vaimo saa joka kerta voimakkaan huuto-orgasmin, kun nuolettaa itsensä puhtaaksi yhdynnän jälkeen, vaikka olisi jo siinä saanut muutaman kerran.
Muistin lukeneeni tässtä jossain palstalla mutta en muista missä. Kumminkin, aihe on kiinnostunut ja ilmeisesti olen vähän pervo mutta haluaisin tätä kokeilla. Vaimo taas on niin pidättyväinen että mikään tämmöinen ei tule varmasti kuuloonkaan. Ei halua saada eikä antaa suuseksiä. Millähän saisi houkuteltua? Tulee aina lopuksi kiire pesulle. Miten muilla kävi ekalla kerralla?
Minä myös olin usein haaveillut nuolemisesta aktin jälkeen. Se sitten onnistui kun puoliso ratsasti ja siinä kiimassa avasin suuni ja kysyin että tuletko naamalleni istumaan laukeamisen jälkeen. Vastasi että mielelläni. Se on kyllä outo juttu kun saa mäihät pihalle ni kiinnostus häviää heti. Ois odoteltava hetki että kiinnostus herää taas. Mutta kun näin sen tekee niin halut kyllä herää nopeasti uudelle kierrokselle. Nykyään harrastellaan useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin tämä kiihottaa. Toivottavasti mieskin pitää tai ainakin kestää suutelua suihinoton jälkeen. Ois ikävä käydä huuhtomassa suuta kesken kaiken tai jättää suutelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin tämä kiihottaa. Toivottavasti mieskin pitää tai ainakin kestää suutelua suihinoton jälkeen. Ois ikävä käydä huuhtomassa suuta kesken kaiken tai jättää suutelematta.
Sperman nuoleminen on kyllä eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäkseni sinä olet tuossa puhtaasti saamapuolella.
Joten ei pitäisi olla ongelmaa?
Saahan siinä mieskin nuolla.
Eihän tuossa muuta väitettykään. Nainen on silti puhtaasti saamapuolella, vaikka mieskin saa siinä nuolla.
Se on joku alkukantainen juttu varmaan meillä miehillä.
Olisin valmis nuolemaan innoissani kenet tahansa kivan ja nätin naisen miehensä jäljiltä jos vain saisin.
Olen joskus tehnyt noin.