Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
1321/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Lakimies tässä.

Kun olen uusi tässä toimessa, saanko tarkistuksen:

Onko nyt kyseessä oleva henkilö ITKUPILLI sama kuin porttikieltolistalla oleva Itku Pilli?

Jos kyseessä on sama elävä ihminen niin: Ehdoton porttikielto ja Etsintäkuulutus. Pidätettävä tavatessa. Voi olla vaarallinen. Yksilön ei pidä itsenäisesti yrittää urotekoa vaan hälytetään Supo, Fbi, Cia tai STT:n Uutiset. Seiska tai Hannu Karpo.

Yt

Lauri Lakimies

Vierailija
1322/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doriis kirjoitti:

****Kuiskaa

Miten olen voinut unohtaa koko itkupillin???? No enhän näistä reissuista mitään muista, vain sofistikoitunut sherrylasillinen silloin sun tällöin siirrettävässä naisluolassa...

Terveisin Doris

Kumma juttu tosiaan. Mä heitän aina vaan luoladartsia, mutta muisti menee joka kerran. Mikä mättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Siis mä en kestä, tuo itkupilli ilmaantu taas paikalle ja koittaa väittää että oltais oltu saimaaseessa kännissä koko ajan! Asiahan oli kuitenkin kuten Juttelias utelias jo sanoi, vaapukkamehu oli pilaantunut... Mutta en kestä jos se tulee mukaan itkemään ja huutamaan, että ei saatais ottaa yhtään alkoholia?! Siis Charleskin pitää meitä todella epäkunnioittavina jos ei juoda hänen tarjoamia juomia! Eiks tolle itkupillille saada porttikieltoa tai eiks se pitäis olla jo? Juuli Juristi tai Lauri Lakimies, auttakaa!

Höpö höpö. Ei se vaapukkamehu pilaantunutta ollut. Me vain juotiin sitä niin paljon! Tietenkin juotiin kun ilmaiseksi sai! Siitä liiasta juomisesta tuli sitten joillekin, siis melkein kaikille ikäviä lieveilmiöitä. Ja osa meistä tosiaan Saimaaseehen- retken jälkeen ruuhkautti AA- kerhot.

Vierailija
1324/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Lakimies kirjoitti:

Lauri Lakimies tässä.

Kun olen uusi tässä toimessa, saanko tarkistuksen:

Onko nyt kyseessä oleva henkilö ITKUPILLI sama kuin porttikieltolistalla oleva Itku Pilli?

Jos kyseessä on sama elävä ihminen niin: Ehdoton porttikielto ja Etsintäkuulutus. Pidätettävä tavatessa. Voi olla vaarallinen. Yksilön ei pidä itsenäisesti yrittää urotekoa vaan hälytetään Supo, Fbi, Cia tai STT:n Uutiset. Seiska tai Hannu Karpo.

Yt

Lauri Lakimies

SIIS MIKÄ ITKUPILLU MUKA MÄ OLEN TÄH????!!!

MITÄÄN EN OLE TEILLE TEHNYT, EN MITÄÄN!!! SAIMAASSAKIN KOITIN PELASTAA KAIKKI ITSELTÄÄN!!!!

NIISTÄ TULI ILMAISEN VIINAN TAKIA ALKOHOLISTEJA SIELLÄ, EDES TIPITII JA LETKAJENKKAN EI ONNISTUNEET!!!

JA MÄ OLIN NIITÄ VAIN OHJELMANUMEROINA OOTTANUT!!!!

MÄ OLIN SIIS VAIN NIITÄ OOTTANUT, MUTTA NÄÄ DOKUT PILAS KAIKEN, SIIS KAIKEN!!!!

NYT MUA SUOJELEE " IRTI ALKOHOLISMIN KOROISTA OY" RYHMÄ, DOLUTTAUDUMME MATKALLENNE PEÖASTAMAAN TEIDÄT!!!!

ENSIMMÄINEN ASIA MIHIN TEIDÄN PITÄÄ HAVAHTUA ON SE, ETTÄ TARVIITTE APUA!!!!!

JUOPOT!!!!

Vierailija
1325/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Siis mä en kestä, tuo itkupilli ilmaantu taas paikalle ja koittaa väittää että oltais oltu saimaaseessa kännissä koko ajan! Asiahan oli kuitenkin kuten Juttelias utelias jo sanoi, vaapukkamehu oli pilaantunut... Mutta en kestä jos se tulee mukaan itkemään ja huutamaan, että ei saatais ottaa yhtään alkoholia?! Siis Charleskin pitää meitä todella epäkunnioittavina jos ei juoda hänen tarjoamia juomia! Eiks tolle itkupillille saada porttikieltoa tai eiks se pitäis olla jo? Juuli Juristi tai Lauri Lakimies, auttakaa!

Höpö höpö. Ei se vaapukkamehu pilaantunutta ollut. Me vain juotiin sitä niin paljon! Tietenkin juotiin kun ilmaiseksi sai! Siitä liiasta juomisesta tuli sitten joillekin, siis melkein kaikille ikäviä lieveilmiöitä. Ja osa meistä tosiaan Saimaaseehen- retken jälkeen ruuhkautti AA- kerhot.

Osa meistä kyllä nautti lievästi vaapukoilla terästettyä pakurikääpäteetä ja kuusenkerkkäsamppanjaa, ja siitähän tulikin oikein törkeä delirium, kun listeria iski. Mulla meni kolme kuukautta terapiassa. Nykyään katson mitä suuhuni pistän.

Vierailija
1326/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin muuten, mutta on parempaa tekemistä eli pitää seurata tässä jäiden lähtöä. 

Vierailija
1327/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin muuten, mutta on parempaa tekemistä eli pitää seurata tässä jäiden lähtöä. 

Varovasti sitten. Mä meinasin kerran lähteä Halisten ukkojen matkaan, kun kurkottelin kaula pitkänä rannalla. Meillä kun tätä jäätä ja vettä riittää täällä Turussa.

Vierailija
1328/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampooni prinssi ei ole kuningas eikä häntä kruunata. Eikä se ole edes alkuperäinen tietenkään kun on jo delannut vuosia sitten,hei hölmöt! Mitä höttöä sepustatte.

Niisssä reptilian piireissä sukupuoli vaihdetaan jo lapsena toiseksi ja siten palvelevat saatanaa. Eivät ne ole ihmisiä sanoi jo Dianakin. Teidän rinnassa unelmat ja residentit. Hahhahahahahh

Megsu sanoi jotain samansuuntaista.

Mutta mitäs me siitä! Biletyshän se on meille pääasia! Ei sitä ihan joka vuosi pääse kurnajaisiin, vaikka ne olisivatkin feikkiä.

Ja vielä ilmatteeks!

EI, EI, EI, EI!!!!

Olin saimaassa reissulla ja siellä meillä oli ilmainen viina lähes reissun alusta lähtien.

Se meni yli.

Se meni täysin, siis täysin överiksi kaikilla.

ITKEE

Vttu, mitä sitä salaamaan, holistejahan me oltiin siellä kaikki kun viina oli ilmaista.

Emme KOSKAAN tehneet sitä ohjelmanumero, josta paljon puhuttiin eli oltaisiin oltu yksi ainoa päivä juomatta.

ELI EHDOTAN ÄÄNESTYSTÄ SIITÄ, ETTÄ TÄLLÄ MATKALLA JUOMME VAIN ALKOHOLITTOMIA TUOTTEITA!

T: Saimaan reissusta lähtien aa:ssa käynyt, joka tietää ettei ilmainen viina sovi kenellekään meistä

Huutaa kovaa:

NYT! SE SUU KIINNI! ETTÄS KEHTAAT HAUKKUA MEITÄ ALKOHOLISTEIKSI!! MINÄ KÄVIN JA OLIN SAIMAASSA ELI KANNATTAA MIETTIÄ KETÄ TÄÄLLÄ HAUKKUU!!!

MUISTAN ILMAISEN ALKOHOLIN, JOTA MEILLE TARJOILTIIN NIIN PAÖJON KUIN HALUSIMME!!! JA MUISTAN MYÖS SEN, MITEN SOFIKOITUNEESTI(!!!!!) OTIMME VAIN JOSKUS (HUUTAA LUJAA!!!!!) JUHLAMALJAN!!!!!

ETTÄS KEHTAAT VÄRITTÄÄ SAIMAAN TAPAHTUMIA!!!!! KOHTA VARMAAN SIKA VALEHTELET SIITÄ, ETTÄ SAIMAASSA OLISIMME OLLEET TÄYSIN KÄNNISSÄ KOKO AJAN!!!! JA SITÄ PAOTSI, SE MITÄ TAPAHTUI SAIMAASSA JÄÄ SAIMAASEEN, SEN MUISTAN ETTÄ ME YHDESSÄ SOVIMME!!!

PORTTIKIELTO, SAATANA PORTTIKIELTO VÄHEMMÄSTÄKIN!!!!! VAADIN PORTTIKIELTOA SINULLE, VASIKKA!!!!!!

Eikös nytten ollut niin, että saimaasessa oli vaapukkamehu pillaantunut, ja siitä johtuen saimme krapulan (pitkäkestoisen) ilman hiprakkaa. Oliko näin, en oikein muista...

Kiva et siekii ehit mukkaa, KÄTEVÄ EMÄNTÄ. Kevät on myöhässä, ni kerittää käyä tää reissu ja palata sit AIV-pihtiputaaseeseen rehun tekkoon takasi. Kai painijatki vaan poikkeavat täällä... välissä... ovat sen verran poikkeavaa sakkia.

Kaipaan Latino35 vai onko jo 36? Onko hyljännyt meidät?

*** kuiskaa: onko riittävät turvatoimet? Tuo luistindiivakaunotar yrittää - taas - soluttautua mukaan... ounou

Oi, ihanaa että tulet!

Muistat varmaan minut saimaasta?

Siis latinolle raskauduin saunanlauteista, nyt meillä on yhteinen poika - jos latino tulee, niin tuskin maltan odottaa kertomista!

Istun lennolla pojan kanssa kätevän emännän vieressä, kai seuraksi tulet niin kerron kaiken mm latinon vaimon suhtautumisesta tähän...

Pyyhithän kyyneleitä taas, matkoilla sitä tarvitaan aina?

Ja ainiin:

HUOMENNA LÄHTÖ, KAIKKI MUISTAVAT TAKSIIN TULLA:

Klo 8.56 Porvoon lentokentältä, taksit tuovat ihmiset sinne ilmaiseksi eli ei oteta liikaa pohjia ja sammuta kotiin.

Ylihuomenna on sitten se virallinen kruunajaispäivä, eli ehditään asettua hienostuneesti aloillemme ja kohottaa juhlamaljat.

Sofikoituneesti toki.

Vierailija
1329/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampooni prinssi ei ole kuningas eikä häntä kruunata. Eikä se ole edes alkuperäinen tietenkään kun on jo delannut vuosia sitten,hei hölmöt! Mitä höttöä sepustatte.

Niisssä reptilian piireissä sukupuoli vaihdetaan jo lapsena toiseksi ja siten palvelevat saatanaa. Eivät ne ole ihmisiä sanoi jo Dianakin. Teidän rinnassa unelmat ja residentit. Hahhahahahahh

Megsu sanoi jotain samansuuntaista.

Mutta mitäs me siitä! Biletyshän se on meille pääasia! Ei sitä ihan joka vuosi pääse kurnajaisiin, vaikka ne olisivatkin feikkiä.

Ja vielä ilmatteeks!

EI, EI, EI, EI!!!!

Olin saimaassa reissulla ja siellä meillä oli ilmainen viina lähes reissun alusta lähtien.

Se meni yli.

Se meni täysin, siis täysin överiksi kaikilla.

ITKEE

Vttu, mitä sitä salaamaan, holistejahan me oltiin siellä kaikki kun viina oli ilmaista.

Emme KOSKAAN tehneet sitä ohjelmanumero, josta paljon puhuttiin eli oltaisiin oltu yksi ainoa päivä juomatta.

ELI EHDOTAN ÄÄNESTYSTÄ SIITÄ, ETTÄ TÄLLÄ MATKALLA JUOMME VAIN ALKOHOLITTOMIA TUOTTEITA!

T: Saimaan reissusta lähtien aa:ssa käynyt, joka tietää ettei ilmainen viina sovi kenellekään meistä

Huutaa kovaa:

NYT! SE SUU KIINNI! ETTÄS KEHTAAT HAUKKUA MEITÄ ALKOHOLISTEIKSI!! MINÄ KÄVIN JA OLIN SAIMAASSA ELI KANNATTAA MIETTIÄ KETÄ TÄÄLLÄ HAUKKUU!!!

MUISTAN ILMAISEN ALKOHOLIN, JOTA MEILLE TARJOILTIIN NIIN PAÖJON KUIN HALUSIMME!!! JA MUISTAN MYÖS SEN, MITEN SOFIKOITUNEESTI(!!!!!) OTIMME VAIN JOSKUS (HUUTAA LUJAA!!!!!) JUHLAMALJAN!!!!!

ETTÄS KEHTAAT VÄRITTÄÄ SAIMAAN TAPAHTUMIA!!!!! KOHTA VARMAAN SIKA VALEHTELET SIITÄ, ETTÄ SAIMAASSA OLISIMME OLLEET TÄYSIN KÄNNISSÄ KOKO AJAN!!!! JA SITÄ PAOTSI, SE MITÄ TAPAHTUI SAIMAASSA JÄÄ SAIMAASEEN, SEN MUISTAN ETTÄ ME YHDESSÄ SOVIMME!!!

PORTTIKIELTO, SAATANA PORTTIKIELTO VÄHEMMÄSTÄKIN!!!!! VAADIN PORTTIKIELTOA SINULLE, VASIKKA!!!!!!

Eikös nytten ollut niin, että saimaasessa oli vaapukkamehu pillaantunut, ja siitä johtuen saimme krapulan (pitkäkestoisen) ilman hiprakkaa. Oliko näin, en oikein muista...

Kiva et siekii ehit mukkaa, KÄTEVÄ EMÄNTÄ. Kevät on myöhässä, ni kerittää käyä tää reissu ja palata sit AIV-pihtiputaaseeseen rehun tekkoon takasi. Kai painijatki vaan poikkeavat täällä... välissä... ovat sen verran poikkeavaa sakkia.

Kaipaan Latino35 vai onko jo 36? Onko hyljännyt meidät?

*** kuiskaa: onko riittävät turvatoimet? Tuo luistindiivakaunotar yrittää - taas - soluttautua mukaan... ounou

Oi, ihanaa että tulet!

Muistat varmaan minut saimaasta?

Siis latinolle raskauduin saunanlauteista, nyt meillä on yhteinen poika - jos latino tulee, niin tuskin maltan odottaa kertomista!

Istun lennolla pojan kanssa kätevän emännän vieressä, kai seuraksi tulet niin kerron kaiken mm latinon vaimon suhtautumisesta tähän...

Pyyhithän kyyneleitä taas, matkoilla sitä tarvitaan aina?

Ja ainiin:

HUOMENNA LÄHTÖ, KAIKKI MUISTAVAT TAKSIIN TULLA:

Klo 8.56 Porvoon lentokentältä, taksit tuovat ihmiset sinne ilmaiseksi eli ei oteta liikaa pohjia ja sammuta kotiin.

Ylihuomenna on sitten se virallinen kruunajaispäivä, eli ehditään asettua hienostuneesti aloillemme ja kohottaa juhlamaljat.

Sofikoituneesti toki.

Asia harvinaisen selevä! Vielä yksi kyykkyvatkaustreeni, illalliseksi 200 grammaa makaronilaatikkoa ja sitten pesen miehelle valmiiksi 3 kiloa jauhenlihaa sekä muutamat kalsarit, jotta pärjää kotona, kun olen poissa. Kaikki on pakattu!

Naapurin 16-vuotias blondi lupasi tulla mieslapsivahdiksi, mutta en tiedä miten heidän kemiat oikein kolahtaa. Epäilen, kun tunnen mieheni nirson maun niin hyvin, varsinkin kun hän tykkää niin kovin keskustella henkeviä aikuisten asioita. Jospa kuitenkin löytyisi yhteinen sävel, sofikoituneesti tietty.

Vierailija
1330/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä muistellaan Dianaa ja sitä viestiä, kun Diana kirjoitti pelkäävänsä, että Charles tekee jotain hänen autonsa jarruille. Mitäs me tähän sanotaan?  :o

Vierailija
1331/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetäänkö Gamillan vastainen mielen osoitus siellä Big Bennyn edessä, niin kuningattaren kruunajaiset perutaan? Mielestäni kuningattareksi sopisi Victoria Beckham paremmin, on hoikka kuten Kate.

Victoria sopisi Towerin tyrmään, ja David Beckham mulle!

Jumaleison sentäs! Jos sen Beckhamin haluat, niin vie mennessäs, mut älä tuo tullessas. Semmosta kuivan kesän oravaa, et kyllä tuo näitä bileitä pilaamaan, ettäs tiiät! Häjyt kyllä hoitelee sen jossain saunan takana, ( kait siellä Buckinhamissa sauna sentäs on 🧐? ), niin opitpahan olemaan asiallisesti asiallisella av-matkalla 😤

Vierailija
1332/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan onnitella Prinssiä, joten annan hänelle lahjaksi perseilevän peikonlehden.

Minä leivon käpykakun. Laitan sen edelliseksi yöksi kylmiöön.

Kiitos tästä ketjusta!!!! XD Matkajärjestelyt näyttävät olevan mallillaan, samoin matkustussuunnitelma! :)

Vierailija
1333/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meillä on siellä palatsissa sauna, jonka taakse viedään myös anopit, veemäiset naapurit jne?

Minun naapurini on ilmoittautunut matkalle, se ei käy.

Naapuri on ihmishirviö joka vainoaa minua.

Sen lisäksi naapurini myy pesemätöntä jauhenlihaa josta kiskoo pestyn jauhenlijan hinnan - moni on saanut ruokamyrkytyksen sen takia, pieniä lapsiakin joukossa!!!!!

Eihän naapuri tule mukaan, tai kai se ainakin "hoidellaan" pois tieltä jos se sattuu pääsemään lennolle??

Onhan sillä porttikielto, onhan?

Vierailija
1334/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän on niin. Että:

Päivitän tänne ketjuun Mitä naapuristasi kuuluu nyt? Pstpodicastia yms.

Siis jos naapurit ei saa tulla mukaan, en voi päivittää!

Ai? Että Minä jäisin kotiin... nouvei. Nyt kyl niin pahotin moisesta ehotuksesta mieleni

Vierailija
1335/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondie kirjoitti:

No nythän on niin. Että:

Päivitän tänne ketjuun Mitä naapuristasi kuuluu nyt? Pstpodicastia yms.

Siis jos naapurit ei saa tulla mukaan, en voi päivittää!

Ai? Että Minä jäisin kotiin... nouvei. Nyt kyl niin pahotin moisesta ehotuksesta mieleni

Matkaan on kaikille avoin, poislukien ne joilla on porttikielto av-matkoille.. Jos naapurisi eivät ole siinä pahamainessa ja tunnetussa listassa, niin pyydä ne mukaan tälle ilmaiselle matkalle. Vielä ehtii hyvin, vasta huomenna aamulla lähtö!

Vierailija
1336/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyykkyvatkausta. Ehtiikö sen opetella vielä koneessa, ennenkuin esitämme sen ohjelmanumerona julkisesti Charlesille? Mukaan tulo pelottaa, sillä entä jos mokaan koko huolellisesti harjoitellut koreografianne? Auttakaa joku:(

Vierailija
1337/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa kyykkyvatkausta. Ehtiikö sen opetella vielä koneessa, ennenkuin esitämme sen ohjelmanumerona julkisesti Charlesille? Mukaan tulo pelottaa, sillä entä jos mokaan koko huolellisesti harjoitellut koreografianne? Auttakaa joku:(

Ihan helppo! Katso, että frillat laskeutuvat kauniisti, ota pieni haara-asento, kädet nyrkkiin ja käsivarret koukkuun, ja sitten mennään; yy, kaa, koo, nelin tahdissa alas asti. Kunnosta riippuen saa olla alhaalla, mutta takamus ei saa koskettaa lattiaa. Perää pyöritellään ja saa twerkatakin jos osaa.

Lanteen pyöritystä siis  kertsiin asti, yy, kaa koo, neli, ja keinuen takaisin ylös. Sitten kahdeksan pyörähdystä, ihan kuin olisi hulavanne lanteilla, ja taas alusta toistetaan..

Notkeimmat vetävät kärrynpyörän tai kuperkeikan aina koko sarjan väliin. Mieluummin tietty ehkä ei, jottei tule kissatappelu. Kehopositiivisuuden pitää kuitenkin välittää av:n energistä ja räväkkää ilosanomaa!

Ennen esitystä otetaan parit lonkerot, joten tietyt koreografiset poikkeamatkin sallitaan. Pidä myöskin huolta, ettet syö mitään laksatiivista ennen tilaisuutta!

Olikohan tämä nyt se perusliikesarja? Hyvin se menee!

Vierailija
1338/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartsa taitaa tulla yksityiskoneella ja meinaa jäädä murkinalle. Kai siinä koneessa jotakin safkaa on. 

Vierailija
1339/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartsa taitaa tulla yksityiskoneella ja meinaa jäädä murkinalle. Kai siinä koneessa jotakin safkaa on. 

ei meinaa

Vierailija
1340/1887 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/stephen36947719/status/1653322112889913344?s=19

Tässä Charlesin vävy pitelee mahaansa. Ja mikä sieltä valuu? HarryMika fanit 🤣😩

Sekä Caterine ja Megan ovat miehiä. Satanistit, peto,masons..ja pedot.

feikkiä ja falsea koko sakki.