Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoleminen seksin jälkeen.

Taina.
20.04.2023 |

Olen 35v nainen ja mieheni nuolee minua seksin jälkeen. Hän suorastaan himoitsee nuolla omaa spermaa valuvaa pimpsaani. Imee ja lutkuttaa niin että saan vielä usein orgasmin. Mikähän kumma himo tämä on miehellä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YÖK

m45

Mutta muijan täytyy niellä saastaiset mällisi?

M46

Vierailija
62/70 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös olin usein haaveillut nuolemisesta aktin jälkeen. Se sitten onnistui kun puoliso ratsasti ja siinä kiimassa avasin suuni ja kysyin että tuletko naamalleni istumaan laukeamisen jälkeen. Vastasi että mielelläni. Se on kyllä outo juttu kun saa mäihät pihalle ni kiinnostus häviää heti. Ois odoteltava hetki että kiinnostus herää taas. Mutta kun näin sen tekee niin halut kyllä herää nopeasti uudelle kierrokselle. Nykyään harrastellaan useinkin.

Tänään tuo tapahtui meillä ekaa kertaa. Pyysin mua imemään mutta kun ei. Vaimo vastasi että jos lopuksi nuolet spermat niin sitten hänkin. Lauettuani hän nousi ja laskeutui naamalleni. Vastentahtoisesti aloin nuolemaan mut ei se niin paha ollut kuin olin kuvitellut. Hän sai toisenkin kerran. Sit sanoin että sun vuoro. Ei halunnut kun olin limainen mut otti sit kumminkin ja lopulta loppuun asti. Molemmille tällainen siis ensimmäinen kerta. En pitänyt niin pahana etteikö voisi tehdä uudestaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan vaimo täältä lukenut aiheesta kun kysyi multa kerran että voisinko nuolla vielä lopuksi. Monet kuulemma sitä tekevät, oli lukenut. Myös pari ystäväänsä, olivat keskustelleet "syvällisiä". On heillä kuulemma lähes normaalia eikä mies pidä sitä mitenkän pahana. Lupasin harkita mutten luvannut että pystyn sitä tekemään.

Vierailija
64/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan vaimo täältä lukenut aiheesta kun kysyi multa kerran että voisinko nuolla vielä lopuksi. Monet kuulemma sitä tekevät, oli lukenut. Myös pari ystäväänsä, olivat keskustelleet "syvällisiä". On heillä kuulemma lähes normaalia eikä mies pidä sitä mitenkän pahana. Lupasin harkita mutten luvannut että pystyn sitä tekemään.

Nuole sivulta, niin kielesi ei vahingossakaan eksy muualle kuin klitorikselle.

Vierailija
65/70 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna se tapahtui veikan seurauksena. Nuolin vaimon pillun kahden nuoren spermasta.  Vaimo oli tyytyväinen itkuun joka tuli nuolemisesta . Ensin se tuntui vasten mielisestä mutta kun näki vaimon nautinnon taipui siihen. Ei se ollut vastenmielistä lopulta . Nuoli mielellään lopulta  . Nuloli myöhmmin vaimon mielellään 

Vierailija
66/70 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken miehen jo lauettua sisääni kipusin hetken mielijohteesta hänen naamalle kun en saanut vielä. Ensin vähän vastusteli mut pidin käsin naaman paikallaan. Suorastaan valuin hänen naamalleen. Melkoinen lotina alkoi kuulumaan kun mällinsä valui suuhun. Mutta innostui, tuntui kuulemma tuhmalta ja kiihoittavalta. Ei ollut edes harkinnut tuota mutta ehdottomasti haluaa uudelleen. En pistä vastaan, oli sen verran kuumaa. Sperma ei ollut pahaa, "kyllä sitä pystyi nielemään" mies sanoi.

Vierailija
67/70 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisitkos myös vieraan kasvoille nuolettamaan pilluasi kiihottais kokea kerrankin tuollainen saisit tehdä mitä haluaisit 58 vmies

Vierailija
68/70 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä välillä bdsm miehen kanssa ja mies lukkituna viikon on sitten niin kiimassa että suostuu mihin vain. mies ensin tiukasti kiinni koska kun lauenut niin mieli muuttu heti eikä enään haluakaan suostus siivoamaan jälkiään. Ylenssä ratsastan niin että laukeea ja sen jälkeen istun hajareisn miehen namalle ja pakottan nuolemaan orgasmin. jos vastustee niin hiuksista tiukka otte ja paleille vähän läpsimistä piiskalla niin alkaa kieli toimimaan =).

N.42

Vierailija
69/70 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 42 antaisitkos vieraalle 58 v miehelle samanlaisen käsittelyn vai oiskos sul jotain bdsm mitä haluaisit tehdä vieraalle ajatus ois kiihottava kokea

Vierailija
70/70 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rotua miehesi on? Labbiksilla tuo on aivan yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi