Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkö ei ole tärkeää ja miksi näin?

Vierailija
05.09.2023 |

Kukaan ei ole voinut valita ulkonäköään olise sitten hyvä tai huono. Jokainen on oma itsensä ja persoonallisen näköinen. On sivistymätöntä arvottaa ihmisiä ulkonäön mukaan. Ja yksinkertaista. Kukaan ei halua vain ulkonäön perässä olevaa kumppania. Ja semmoinen kauneuden ihannointi parisuhde mielessäkin on turn-off.

T.Arvoja omaava mies.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvota ihmisiä ulkonäön mukaan. Parisuhteessa en voisi kuitenkaan olla kuin sellaisen ihmisen kanssa, johon koen myös seksuaalista vetovoimaa eli joka näyttää minun silmissäni puoleensavetävältä ja haluttavalta.

Ulkonäkö herättää kiinnostuksen/ei herätä sitä. Jos kiinnostus herää, sitten opetellaan tuntemaan myös toisen luonne, arvomaailma jne, mikä ratkaisee, syntyykö ja kestääkö suhde.

Vierailija
2/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä voi vaatia ketään tykkämään kenestäkään vaikka olisit millane malli tai miljonääri. Ihmisten väliset suhteet perustuu vapaaehtoisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kohtelen kaikkia ihmisiä samalla tavalla ulkonäöstä riippumatta

Vierailija
4/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kohtelen kaikkia ihmisiä samalla tavalla ulkonäöstä riippumatta

Niin pitääkin tehdä. Aloittajan kaltaisten ihmisten ongelmana on kuitenkin ehdottomuus. Vaaditaan muiden huomiota olematta käytännössä saadun huomion arvoisia.

Vierailija
5/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen toimeen kaikkien kanssa. Mutta mitä tulee arvoihin, niin olen apn kanssa samaa mieltä. Ei parisuhde voi perustua ulkonäölle. Mutta näitäkin on, yleensä miehissä, jotka ovat pinnallisimpia ja kuvittelee että seksi on ainoa asia mikä merkkaa. Ei tarvi suhteessa olla seksiäkään yhtään ja silti voi olla tyytyväinen. Kuulostaa seksiaddiktin mielestä omituiselta kun on tottunut saamaan tyydytyksen joka päivä. Mutta ehkä vielä joskus opitte ettei seksi ole välttämättömyys, vaikka lisääntymis vuosinanne siltä voi tuntua.

Vierailija
6/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on ihan super tärkeä asia kumppanin valinnassa, koska sen kumppanin kanssa harrastetaan myös seksiä. Ystävien valinnassa ulkonäkö ei ole kovin iso juttu, paljon tärkeämpää että luonteet, kiinnostuksenkohteet ja huumorintaju mätsää.

Vierailija
7/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulen toimeen kaikkien kanssa. Mutta mitä tulee arvoihin, niin olen apn kanssa samaa mieltä. Ei parisuhde voi perustua ulkonäölle. Mutta näitäkin on, yleensä miehissä, jotka ovat pinnallisimpia ja kuvittelee että seksi on ainoa asia mikä merkkaa. Ei tarvi suhteessa olla seksiäkään yhtään ja silti voi olla tyytyväinen. Kuulostaa seksiaddiktin mielestä omituiselta kun on tottunut saamaan tyydytyksen joka päivä. Mutta ehkä vielä joskus opitte ettei seksi ole välttämättömyys, vaikka lisääntymis vuosinanne siltä voi tuntua.

A-seksuaaleilla on Facessa omia ryhmiä. Itsekästä vaatia toista elämään ilman seksiä.

Vierailija
8/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös tavallaan naurettavaa arvottaa ihmisiä sen mukaan, kuinka korkealle he pystyvät hyppäämään. Siitä huolimatta on olemassa korkeushyppykisoja, joissa tehdään kirjaimellisesti näin. Elämä on siis aika outoa, eikö totta?

Minulle kauneus on tärkeä arvo. Arvostan kauniita ihmisiä erittäin paljon. Ajattelen, että he ovat taideteoksia, ja me olemme heidän yleisöään. Kauniista ihmisistä voi kirjoittaa lauluja ja heidät voi ikuistaa valokuviin.

M38

Vierailija
9/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt olevansa ainoastaan ulkonäon perusteella parisuhteessa? Ja hänelle, jonka mielestä seksi ei ole välttämättömyys: ei ehkä sinun mielestäsi, mutta suurimman osan mielestä kyllä on.

Vierailija
10/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä voi olla merkitystä tapaamistilanteessa esim. ravintolassa. Lähestytään henkilöä jonka ulkonäkö miellyttää omaa silmää. Se on sitten toinen juttu miten homma etenee.

Olen naimisissa miehen kanssa jonka ulkonäkö miellyttää minua. Mulle totaalinen turn-off on laiha mies, vaikka olenkin itse hoikka. Mun mies on taas sanonut ettei voisi olla valtavan ylipainoisen naisen kanssa.

Vierailija
11/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pointtia on parisuhteessa, joka ei sisällä seksiä? Eikö helpompaa olisi olla vain ystäviä siinä tapauksessa?

Vierailija
12/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä voi olla merkitystä tapaamistilanteessa esim. ravintolassa. Lähestytään henkilöä jonka ulkonäkö miellyttää omaa silmää. Se on sitten toinen juttu miten homma etenee.

Olen naimisissa miehen kanssa jonka ulkonäkö miellyttää minua. Mulle totaalinen turn-off on laiha mies, vaikka olenkin itse hoikka. Mun mies on taas sanonut ettei voisi olla valtavan ylipainoisen naisen kanssa.

Voivoi...heikolta näyttää. Liian usein näille on tullut painosta tai ylipainosta joku neuroosi. Millään ei saisi lihota ettei mies lemppaa. Mutta itsepähän on elämänsä tämmöiseksi muodostanut (vaikkei olisi ymmärtänyt)

Vierailija
13/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon valkoritari-AP:

Et sinä tuollakaan tavalla alistumalla piparia saa, incel.

Vierailija
14/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu meillä. Nallekarhumies ja hyvin laiha nainen. Toimii näin päin, toisin päin ei onnistuisi ikinä.

Vierailija
15/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihavat naiset valitsee kumppaninsa ulkonäön perusteella. Naisille ei kelpaa alle 170 cm tavis miehet jotka on vielä lihavia.

Vierailija
16/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Kyllä lihavat naiset valitsee kumppaninsa ulkonäön perusteella. Naisille ei kelpaa alle 170 cm tavis miehet jotka on vielä lihavia.

Rahalla ei saa kaikkea. Mua syö joidenkin miesten asenne, et jos ja kun alkavat tienaamaan rahaa oletetaan joka naisen olevan myytävänä.

Vierailija
17/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kenenkään ulkonäöllä ei ole merkitystä. Se ei ole millään tavalla ratkaiseva asia missään mielessä.

Vierailija
18/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani erään harrastukseni merkeissä tekemisissä varsin mukavan ja lupsakan oloisen miehen kanssa (heteromies olen jos joku jotain sivujuonia yrittää kehitellä). Meistä tuli varsin hyvätkin ystävät ja sitten kerran oli kyseiseen harrastukseen liittyvä isompi tapahtuma, jossa tuolla kaverillani oli puolisokin mukana. Hänen ulkonäköään varmaan useimmat kuvailisivat termillä "riivinrauta" mutta mies esitteli hänet minulle ilmeisen ylpeänä. Ei ulkonäkö ainakaan silloin merkannut.

Vierailija
19/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös tavallaan naurettavaa arvottaa ihmisiä sen mukaan, kuinka korkealle he pystyvät hyppäämään. Siitä huolimatta on olemassa korkeushyppykisoja, joissa tehdään kirjaimellisesti näin. Elämä on siis aika outoa, eikö totta?

Minulle kauneus on tärkeä arvo. Arvostan kauniita ihmisiä erittäin paljon. Ajattelen, että he ovat taideteoksia, ja me olemme heidän yleisöään. Kauniista ihmisistä voi kirjoittaa lauluja ja heidät voi ikuistaa valokuviin.

M38

Sama juttu. Saan jopa jotain outoa mielihyvää ihan vain siitä että katson kaunista ihmistä, miestä tai naista. Sitä vaan haluaa hakeutua heidän seuraansa, olla heidän lähellään.

Vierailija
20/28 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tälle linjalle lähdetään niin sitten pitäisi alkaa seukkaamaan vähä-älyisten kanssa, koska eihän sille älylliselle puolellekaan mitään voi jonka syntymässään saa. Täh ai ei tyhmä ihminen kelpaa, ootsä sisäisesti pinnallinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme