Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Moni poliitikko on halunnut mukaan, mm Sanna Marin, Li Andersson, Petteri Orpo ja Juha Sipilä. Eihän tälle matkalle oteta ketään noista, eihän? Kai porttikielto on kaikilla?
Ei, ei herranjumala poliitikkoja mukaan! Siis koittakaa kuvitella esim seuraava:
Sipilä ja Orpo taistelevat Andersonia vastaan koska mielipiteet poikkeavat niin paljon toisistaan. Samalla Sannan siinä nolaa Suomen maineen jauho jutuillaan. Taas.
Niin, kuka sitä jaksaisi? Porttikielto on onneksi kaikilla poliitikoilla käsittääkseni? Ja aiheesta, hyrr...
-Lähtö on siis Porvoon lentokentältä 4.5.2023 klo 8.56
Voi itku, minulla on pakollinen luento juuri tuona päivänä😭 On aivan pakko mennä, kun minulla on ollut jo niin paljon poissaoloja, etten muuten pääse kurssista läpi. Miten kenelläkään voi olla näin huono tuuri! Aina minulle käy näin😔
Kai se käy, että jos minä lennän Lontooseen myöhemmin samana iltana tai seuraavana päivänä? Kai tuo taho maksaa silti minun lentoni ja taksimatkani Lontoossa? Rahatilanne on nyt toosi toosi huono erinäisistä syistä, eikä minulla ole varaa noihin taksimatkoihinkaan kohteessa. Jos saisin jonkun mukaan lähtevän puhelinnumeron, niin voisin pirauttaa sitten, kun olen kentällä.
Please, please, onnistuuhan tämä, niin haluan mukaan...
P.s. kummat legginssit ovat tyylikkäämmät kirjavan kukkamekon kanssa, mustat vai ihonväriset? Mekossa on pinkkejä ja keltaisia ruusuja turkoosilla pohjalla.
Sovitin juhla-asuani. Olen jo jatkanut helman iltapukumittaiseksi. Ihan samaa kangasta en löytänyt, mutta päällystin sen glitterillä, joten ei sitä kukaan huomaa. Nyt vaan ratkesi sauma. Voinko laittaa resoria tohon saumaan? Jos en niin, mitä siihen voisi laittaa, kun se sauma nyt vain ei pysy koossa enää ja kela ei anna edustusvaatteisiin yhtään apua, vaikka olen käynyt tilannetta selvittämässä jo monta kertaa. Luulisi niidenkin ymmärtävän, että kruunajaisissa pitää olla nätit vaatteet. Taitavat vain kadehtia tätä AV:laisten saamaa kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Voi itku, minulla on pakollinen luento juuri tuona päivänä😭 On aivan pakko mennä, kun minulla on ollut jo niin paljon poissaoloja, etten muuten pääse kurssista läpi. Miten kenelläkään voi olla näin huono tuuri! Aina minulle käy näin😔
Kai se käy, että jos minä lennän Lontooseen myöhemmin samana iltana tai seuraavana päivänä? Kai tuo taho maksaa silti minun lentoni ja taksimatkani Lontoossa? Rahatilanne on nyt toosi toosi huono erinäisistä syistä, eikä minulla ole varaa noihin taksimatkoihinkaan kohteessa. Jos saisin jonkun mukaan lähtevän puhelinnumeron, niin voisin pirauttaa sitten, kun olen kentällä.
P.s. kummat legginssit ovat tyylikkäämmät kirjavan kukkamekon kanssa, mustat vai ihonväriset? Mekossa on pinkkejä ja keltaisia ruusuja turkoosilla pohjalla.
Charles kustantaa kaiken, ihan kaiken. Onneksi olemme hieman etuajassa lähdössä, eli senkus otat taksin ja tulet yksityiskoneella myöhemmän perässä.
Matkanjärjestäjien puhelinnumerot löytyvät matkan esitteestä. Tosin puhelimeen vastaus kunnosta paha mennä sanomaan, jos tulet vasta kun bileet ovat jo pystyssä..
Ja legginseistä puheen ollen, laittaisin itse kyllä kirkkaan punaiset. Ei sillä lailla haittaa, jos esim kuukautiset alkavat ja suoja pettää.
Sopiihan tämä?
Vierailija kirjoitti:
Eikä mitään! Tulet samalla lennolla. Hauskuushan alkaa jo silloin. Laitetaan se uusi tekoäly sinne luennolle sun puolesta. Ei sitä kukaan huomaa, jos vain ääni kuuluu, mutta ihmistä ei näe. Siellä on kuitenkin niin paljon porukkaa. Itse laittaisin mustat leggarit kukkamekon kanssa, jos lenkkarit on valkoiset.
Vierailija kirjoitti:
Shokissa itkevä av-lady kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shokissa itkevä av-lady kirjoitti:
Meillä on ongelma asian suhteen perheessä:
Mies syyttää MINUA jo ennen matkaa, että perän sitä muka av-matkoilla!
Se haki siis jo isyyden purkua kaikista lapsistamme, kun ovat kuulemma MIEHEN mielestä saaneet alkunsa lukijatmatkoilla Porvoossa, Hangossa ja saimaassa!!!!
Mies KEHTAA siis väittää, että perän sitä aina ja lapsetkaan eivät ole sen.
Nyt se on hakenut avioeroa ja isyyden purkua, koska tahdon mukaan tälle av-matkalle, MIEHEN MIELESTÄ muka pettämään sitä!
Mutta lapsille ei ole hoitajaa, en pääse mukaan!
Apua, sehän se tässä on suurin ongelma - voiko vauva jäädä hoitamaan vanhempia lapsia ja JONKUN mummia matkan ajaksi?!?!
Ja mitä pitää ajatella, kun se olikin MIES joka jätti minut???!!
Nyt on paha paikka. Kysyn mun veljeltä. Se on lakimies.
Soitin. Ei kuule hätää. Ensin me tehdään sun miehestä karkausilmoitus. Semmoinen, että on uhannut jättää lapset hoitamatta, vaikka sulla on kuninkaallinen edustustehtävä tulossa. Sen jälkeen ruvetaan puhumaan, miten kalliiksi tämmöinen kiukuttelu sille tulee siitä hyvästä, että olet sentään saanut kuninkaallisen kutsun kruunajaisiin, joten ei sinne nyt voi jättää menemättä kuin maitokauppaan, jos siltä tuntuu. Siitä on seurauksia ja ne on kalliimpia kuin ukko osaa laskea. Sano, että jos paparazzit saa tästä vihiä, ukkelin elämä on Suomessa lopussa. Kaikki muistaa sen sitten siitä, että mustasukkaisuuttaan kiukutteli kuninkaallisen kutsun saaneelle vaimolleen ja uhkasi jättää lapsetkin ihan vain, koska halusi soittaa maailman pienintä viulua. Käske sen ajatella, millaiset otsikot tulee siitä, että aiheuttaa Suomen ja Britannian välille valtiosotkun. Ja kuittaat ne epäilykset lasten isyydestä ihan hulluina puheina, koska tyttöporukassa on liikuttu ja siitä on olemassa kuvatodisteita. Ja jos joitain muita todisteita sattuisi olemaan, tehdään niille joku puff. Nyt maalataan sen verran isoilla pensseleillä, että ukkosi uhoamiset jäävät sille tielleen. Sitten sanot sille, että tule rakas kotiin ja unohdetaan tää koko juttu. Että eihän tässä nyt mitään skandaalia kannata järjestää tämmöisten seurapiirivelvollisuuksien kanssa. Eihän sitä tiedä, vaikka Charles kutsuisi sen jonain viikonloppuna kalastamaan. Käske sen kuvitella, mitä sen kaverit siitä sanois. Eiköhän me saada tää juttu kasaan, jotta pääset lähtemään.
Kiitoksia tästä ja muista asiallisista vastauksista, voi olla että vauva ja lapset menevät hoitamaan sen toisen mummoa.
Mies KEHTASI vielä tämän neuvosto jälkeen änkyttää vastaan, vaikka tein kaiken kuten neuvoit!
Nyt on edelleen ISO ONGELMA perheessämme, sikameinenmies on tehnyt viimeisen temppunsa!!!
Se oli netissä tilannut pinon isyystestejä ja tehnyt ne ilman MINUN lupaani, vaikka kaikkiin testeihin TARVITAAN lain mukaan äidin lupa!
Mies muuten olisi myöntänyt, mutta mies KEHTASI ITKEÄ että perän sitä av-matkalla briteissä ja että se ei ole lastemme isä!!!
Ollaan yritetty vauvaa taas, mutta eihän tuo mies siihenkään pysty, vaikka en sitä tunnusta sille!
Eli jos lapsemme olisivatkin saaneet alkunsa muualla, siis JOS niin onko se minun vikani ettei MIES pysty?!
Nyt se mukamas mies itkee ja soittelee välillä anopille ITKIEN, että jättää minut ja lapset, jotka ovat MUKA pettämisestä saaneet alkunsa!!
Otanko tuon sian takaisin?
Testithännvoisi selittää rihkamakamana, jotka netistä tilattu, mutta mies KEHTAA vaatia virallisia testejä!!
Voiko joku auttaa, yhdessä vaikka kanssani ripittää tuon sian??!
Uskomatonta, että se edelleen meinaa jättää minut, ANOPPIKIN vielä sotkettu juttuun ja jo on helvettiä irti!
Olen sanaton. Nyt kyllä laitat vauvan hoitamaan anoppia, eli "isoäitiä" ja isompia lapsia. Anopin sydän kyllä sulaa, kun vauva hoitaa kaikki.
Miehestä tehdään tuo ehdotettu karkausilmoitus, sekä kaikki muutkin sanktiot jota ehdotettiin. Lehdistöön ilmoitus, että mies on täysi sika.
Saattaa miestäsi hävettää, kun huomisen Iltalehtien otsikot huutavat Suomen ja iso-britannia välistä diplomaattista selkkausta, syyllisenä miehesi jonka kuva on isolla lehden kannessa.
Niin, kannattaa mieheltä kysyä kannattiko? Av-väen perhekonsultti tulee paikalle auttamaan, hän vääntää rautalangasta miehellesi seuraukset. Siinä murtuu mies kuin mies.
Mitä osuuteen tulee, niin sinähän olet uhrautunut miehen vuoksi. Harva nainen olisi sietänyt miestä, joka ei edes vaimoaan raskaaksi saa. Miehesi on ruuna, mutta miehen mielenrauhan ja av-väen imagon vuoksi tee gna-testit itseltäsi ja lapsilta.
Miehelle sanot, että nyt on virallinen testitulos miehestä ja lapsista. Kysyt kannattiko draamailu? Kyllä se miehesi vielä rukoilee anteeksiantoa, kannattaa miettiä aiotko raskautta matkalla edes, siis rakentaa tuollaiselle miehelle perhe-elämää?
Niin, kaikista asioista ei vain ole isäksi ja vastuunkantajia, miehesi on yksi heistä. Ei kalaan Charlesin kanssa, ei tuollaisen käytöksen jälkeen sanon minä. Vai mitä muut sanoo tähän kaikkeen?
Mä kyllä nyt sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä, että Jätä Se Sika! Ainakin, jos ei sillä oo siementensä puuttumisen kanssa, myös puutetta rahasta! Eihän semmosella miehellä tee yhtikäs mitään!! Mä voin myös olla yhteydessä Lordiin, siis tähän joka toi Suomelle ylpeydellä euroviisuvoiton 🙌!!Hän on ehkä mun pikkuserkku, ulkonäkö on kovin samankaltainen, siitä arvelisin näin 🤫. Siitä saisit vähän miestä elämääsi, etkä mitään kilttistä kitisijää. Mies sen olla pitää, nih! Mutta saattaa tosin sen kanssa ehkäisyhomma mennä vaikeaksi, kun ei kuulemma market-kumit mahdu, vaikka on yrittänyt myös niin, että jättää ne kivekset ulkopuolelle..
Vierailija kirjoitti:
Sovitin juhla-asuani. Olen jo jatkanut helman iltapukumittaiseksi. Ihan samaa kangasta en löytänyt, mutta päällystin sen glitterillä, joten ei sitä kukaan huomaa. Nyt vaan ratkesi sauma. Voinko laittaa resoria tohon saumaan? Jos en niin, mitä siihen voisi laittaa, kun se sauma nyt vain ei pysy koossa enää ja kela ei anna edustusvaatteisiin yhtään apua, vaikka olen käynyt tilannetta selvittämässä jo monta kertaa. Luulisi niidenkin ymmärtävän, että kruunajaisissa pitää olla nätit vaatteet. Taitavat vain kadehtia tätä AV:laisten saamaa kutsua.
Oletko Uff:ssa tai Kontissa käynyt? Sieltä voisit hyvinkin löytää klenningin edullisesti tasarahapäiviltä! Tai sitten vain laitat sitä resoria saumaan ja vähän glitteriä päälle, niin on kyllä komia klenninki sitten. Äläkä niitä crockseja ainakaan kotiin unohda.. menee bileet muutoin pilalle 🥲
Voi tavatonta sentään. Nyt jää tämän tätin matkavalmistelut sensuurin kynsiin, vaikka olen vaan ihan elämämtosiasioista yrittänyt viestitellä ja käytännön järjestelyistä kysellä.
Saisikohan matkalta jonkun oman kuninkaallisen masuasukinm
mukaan? Siis ihan vain matkamuistoksi. William tai Harry voisivat olla potentiaalisia isäehdokkaita.
Rahaahanntoki tällä tekisin, vaikka se on sivuseikka. Mutta sitä vain mietin, kannattaako paljastuskirjaa myöhemmin kirjoittaa? Ja eikai jokin kallis asianajaja myöhemmin esim vaadi isälle oikeuksia tai jotain muuta ikävää?
Pitäisikö tässä suunnitelmassa ottaa jotain muuta vielä huomioon?
Minä menen siihen ihan eturiviin sitten kirkossa kultaisessa antavassa mekossa seisomaan, että kamerat osuu minuun, kun Charles saa valtikan.
Viedäänkö samalla reissulla lahjaksi (myöhäiset) vappu simat ja munkit Charlesille ja muille? Minulla on viime vuodelta unohtunut ulkovarastoon käymään yli 1000 litraa simaa. Siinä olisi mukavasti juotavaa, jos saadaan kantoapua. Myös prosentteja taitaa olla jo kovasti.
Minua arveluttaa eniten ehdinkö laihtua vanhaan juhlamekkooni, se on kasarilta ja ihan Diana-tyyliä olkatoppauksia myöten.
Ajattelin aiheuttaa kylmiä väreitä juhlaväessä, kun teen näyttävän sisääntulon. Olen aivan kuin Diana, tosin 30cm lyhyempi ja vartaloltani hieman täyteläisempi. Saa siinä Charleskin kruunajaiskahvit väärään kurkkuun kun näkee exänsä kaksoisolennon. Diananhan kuuluisi olla kuningattarena!
Joku voisi kyllä kertoa miten laihdutetaan 15 kg viikon sisällä...
Vierailija kirjoitti:
Viedäänkö samalla reissulla lahjaksi (myöhäiset) vappu simat ja munkit Charlesille ja muille? Minulla on viime vuodelta unohtunut ulkovarastoon käymään yli 1000 litraa simaa. Siinä olisi mukavasti juotavaa, jos saadaan kantoapua. Myös prosentteja taitaa olla jo kovasti.
Nyt kyllä mieleni pahoitin, koska minä olen jo pakannut siman ja kelluvat rusinat kauniiseen sellofaaniin Charlesille vietäväksi 😏
Vihreät Kallen Kuulat. Virallinen kruunajaisherkku. Mutta mitä ne kuvastaa? Homehtuneita sukukalleuksia? Vai? En hiffaa.
Mikähän on sen Harryn kantakapakka siellä Lontoossa käydessä, kun ilmoitti, että lähtee heti huitelemaan omilleen juhlallisuuksista, kun kruunaus on ohi.
Olisi houkuttelevaa mennä tyrkylle, kun Meghankaan ei ole mukana. Täytyy pakata mukaan upeat bilevaatteet, hiuspidennykset ym. panostusta ulkonäköön! Luulisi Suomitytöllä olevan mahiksia!.
Siis miksi ihmeessä lentäjä on kirurgi??! Kuka uskaltaa mennä jonkun kirurgin lentämään koneeseen? Lentäjän pitää olla tietenkin kaksarimalli...
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä lentäjä on kirurgi??! Kuka uskaltaa mennä jonkun kirurgin lentämään koneeseen? Lentäjän pitää olla tietenkin kaksarimalli...
Omg! Siis kalsarimalli! Ei mitään kaksareita 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aihe vapaa:n etiketti sovitetaan noin hienoon tilaisuuteen? Tietääkö kukaan tarkkoja käytössääntöjä? Jos vaikka opastaisi meitä muita?
Aina pitää olla sukkahousut, kynsilakan pitää olla luonnollisen helmenvalkoista, ei french manicurea, komea hattu päähän juhlatilaisuuksiin, kuninkaalle niiataan, ja kuningas kulkee ekana - ja iloinen mieli mukaan! Näillä pärjää pitkälle.
Itse laitan myöskin hansikkaat käteen, etten saa kätellessä mitään pöpöjä.
Ei kai legginsien alle tarvitse laittaa sukkahousuja?
Jätä ne leggarit kotiin. Ihan suosiolla.
Mä kyllä käytän leggareita sekä kirkossa, juhladinnerillä ja seuraavan päivän konsertissa.
En millään viitsisi ajella säärikarvojani, ja suonikohjutkin peittyvät legginsseillä paremmin kuin sukkiksilla. Ei Camillaa haittaa ja Charles ei huomaa mitään.
Mitä tehdään, jos Meghan sittenkin tulee kruunajaisiin? Estämmekö asian ja miten ylipäätään suhtaudumme meghaniin? Asiaa pitäisi ehkä yhdessä miettiä? Meinaan siis, että meghanin tuntien se saattaa ilmestyä viime hetkellä pilaamaan ruunajaisetkin:(