Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
1301/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on:

1) Maksettu matkat, eli lähtö on 4.5.2023 Porvoon lentokentältä.

Olemme hieman etuajassa, mutta pääsemme luksussviittiin.

2) Kaikki kulut on maksettu, matka ei maksa mitään.

3) Läsnäoloamme toivotaan kaikissa juhlallisuuksia, toki niitä voidaan aina öhöm kierrättää niitä edustusvuoroja.

4) Kaikki alkoholi on meille ilmaista, Salme myös ilmaiset matkaavaatteet, tässä esite:

*Esite juhlapuvuista ja hienostuneista tamponinkarukoruista*

5) Lähtö on siis Porvoon lentokentältä 4.5.2023 klo 8.56.

Taksimatkat sisältyvät hintaan, mutta olkaa ajoissa paikalla.

Ap

Ihanaa, huomenna lähtö ja ylihuomenna kruunajaiset! Joko teillä muilla on taksit valmiiksi soitettu?

Mua jännittää kyllä sikana. 8.56 pitää olla Porvoon lentokentällä ja munsalan kansallispuku (siinä aion mennä) korjattuna. Eihän matka jossain iltapuvussa ole sama asia, tosin hatun päättäminen on vieläkin kesken.

Onneksi meillä on rajaton luottokortti kaikilla, ilmaista juotavaa sekä henkilökohtaiset rahavarat/luottokortit Charlesin laskuun. Eihän se nyt olisi mitään, jos pitäisi baarissa rahankäyttöä koittaa miettiä, eihän?

Pitäiskö jonkun sitten aina seurata sitä, että mitä minäkin päivänä on (virallista siis) ohjelmaa? Muutenhan me keksitään kyllä tekemistä. Mutta kuka (riittävän selvinpäin oleva) jaksaa opastaa siellä porukkaa oikeaan suuntaan?

Vapaaehtoisia?

Vierailija
1302/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa näyttävän tamppoonikorun ni ottaakohan Charles sen piikittelynä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampooni prinssi ei ole kuningas eikä häntä kruunata. Eikä se ole edes alkuperäinen tietenkään kun on jo delannut vuosia sitten,hei hölmöt! Mitä höttöä sepustatte.

Niisssä reptilian piireissä sukupuoli vaihdetaan jo lapsena toiseksi ja siten palvelevat saatanaa. Eivät ne ole ihmisiä sanoi jo Dianakin. Teidän rinnassa unelmat ja residentit. Hahhahahahahh

Megsu sanoi jotain samansuuntaista.

Mutta mitäs me siitä! Biletyshän se on meille pääasia! Ei sitä ihan joka vuosi pääse kurnajaisiin, vaikka ne olisivatkin feikkiä.

Ja vielä ilmatteeks!

EI, EI, EI, EI!!!!

Olin saimaassa reissulla ja siellä meillä oli ilmainen viina lähes reissun alusta lähtien.

Se meni yli.

Se meni täysin, siis täysin överiksi kaikilla.

ITKEE

Vttu, mitä sitä salaamaan, holistejahan me oltiin siellä kaikki kun viina oli ilmaista.

Emme KOSKAAN tehneet sitä ohjelmanumero, josta paljon puhuttiin eli oltaisiin oltu yksi ainoa päivä juomatta.

ELI EHDOTAN ÄÄNESTYSTÄ SIITÄ, ETTÄ TÄLLÄ MATKALLA JUOMME VAIN ALKOHOLITTOMIA TUOTTEITA!

T: Saimaan reissusta lähtien aa:ssa käynyt, joka tietää ettei ilmainen viina sovi kenellekään meistä

Huutaa kovaa:

NYT! SE SUU KIINNI! ETTÄS KEHTAAT HAUKKUA MEITÄ ALKOHOLISTEIKSI!! MINÄ KÄVIN JA OLIN SAIMAASSA ELI KANNATTAA MIETTIÄ KETÄ TÄÄLLÄ HAUKKUU!!!

MUISTAN ILMAISEN ALKOHOLIN, JOTA MEILLE TARJOILTIIN NIIN PAÖJON KUIN HALUSIMME!!! JA MUISTAN MYÖS SEN, MITEN SOFIKOITUNEESTI(!!!!!) OTIMME VAIN JOSKUS (HUUTAA LUJAA!!!!!) JUHLAMALJAN!!!!!

ETTÄS KEHTAAT VÄRITTÄÄ SAIMAAN TAPAHTUMIA!!!!! KOHTA VARMAAN SIKA VALEHTELET SIITÄ, ETTÄ SAIMAASSA OLISIMME OLLEET TÄYSIN KÄNNISSÄ KOKO AJAN!!!! JA SITÄ PAOTSI, SE MITÄ TAPAHTUI SAIMAASSA JÄÄ SAIMAASEEN, SEN MUISTAN ETTÄ ME YHDESSÄ SOVIMME!!!

PORTTIKIELTO, SAATANA PORTTIKIELTO VÄHEMMÄSTÄKIN!!!!! VAADIN PORTTIKIELTOA SINULLE, VASIKKA!!!!!!

Vierailija
1304/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampooni prinssi ei ole kuningas eikä häntä kruunata. Eikä se ole edes alkuperäinen tietenkään kun on jo delannut vuosia sitten,hei hölmöt! Mitä höttöä sepustatte.

Niisssä reptilian piireissä sukupuoli vaihdetaan jo lapsena toiseksi ja siten palvelevat saatanaa. Eivät ne ole ihmisiä sanoi jo Dianakin. Teidän rinnassa unelmat ja residentit. Hahhahahahahh

Mutta mitäs me siitä! Biletyshän se on meille pääasia! Ei sitä ihan joka vuosi pääse kurnajaisiin, vaikka ne olisivatkin feikkiä.

Ja vielä ilmatteeks!

EI, EI, EI, EI!!!!

Olin saimaassa reissulla ja siellä meillä oli ilmainen viina lähes reissun alusta lähtien.

Se meni yli.

ITKEE

Vttu, mitä sitä salaamaan, holistejahan me oltiin siellä kaikki kun viina oli ilmaista.

Emme KOSKAAN tehneet sitä ohjelmanumero, josta paljon puhuttiin eli oltaisiin oltu yksi ainoa päivä juomatta.

ELI EHDOTAN ÄÄNESTYSTÄ SIITÄ, ETTÄ TÄLLÄ MATKALLA JUOMME VAIN ALKOHOLITTOMIA TUOTTEITA!

T: Saimaan reissusta lähtien aa:ssa käynyt, joka tietää ettei ilmainen viina sovi kenellekään meistä

Huutaa kovaa:

NYT! SE SUU KIINNI! ETTÄS KEHTAAT HAUKKUA MEITÄ ALKOHOLISTEIKSI!! MINÄ KÄVIN JA OLIN SAIMAASSA ELI KANNATTAA MIETTIÄ KETÄ TÄÄLLÄ HAUKKUU!!!

MUISTAN ILMAISEN ALKOHOLIN, JOTA MEILLE TARJOILTIIN NIIN PAÖJON KUIN HALUSIMME!!! JA MUISTAN MYÖS SEN, MITEN SOFIKOITUNEESTI(!!!!!) OTIMME VAIN JOSKUS (HUUTAA LUJAA!!!!!) JUHLAMALJAN!!!!!

ETTÄS KEHTAAT VÄRITTÄÄ SAIMAAN TAPAHTUMIA!!!!! KOHTA VARMAAN SIKA VALEHTELET SIITÄ, ETTÄ SAIMAASSA OLISIMME OLLEET TÄYSIN KÄNNISSÄ KOKO AJAN!!!! JA SITÄ PAOTSI, SE MITÄ TAPAHTUI SAIMAASSA JÄÄ SAIMAASEEN, SEN MUISTAN ETTÄ ME YHDESSÄ SOVIMME!!!

PORTTIKIELTO, SAATANA PORTTIKIELTO VÄHEMMÄSTÄKIN!!!!! VAADIN PORTTIKIELTOA SINULLE, VASIKKA!!!!!!

Jaahas ilmaisen viinan bileet käynnisti jo tämän yhden rähinägeenit. Nou hätä. Eihän tota oteta edes taksiin.

Vierailija
1305/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille on:

1) Maksettu matkat, eli lähtö on 4.5.2023 Porvoon lentokentältä.

Olemme hieman etuajassa, mutta pääsemme luksussviittiin.

2) Kaikki kulut on maksettu, matka ei maksa mitään.

3) Läsnäoloamme toivotaan kaikissa juhlallisuuksia, toki niitä voidaan aina öhöm kierrättää niitä edustusvuoroja.

4) Kaikki alkoholi on meille ilmaista, Salme myös ilmaiset matkaavaatteet, tässä esite:

*Esite juhlapuvuista ja hienostuneista tamponinkarukoruista*

5) Lähtö on siis Porvoon lentokentältä 4.5.2023 klo 8.56.

Taksimatkat sisältyvät hintaan, mutta olkaa ajoissa paikalla.

Ap

Ihanaa, huomenna lähtö ja ylihuomenna kruunajaiset! Joko teillä muilla on taksit valmiiksi soitettu?

Mua jännittää kyllä sikana. 8.56 pitää olla Porvoon lentokentällä ja munsalan kansallispuku (siinä aion mennä) korjattuna. Eihän matka jossain iltapuvussa ole sama asia, tosin hatun päättäminen on vieläkin kesken.

Onneksi meillä on rajaton luottokortti kaikilla, ilmaista juotavaa sekä henkilökohtaiset rahavarat/luottokortit Charlesin laskuun. Eihän se nyt olisi mitään, jos pitäisi baarissa rahankäyttöä koittaa miettiä, eihän?

Pitäiskö jonkun sitten aina seurata sitä, että mitä minäkin päivänä on (virallista siis) ohjelmaa? Muutenhan me keksitään kyllä tekemistä. Mutta kuka (riittävän selvinpäin oleva) jaksaa opastaa siellä porukkaa oikeaan suuntaan?

Vapaaehtoisia?

No nyt kun kysyttiin niin miten ois joku raskaana oleva? Nehän ainakin on selvinpäin siellä kaitsemassa meitä.

Voidaanko mukaan ottaa muuten kuuluisat munsalan soutajat meille virallisiksi aveceiksi? Sopisivat munsalan kansallispukuihime niin kauniisti.

Kai sopii kaikille?

Vierailija
1306/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuprinssi Louis on syyni katsoa kruunajaisia.

Vierailija
1307/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viedäänkö Harry viihteelle kanssamme, siis kun se ilman MEGHANIA kerrankin pääsee johonkin raukka?

Siitä sitten vaan kuvia meghanille myöhemmin sekä toki 10 kuukauden päästä isyystestivaatimuksia sadoittain..

Täällähän on moni raskautumista kuninkaallisille suunnitellut, eli harrykin ehkä kelpaa?

Voi olla, että Meghan päästäisi Harryn lopulta kotiin Britanniaan, kun kuvat harrysta + sadoista av-mammoista leviäisivät netissä?

Juuli juristi voisi ehkä hoitaa nuo isyyden tunnustus vaatimukset sitten?

Ja miettikääs, kuinka paljon saisivat jänskää materiaalia Netflix-ohjelmiinsa. Ja me saatais Netflix-miljoonista elarit. Täähän on ihan win-win-juttu kaikille!

Ja jotka eivät onnistu raskautumaan reissulla, niin moonpumppia vaan, Hartzalle menee tunnetusti läpi!

Onneksi camilla ei kai enää voi tulla raskaaksi, isää saisi etsiä niiden juhlien jälkeen.

Siis älä ole niin varma. Mä olen kuullut huhuja luotettavasta lähteestä, eli siskon kummin kaiman kaverilta, että Camilla ei ole lähelläkään menopaussia.

Ja ehkäisyä ei ole, kun kuulemma saman lähteen mukaan vauvaa yritetään. Ihan totta, näin mulle sanottiin. Pitäiskö meidän ostaa Camillalle ole iso pino kortsuja, ettei vaan vahingossa jollekin randomille paksuksi pamahda?

Ihan siis mietin jo charles parkaa ja sen tunteita. Kun siitä Harryn isästäkin on niin paljon julkisesti väännetty. Eihän me voida kruunajaisissa antaa sattua mitään sellaista vahinkoa?

Vierailija
1308/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viedäänkö Harry viihteelle kanssamme, siis kun se ilman MEGHANIA kerrankin pääsee johonkin raukka?

Siitä sitten vaan kuvia meghanille myöhemmin sekä toki 10 kuukauden päästä isyystestivaatimuksia sadoittain..

Täällähän on moni raskautumista kuninkaallisille suunnitellut, eli harrykin ehkä kelpaa?

Voi olla, että Meghan päästäisi Harryn lopulta kotiin Britanniaan, kun kuvat harrysta + sadoista av-mammoista leviäisivät netissä?

Juuli juristi voisi ehkä hoitaa nuo isyyden tunnustus vaatimukset sitten?

Ja miettikääs, kuinka paljon saisivat jänskää materiaalia Netflix-ohjelmiinsa. Ja me saatais Netflix-miljoonista elarit. Täähän on ihan win-win-juttu kaikille!

Ja jotka eivät onnistu raskautumaan reissulla, niin moonpumppia vaan, Hartzalle menee tunnetusti läpi!

Onneksi camilla ei kai enää voi tulla raskaaksi, isää saisi etsiä niiden juhlien jälkeen.

Siis älä ole niin varma. Mä olen kuullut huhuja luotettavasta lähteestä, eli siskon kummin kaiman kaverilta, että Camilla ei ole lähelläkään menopaussia.

Ja ehkäisyä ei ole, kun kuulemma saman lähteen mukaan vauvaa yritetään. Ihan totta, näin mulle sanottiin. Pitäiskö meidän ostaa Camillalle ole iso pino kortsuja, ettei vaan vahingossa jollekin randomille paksuksi pamahda?

Ihan siis mietin jo charles parkaa ja sen tunteita. Kun siitä Harryn isästäkin on niin paljon julkisesti väännetty. Eihän me voida kruunajaisissa antaa sattua mitään sellaista vahinkoa?

Noniin. Voi että, voi että. Stressitasot nousivat kun luin tämän. Ja minä kun luulin, että juhlat onnistuivat täysin. Mutta ei, pitikin tulla tälläinen mutka matkaan.

Voi voi, oi oi. Nyt alkoi murehtiminen. Siis kyllähän sitä aina miettii negatiivisen kautta, että jotain ongelmia tulee. Mutta pitääkö niiden olla näin massiivia? Oi oi, voi oi.

Vierailija
1309/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuprinssi Louis on syyni katsoa kruunajaisia.

Little prince Louis ja shenanigans (= metkut) 😻

Vierailija
1310/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Lontoosta lainata sitä Dianan vanhaa mustaa kostomekkoa? Laittaisin sen mielelläni Westminster Abbeyyn, kun se on niin huomiota herättävä.

Kai ne sitä muutamaksi tunniksi voi lainata. Ei kukaan huomaisi mitään, kun kaikki ovat seuraamassa kruunajaisia.

Oon sen jo varannut, sori, mutta kiilat täytyy laittaa pukuun ensin. Takapuolesta kinnaa kunnolla, joten toivottavasti saadaan se sovitettua mun hoikalle, mutta erittäin muodokkaalle vartalolle.

Vierailija
1311/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laittaa näyttävän tamppoonikorun ni ottaakohan Charles sen piikittelynä😂

Emmehän rupea Camillaa haastamaan? Hänellä kun on valttikortit käsissään. Laittaa vielä sen ison kohinoorilla varustetun kruunun roikkumaan omasta narustaan, niin onhan meillä jo suut auki siinä vaiheessa. Charles nauraa vieressä, notta tiukkaa on Camikulta, pysyy, pysyy...

Vierailija
1312/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä ilmatteeks!

EI, EI, EI, EI!!!!

Se meni yli.

ITKEE

Huutaa kovaa:

Eikös nytten ollut niin, että saimaasessa oli vaapukkamehu pillaantunut, ja siitä johtuen saimme krapulan (pitkäkestoisen) ilman hiprakkaa. Oliko näin, en oikein muista...

Kiva et siekii ehit mukkaa, KÄTEVÄ EMÄNTÄ. Kevät on myöhässä, ni kerittää käyä tää reissu ja palata sit AIV-pihtiputaaseeseen rehun tekkoon takasi. Kai painijatki vaan poikkeavat täällä... välissä... ovat sen verran poikkeavaa sakkia.

Kaipaan Latino35 vai onko jo 36? Onko hyljännyt meidät?

*** kuiskaa: onko riittävät turvatoimet? Tuo luistindiivakaunotar yrittää - taas - soluttautua mukaan... ounou

Vierailija
1313/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäväriset sukkahousut pittää olla? Nyt ois Tokmannilla tarjouksessa sukkikset.

Vierailija
1314/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäväriset sukkahousut pittää olla? Nyt ois Tokmannilla tarjouksessa sukkikset.

Jos ne kelpaa maijalle, kelpaa ne meillekin. Sukkikset vilkkumaan...

Musta kotelomekko - mustat

Munsalan... - kudotut pässinpökkimät

Muut - nude

Ja tuplat mukaan, koska silmäpako...

Vierailija
1315/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä ilmatteeks!

EI, EI, EI, EI!!!!

Se meni yli.

ITKEE

Huutaa kovaa:

Eikös nytten ollut niin, että saimaasessa oli vaapukkamehu pillaantunut, ja siitä johtuen saimme krapulan (pitkäkestoisen) ilman hiprakkaa. Oliko näin, en oikein muista...

Kiva et siekii ehit mukkaa, KÄTEVÄ EMÄNTÄ. Kevät on myöhässä, ni kerittää käyä tää reissu ja palata sit AIV-pihtiputaaseeseen rehun tekkoon takasi. Kai painijatki vaan poikkeavat täällä... välissä... ovat sen verran poikkeavaa sakkia.

Kaipaan Latino35 vai onko jo 36? Onko hyljännyt meidät?

*** kuiskaa: onko riittävät turvatoimet? Tuo luistindiivakaunotar yrittää - taas - soluttautua mukaan... ounou

Nonnii, olin paikalla tuolloin, ja saastunut vaapukkamehu sekä norovirus aiheuttivat jopa alakertaan isot ja tosi kiukkuiset punaiset rakot, mitkä puhkesivat ja tarttuivat huuliinkin.

Käyn edelleen oikeutta tuosta kammottavasta vierailusta. Homma ei oikein etene, kun multa vaaditaan jotain ihme herppestodistusta, enkä tajua tätä nyt millään. Mies otti eron ja asun nyt halkoliiterissä pihan perällä. Mutta kruunajaisiin tulen!

Vierailija
1316/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munsalaan sopivat nyt ainakin ja muutamat tosi räväkät iltabileisiin. Joku neonväri tosi ihquu.

Vierailija
1317/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en kestä, tuo itkupilli ilmaantu taas paikalle ja koittaa väittää että oltais oltu saimaaseessa kännissä koko ajan! Asiahan oli kuitenkin kuten Juttelias utelias jo sanoi, vaapukkamehu oli pilaantunut... Mutta en kestä jos se tulee mukaan itkemään ja huutamaan, että ei saatais ottaa yhtään alkoholia?! Siis Charleskin pitää meitä todella epäkunnioittavina jos ei juoda hänen tarjoamia juomia! Eiks tolle itkupillille saada porttikieltoa tai eiks se pitäis olla jo? Juuli Juristi tai Lauri Lakimies, auttakaa!

Vierailija
1318/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Siis mä en kestä, tuo itkupilli ilmaantu taas paikalle ja koittaa väittää että oltais oltu saimaaseessa kännissä koko ajan! Asiahan oli kuitenkin kuten Juttelias utelias jo sanoi, vaapukkamehu oli pilaantunut... Mutta en kestä jos se tulee mukaan itkemään ja huutamaan, että ei saatais ottaa yhtään alkoholia?! Siis Charleskin pitää meitä todella epäkunnioittavina jos ei juoda hänen tarjoamia juomia! Eiks tolle itkupillille saada porttikieltoa tai eiks se pitäis olla jo? Juuli Juristi tai Lauri Lakimies, auttakaa!

Homma hoidossa, kilauttelin Sari Sairaanhoitajalle, ei itke eikä ulise, kun saa rauhoittavaa persuksiinsa.

Vierailija
1319/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Siis mitä?

MIKÄ ITKUPILLU??

MINÄ HALUSIN VAIN JA AINOASTAAN SAIMAASSA TANSSIA LETKAJENKKAN JA TIPITIIN, MÄ KUN OLIN NIITÄ VAIN ODOTTANUT KOKO MATKAN!!!

OLIKO NIIN SAATANAN VAIKEAA TEHDÄ EDES SE, RTTÄ YHTENÄ ILTANA OLISI TIPITII JA LETKAJENKKAN TANSSITTU??!!

NO TOTTAKAI OLI, KUN TE ALKOHOLISTIT OLITTE SIELLÄ AINA (HUUTAA LUJAA!!!!) NIIN KÄNNISSÄ, SIIS 24/7!!!!!

SIAT, HÄVETKÄÄ JOS OSAATTE!!!!

MÄ OLIN NIITÄ VAAN OOTTANU KOKO MATKAN, DOKUT!!!!!!!

Vierailija
1320/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

****Kuiskaa

Miten olen voinut unohtaa koko itkupillin???? No enhän näistä reissuista mitään muista, vain sofistikoitunut sherrylasillinen silloin sun tällöin siirrettävässä naisluolassa...

Terveisin Doris