Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
AV-matkalle ei pääse jos ei ole rokoite otettu.
Vierailija kirjoitti:
Camilla menee taksilla turvakotiin ja ilmoittaa sieltä Charlesille puhelimitse erosta.
Höpsö! Jos tulee jokin hätätilanne, niin Camilla lähtee meidän kanssa takaisin Porvooseen. Hän voi vaikka asua vuorotellen yhden tai parikin yötä kunkin luona.
Meillä esmes on sen verran iso sauna, että Camilla mahtuu nukkumaan lauteilla - ainakin jos hän nukkuu vähän käppyrässä.
Julkistettiin jo se hääaterian tortun ohje. Oli laitettu mielestäni liikaa papuja koista tunnetusti tulee ikäviä ilmanvaivoja. Hyvin olisi voinut korvata ne pavut vaikka jauhenlihalla (pestyllä).
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ehtii ottaa vyöruusurokotteen? Olen lukenut luotettavasta lähteestä, että Charlesilla on vyöruusu. Se tarttuu helposti, joten muistakaa olla varuillanne, kamut!
Vierailija kirjoitti:
Julkistettiin jo se hääaterian tortun ohje. Oli laitettu mielestäni liikaa papuja koista tunnetusti tulee ikäviä ilmanvaivoja. Hyvin olisi voinut korvata ne pavut vaikka jauhenlihalla (pestyllä).
Kyse on perinteisestä skottireseptin mukaan tehdystä piirakasta, Bagpipers quiche.
En tiedä, onko kyseessä enää sama tuote, jos pavut korvaa jauhenlihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ehtii ottaa vyöruusurokotteen? Olen lukenut luotettavasta lähteestä, että Charlesilla on vyöruusu. Se tarttuu helposti, joten muistakaa olla varuillanne, kamut!
Onko Charlesin vyöruusu Yorkin vai Lancasterin ruusu?
Lauri Lakimies kirjoitti:
Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:
Ihanaa! Nyt minäkin pääsen mukaan Av-retkelle. Naton pojat tuli hakemaan minut pois rahtilaivalta. Kyllä aivan tosi on! Eikö olekkin ihanaa!
Sinulla On P o r t t i k i e l t o Iäksi. Tiedät Kyllä.
Juuli Juristi
Psta
Lauri Lakimies
***Kuiskaa kaikille muille paitsi luistelijalle:
Olenko ainoa, jonka mielestä porttikielto on nolointa mitä voi kenellekään sattua? Siis kuolisin itse häpeästä, jos minulle kävisi noin. En ymmärrä, mikä pitää olla luistelijassa vikana kun porttikiellon sai!
Normaali äänellä taas:
Kätevä emäntä, ihanaa että tulet mukaan! Muistathan minut, nähtiin Saimaan reissulla? Olin siis se, joka latinolle raskautui saunanlauteista! Etkä tiedä vielä? No, jos sopii niin istutaanko koneessa vierekkäin, otan pojan mukaan ja kerron kaiken mitä sattunut sen jälkeen.
Nähdään koneessa ja autathan poikaa hoitamaan, olet sen verran käteväkin siinä. Vastapalveluksena voin kertoa, mitä tähän kaikkeen sanoi latinon vaimo....
Oliko meidän paikoista jo parempaa tietoa? Mä en ainakaan halua istua Katen takana ja jäädä telkkarikameroiden ulottumattomiin. Kai mut voi laittaa Williamin viereen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camilla menee taksilla turvakotiin ja ilmoittaa sieltä Charlesille puhelimitse erosta.
Höpsö! Jos tulee jokin hätätilanne, niin Camilla lähtee meidän kanssa takaisin Porvooseen. Hän voi vaikka asua vuorotellen yhden tai parikin yötä kunkin luona.
Meillä esmes on sen verran iso sauna, että Camilla mahtuu nukkumaan lauteilla - ainakin jos hän nukkuu vähän käppyrässä.
Camilla on oikeasti paljon lyhyempi kuin miltä hän näyttää. Saunan jälkeen huomaat, miten hänen tukkansa valuu lättänänä pitkin päätä ja pituusvaikutelma häviää hetkessä.
Mitenkäs Käärijä. Millä rivillä hänen paikkansa on? Kai hänelle on varattu parempi paikka kuin George Clooneylle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi hevonen pitää ottaa mukaan ihan jo kunnioituksesta Camillaa kohtaan. Tuntee varmasti olonsa kotoisaksi peilistä tutun naaman seurassa. Ja toki Charleskin tykkää.
Hevoset ovat olleet erittäin tärkeitä Windsoreille vuosisatojen ajan. Sitä perinnettä ovat jatkaneet nykymonarkitkin.
Mielestäni HKH Camillan ulkonäön haukkuminen/ikävä vihjailu alkaa jo riittää, ainakin tässä Charlesin kruunajaisketjussa, millä teemme kunniaa Charlesille ja olemme toivottavasti kiitollisia Hänen kuninkaalliselle korkeudelleen ja HKH Queen Consortille luksusluokan vip-kohtelusta ja av-klubin taianomaisen fiksuuden ja eri alojen asiantuntemuksen huomioon ottamisesta ja koko tämän joukon upeuden saattamisesta kaikkien kuninkaallisten ja aatelisten seurapiirien suosioon ja tietoisuuteen.
Moukille on tiedossa ehdoton porttikielto ja av-bannit kolmeksikymmeneksi vuodeksi. Matkallemme pääsevät vain vannoutuneet monarkistit... Tai no joo, onhan meissä kaikenlaista tallaajaa kuitenkin.
Noin puolet Brittiläisistä ei pidä camillasta eikä halua siitä kuningatarta. Sekin kertoo epäsuosiosta jotain.
Totta! Ja Camillan suosiosta kertoo puolestaan se, että puolet briteistä pitää hänestä ja haluaa hänestä kuningattaren!
Tampooni prinssi ei ole kuningas eikä häntä kruunata. Eikä se ole edes alkuperäinen tietenkään kun on jo delannut vuosia sitten,hei hölmöt! Mitä höttöä sepustatte.
Niisssä reptilian piireissä sukupuoli vaihdetaan jo lapsena toiseksi ja siten palvelevat saatanaa. Eivät ne ole ihmisiä sanoi jo Dianakin. Teidän rinnassa unelmat ja residentit. Hahhahahahahh
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Siis apua kerkeeks vielä ilmottautua mukaan?! Oon ollu pihtiputaaseessa ja meni pääsiäisen juhlinta vähän pitkäksi ja tajusin vasta nyt tän ketjun, ihan kauheeta! Mutta siis, toivottavasti en oo liian myöhässä?
Nou hätä! Charles kuuli, että meitä on nyt lähdössä vähän isompi jengi reissuun, joten hän antoi meidän käyttöön toisenkin jumbojetin!
Kaikki pakolliset matkalaiset, kuten miehet, lapset, anopit ja palstahörhöt voidaan sijoittaa B-koneen puolelle. Olen saanut varmasta lähteestä kuulla, että B-koneen kipparina toimii makaronilaatikkoleukainen pedikyristi!
Jumbojetti, vau! Onko siellä vähän leveämmät istuinpaikat ja enemmän jalkatilaa kuin Ryanairilla?
En niin millään haluaisi saada vastapäisestä penkistä rupia polviini, sillä Munsalan pukuni on 60-lukulaisittain minimittainen. Polvet näkyvät hameenhelman ja käsinkudottujen polvisukkieni välistä.
Vierailija kirjoitti:
Tampooni prinssi ei ole kuningas eikä häntä kruunata. Eikä se ole edes alkuperäinen tietenkään kun on jo delannut vuosia sitten,hei hölmöt! Mitä höttöä sepustatte.
Niisssä reptilian piireissä sukupuoli vaihdetaan jo lapsena toiseksi ja siten palvelevat saatanaa. Eivät ne ole ihmisiä sanoi jo Dianakin. Teidän rinnassa unelmat ja residentit. Hahhahahahahh
Megsu sanoi jotain samansuuntaista.
Mutta mitäs me siitä! Biletyshän se on meille pääasia! Ei sitä ihan joka vuosi pääse kurnajaisiin, vaikka ne olisivatkin feikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niisssä reptilian piireissä sukupuoli vaihdetaan jo lapsena toiseksi ja siten palvelevat saatanaa. Eivät ne ole ihmisiä sanoi jo Dianakin. Teidän rinnassa unelmat ja residentit. HahhahahahahhMegsu sanoi jotain samansuuntaista.
Mutta mitäs me siitä! Biletyshän se on meille pääasia! Ei sitä ihan joka vuosi pääse kurnajaisiin, vaikka ne olisivatkin feikkiä.
Ja vielä ilmatteeks!
Olen 38-vuotias, asun Vantaalla ja suurin ongelmani tällä hetkellä on se, etten mahdu Munsalan pukuuni.
Vieläkö ehdin pikalaihduttaa lauantaiksi 23 kiloa? Vai ehtisikö joku vähän päästellä saumoja auki mun puvustani?
Saiskos nöyrimmästi kysyä, että pitääkö meillä olla matkalippu ja passi? Mistä niitä saa? Ajattelin hankkia torstaina, kun mulla on töistä vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Saiskos nöyrimmästi kysyä, että pitääkö meillä olla matkalippu ja passi? Mistä niitä saa? Ajattelin hankkia torstaina, kun mulla on töistä vapaapäivä.
Ei, Charles maksaa kaiken.
Pääsemme perille yksityskoneilla, joissa meitä vastassa ovat Britannian turvajoukot.
Saamme matkan ajaksi omat henkivartijat.
Heillä on myös meille DIPLOMAATTIPASSIT sekä kaikki tarvittavat asiakirjat.
Tämä on sinänsä kätevää, ettei poliisi voi kovin helposti pidättää meitä Männikön tms takia.
No ny mekin taas ollahan lährös.
Tuleeko se Meghani sinne kanssa? Tulee taas mieleenkiintonen reissu. Mukava tavata taas Juulit, Kätevät emännät, Doorikset ja muut meirään naiset ( ny en teirään kaikkien nimiä muista) vaikka jokaisen muodot on muistissa! Höh höh! Helavyöt on nyy puunattuna juhlia vartehen.
Harryn näkijänlahjat ovat puhjenneet loistoonsa sen jälkeen kun Megsu vapautti hänet. Tokihan Harry arvioi Louisille noloa kohtaloa - poikahan on Williamin lapsi, joka kaiken kukkuraksi muistuttaa isosetäänsä Andrewta.
Mutta me av-laiset voidaan kääntää Harryn pää takaisin brittihoville suotuisaksi! Käydään vain hänen kanssaan rakentavia keskusteluja. Äkkiäkös se onnistuu viimeistään jatkoilla. Muistaakseni ohjelman mukaan ollaan menossa Hartsan kämpille Frogmoreen.