Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
941/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin niin pukeutua mun vaaleanpunaiseen, pörröiseen teddy-juhlamekkoon. Näytin siinä tosi söpöltä 17 vuotta sitten yökerhossa. Muutama kilo tietty tullut nyt lisää, enkä pysty korkkareita laittaan sen kanssa, kun jalkoihin sattuu. Onko pakko olla laivastonsinistä? Ja voiko laittaa UGGit, että jaksaa kävellä? Kyllä ne varmaan ymmärtää, kun tullaan täältä pohjoisesta. Virkkasin justiinsa tiaran ja liimasin  siihen rubiininvärisiä strasseja. Tuli tosi kuninkaallisen näköinen, vaikka itse sanonkin. 

Vierailija
942/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten yllättykö mutta tein teistä kaikista mukaan lähtevistä äideistä jo lasun. Ne lapset kun on hankittu niin ne sitten hoidetaan eikä lähdetä mihinkään rällästämään!!!1!! Kiva aiheuttaa omalle lapselle ikuinen trauma ja rikkoa perusturvallisuus tuommoisen takia, ettette edes häpeä! Se on tunti per ikävuosi mitä siitä lapsesta ollaan erossa!!!!!

EIIIIIIII! mahtaa mun lapset järkyttyä, kun ne haetaan huostaan yliopistolta, matka kun kestää enemmän kuin 25 tuntia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuliaisia ajattelitte viedä Charlesille?

Itse olen pakannut jo mukaan itsetekemiäni mämmiä ja kalakukkoa. Niitä Charles voi napostella illalla ruunajaisten jälkeen, kun rentoutuu.:)

Vierailija
944/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elma-täti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elma-täti kirjoitti:

Viekäähän Karlesille terkkuja. Siitä kuninkattaren vanna pee -ketkusta en oo koskaan tykännyt. Nauttisin kovasti, jos joku teistä tulis ruunatuksi sen tilalle. Vilkuttakaa sitte kuitenkin. Kattelen telkkarista. Persiet olalle, kun on sen aika. Tulisin muuten mukaan, mutta toinen mun puujaloista meni päreiksi ukkosessa. Siitä rytäkästä jäi muutama muukin pikku kauneusvirhe. 

Älä nyt luovuta vielä, pyörätuolilla pääsee hyvin ja työntäjiä löytyy. Aina meistä joku on ehkä siinä kunnossa, ettet unohtuisi matkan varrelle. Lisäksi sinne tuolin alatasolle saisi kivasti kyhättyä kylmälaukun paikan viinaksille. Persiet olalle siis!

Ei se minua haittaa, vaikka jäisinkin sinne matkalle. Pärjättiin sitä pula-aikanakin. Jos vaikka jonkun loortin sieltä löytäsin matkaani vielä vanhoilla päivillä ni joutasin jäädä sinne kokonaan. Otan miäsvainaan viskit meille evääksi mukaan. Ne ei sitten sovi tuolin alle. Oisko sillä Karlesilla kantajaa lainata, kun niitä on semmonen rapiat 300 pulloa ja kerranhan tämmöselle matkalle vaan mennään. Oman tyynyn otan sitte mukaan. Rupeen ompelemaan parempaa päällepantavaa oitis. 

Nonni, aina on tilaa yhdelle :P viskille, meinaan. Oikea päätös lähteä mukaan. Karles kustantaa kaiken, ei huolta. Laitapa singeri laulamaan ja päästä mielikuvitus valloilleen, äläkä unohda tiaraa, se on must! Joku Munsalajäljitelmä ois tietty yhteneväinen asu meidän muiden kanssa.

Ap saa ottaa asiakseen tuon viskilastin siirron koneeseen. Siitä riittää Karlesille ja Willille tervetuliaispotutkin, niin päästään tunnelmaan. See you lentokentällä!!

Vierailija
945/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten, tuli vain mieleen tälläinen arka aihe:

- Otetaanko samalla osaa Charlesin pitkään - siis pitkään - odotukseen kuninkaaksi? Kauanhan se Ellu sitä kruunua panttasi, Charlesin puolisokin päätettiin tämän puolesta. Samalla kun esim Andrew sai sikailla miten haluaa...

Pitäisikö tästä kaikesta jokin keskustelutuokio/osanotto järjestää? Vai mitä muut sanoo?

Ehdottomasti pitää keskustella, miten tuollainen tärkeä asia otetaan puheeksi. Vierasta kieltä pitää aina vähän miettiä. Jotain sinne päin, että  sorry for juu kun sun mamma lasted so pitkään. Että kondoleetsat siitä for you. Juu have finaalisti sukkeeded in pekomin a king. Ihan vain ehdotan näin, kun tulee tätä kielitaitoa pidettyä yllä jatkuvasti. 

Ja Räikkösen Kimille voi kilautella ja kysyä apua, kun se tietää ääntämisestä aika paljon, kun ulkomailla asuu.

Vierailija
946/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ongelma asian suhteen perheessä:

Mies syyttää MINUA jo ennen matkaa, että perän sitä muka av-matkoilla!

Se haki siis jo isyyden purkua kaikista lapsistamme, kun ovat kuulemma MIEHEN mielestä saaneet alkunsa lukijatmatkoilla Porvoossa, Hangossa ja saimaassa!!!!

Mies KEHTAA siis väittää, että perän sitä aina ja lapsetkaan eivät ole sen.

Nyt se on hakenut avioeroa ja isyyden purkua, koska tahdon mukaan tälle av-matkalle, MIEHEN MIELESTÄ muka pettämään sitä!

Mutta lapsille ei ole hoitajaa, en pääse mukaan!

Apua, sehän se tässä on suurin ongelma - voiko vauva jäädä hoitamaan vanhempia lapsia ja JONKUN mummia matkan ajaksi?!?!

Ja mitä pitää ajatella, kun se olikin MIES joka jätti minut???!!

Vierailija
947/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin niin pukeutua mun vaaleanpunaiseen, pörröiseen teddy-juhlamekkoon. Näytin siinä tosi söpöltä 17 vuotta sitten yökerhossa. Muutama kilo tietty tullut nyt lisää, enkä pysty korkkareita laittaan sen kanssa, kun jalkoihin sattuu. Onko pakko olla laivastonsinistä? Ja voiko laittaa UGGit, että jaksaa kävellä? Kyllä ne varmaan ymmärtää, kun tullaan täältä pohjoisesta. Virkkasin justiinsa tiaran ja liimasin  siihen rubiininvärisiä strasseja. Tuli tosi kuninkaallisen näköinen, vaikka itse sanonkin. 

Anteeksi että utelen, mutta muistutatkohan mahdollisesti Tanhupalloa? Niin kaunis! Ja se upee tiara!

Vierailija
948/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Hyde Parkissa nukkua teltassa ja paistaa makkaraa pallogrillillä? Jos ei saa niin sitten haluaisimme tietää mitä maksaa Lontoo halvin hotelli.

Vierailija
949/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuliaisia ajattelitte viedä Charlesille?

Itse olen pakannut jo mukaan itsetekemiäni mämmiä ja kalakukkoa. Niitä Charles voi napostella illalla ruunajaisten jälkeen, kun rentoutuu.:)

Kunnon mallasviski on aina miesten mieleen, Charlesille ja Williamille. Harryllekin pitäis kai muodon vuoksi jotain, ehkä Ardenin voidetta?

Vierailija
950/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, enää 10 päivää. Ehdinkö laihtua vielä 10 kiloa ennen matkaa? Tahdon mahtua rippipukuun.

Vierailija
951/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, enää 10 päivää. Ehdinkö laihtua vielä 10 kiloa ennen matkaa? Tahdon mahtua rippipukuun.

Kevyesti menee ja korsetilla löysät kuosiin.

Vierailija
952/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suotta rääkkää itseäsi näin hauskan matkan vuoksi näännyksiin. Ei se rippipuku nyt niin nokonuuka ole, jos ei ihan joka nappi kiinni mene. Laitat sinne alle vähän paremmat pitsit vilkkumaan. Elämä on tuonut muotoja. Ei tässä enää mitään ripakinttuja lapsia olla. Viritellään silkkinauhaa nappien ja napinreikien väliin sillai nätisti. Seuraava katu-uskottava trendi tulee meiltä, kunhan porukat näkee meidän tyylit ja Munsalan puvut telkusta. Ja tamponinnarukorut heilumaan. Ittellä nyt niin käyttöä enää ole, mutta yhtenäisyyden vuoksi. Ja jos tulee kova meteli niin sitähän voi käyttää korvatulppana. 

Vierailija
953/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Hyde Parkissa nukkua teltassa ja paistaa makkaraa pallogrillillä? Jos ei saa niin sitten haluaisimme tietää mitä maksaa Lontoo halvin hotelli.

Otit kyllä tärkeän asian esiin. Eihän suomalaiset voi matkustaa ilman pallogrilliä mihinkään. Siitä tulikin mieleen, että mahtuuko tuommoinen hinattava tynnyrisauna koneeseen? Kai ne nyt älyää lähettää kunnon kuljetuskoneen sieltä hakemaan meitä? Ennen kruunajaisia pitää päästä saunaan ja myös kruunajaisten jälkeen ja pitäähän se Charleskin viedä saunaan suomalaiseen tapaan. Ja Elma-täti ja  whiskyt pitää saada mahtumaan ja onhan tässä nyt hyvänen aika muillakin kaikenlaista varustusta mukaan otettavaksi. Sentään kruunajaiset tulossa. 

Vierailija
954/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokissa itkevä av-lady kirjoitti:

Se haki siis jo isyyden purkua kaikista lapsistamme, kun ovat kuulemma MIEHEN mielestä saaneet alkunsa lukijatmatkoilla Porvoossa, Hangossa ja saimaassa!!!!

Nyt se on hakenut avioeroa ja isyyden purkua, koska tahdon mukaan tälle av-matkalle, MIEHEN MIELESTÄ muka pettämään sitä!

Apua, sehän se tässä on suurin ongelma - voiko vauva jäädä hoitamaan vanhempia lapsia ja JONKUN mummia matkan ajaksi?!?!

Ei hätää. Lapsesi voivat tulla meille, meillä vauva hoitaa matkan ajan isoäitiä. Sinun vauvasi voi siinä samalla hoitaa meillä meidän vauvan isoäitiä. Ja meidän vauvat yhdessä hoitavat isompia lapsiasi. Käykö tämä?

Ja mitä miehesi tulee niin jätä se sika! Jätä se kertakaikkiaan! Eikun hetkinen, sekä jätti sinut ensin? Luoja, vttu että se on sika mieheksi! En ole varma miten tuollaisessa tilanteessa pitäisi miehen suhteen menetellä.

Ehkä jos otat sen takaisin ja sitten sinä jätät sen? Vai mitä muut sanoo, neuvoja, apua, mitä vain nyt? Olen nyt sanaton tuohon miehen ongelmaan miehen suhteen.

Vttu mikä sika jollakin ollut...

Vierailija
955/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elma-täti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elma-täti kirjoitti:

Viekäähän Karlesille terkkuja. Siitä kuninkattaren vanna pee -ketkusta en oo koskaan tykännyt. Nauttisin kovasti, jos joku teistä tulis ruunatuksi sen tilalle. Vilkuttakaa sitte kuitenkin. Kattelen telkkarista. Persiet olalle, kun on sen aika. Tulisin muuten mukaan, mutta toinen mun puujaloista meni päreiksi ukkosessa. Siitä rytäkästä jäi muutama muukin pikku kauneusvirhe. 

Älä nyt luovuta vielä, pyörätuolilla pääsee hyvin ja työntäjiä löytyy. Aina meistä joku on ehkä siinä kunnossa, ettet unohtuisi matkan varrelle. Lisäksi sinne tuolin alatasolle saisi kivasti kyhättyä kylmälaukun paikan viinaksille. Persiet olalle siis!

Ei se minua haittaa, vaikka jäisinkin sinne matkalle. Pärjättiin sitä pula-aikanakin. Jos vaikka jonkun loortin sieltä löytäsin matkaani vielä vanhoilla päivillä ni joutasin jäädä sinne kokonaan. Otan miäsvainaan viskit meille evääksi mukaan. Ne ei sitten sovi tuolin alle. Oisko sillä Karlesilla kantajaa lainata, kun niitä on semmonen rapiat 300 pulloa ja kerranhan tämmöselle matkalle vaan mennään. Oman tyynyn otan sitte mukaan. Rupeen ompelemaan parempaa päällepantavaa oitis. 

Ehdottomasti tulet mukaan, varmasti löytyy kantajia charlesilta! Ihanaa, että viskiäkin on varmasti riittävästi. Ja ehkä me muistamme työntää sinua.

Ainakin viime reissuilla on mukana ollut myös raskautetguja, jotka eivät juo. Eli ne ainakin sinua työntävät. Ja jos jonkin oman Lordin löydät niin mikä ihana ajatus.

Ehkä unelma häät ohjelmaan kruunajaisten jälkeen menette? Miten romanttista! Häitä + ohjelmaa voisikin jo alustavasti suunnitella, esim menettekö naimisiin briteissä vai Suomessa?

On aika tärkeä kysymys. Samoin se, että tuleeko siitä uusi lukijatka sitten jos joskus kruunajaisissa kotiudutaan? Niin, ei paineita siis Lordin löytämiseen, mutta aika tärkeä asia kyseessä nyt.

Vierailija
956/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokissa itkevä av-lady kirjoitti:

Nyt on paha paikka. Kysyn mun veljeltä. Se on lakimies.

Soitin. Ei kuule hätää. Ensin me tehdään sun miehestä karkausilmoitus. Semmoinen, että on uhannut jättää lapset hoitamatta, vaikka sulla on kuninkaallinen edustustehtävä tulossa. Sen jälkeen ruvetaan puhumaan, miten kalliiksi tämmöinen kiukuttelu sille tulee siitä hyvästä, että olet sentään saanut kuninkaallisen kutsun kruunajaisiin, joten ei sinne nyt voi jättää menemättä kuin maitokauppaan, jos siltä tuntuu. Siitä on seurauksia ja ne on kalliimpia kuin ukko osaa laskea. Sano, että jos paparazzit saa tästä vihiä, ukkelin elämä on Suomessa lopussa. Kaikki muistaa sen sitten siitä, että mustasukkaisuuttaan kiukutteli kuninkaallisen kutsun saaneelle vaimolleen ja uhkasi jättää lapsetkin ihan vain, koska halusi soittaa maailman pienintä viulua. Käske sen ajatella, millaiset otsikot tulee siitä, että aiheuttaa Suomen ja Britannian välille valtiosotkun. Ja kuittaat ne epäilykset lasten isyydestä ihan hulluina puheina, koska tyttöporukassa on liikuttu ja siitä on olemassa kuvatodisteita. Ja jos joitain muita todisteita sattuisi olemaan, tehdään niille joku puff. Nyt maalataan sen verran isoilla pensseleillä, että ukkosi uhoamiset jäävät sille tielleen. Sitten sanot sille, että tule rakas kotiin ja unohdetaan tää koko juttu. Että eihän tässä nyt mitään skandaalia kannata järjestää tämmöisten seurapiirivelvollisuuksien kanssa. Eihän sitä tiedä, vaikka Charles kutsuisi sen jonain viikonloppuna kalastamaan. Käske sen kuvitella, mitä sen kaverit siitä sanois. Eiköhän me saada tää juttu kasaan, jotta pääset lähtemään. 

Vierailija
957/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimmeko korvata kruunajaispuheesta joka toisen sanan sanalla perse? Vai oliko se pieru?

Vierailija
958/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta pina coladaa voi ottaa koneeseen?

M. Lintilä

Vierailija
959/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta pina coladaa voi ottaa koneeseen?

M. Lintilä

Saako tulla viekkuun nukkumaan? Ana Kaikkonen

Vierailija
960/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimmeko korvata kruunajaispuheesta joka toisen sanan sanalla perse? Vai oliko se pieru?

No tottakai. Sehän tuo vain suomalaisväriä tilaisuuteen. Eikös oltu jo sovittu, että sinne etupenkkeihin mennään ja lausutaan sitten noita pieruja ja perseitä kuorossa, tulee juhlava vaikutelma.