Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä lentäjä on kirurgi??! Kuka uskaltaa mennä jonkun kirurgin lentämään koneeseen? Lentäjän pitää olla tietenkin kaksarimalli...
Omg! Siis kalsarimalli! Ei mitään kaksareita 😭
Kyllä meidän lentäjä on kaalilaatikkoleukainen kirurgikalsarimalli. Se tarjoilee juomat kalsareissa ja tekee samalla nenäleikkausarvion.
Maksalaatikkoleukainen kirurgi on komeampi mutta näillä mennään! Ei pidä valittaa, kun Charles on kustantanut palstalaisten matkan.
Siihen pitää tyytyä, mitä saa, vaikka oikeesti oltaisiinkiin haluttu se kaalilaatikkoleukainen kalsarimallikirurgi. Mutta sellaista se elämä monelle on, tyytymistä ja epistä, että se kaalilaatikkoleuka lentää nyt jotain toista konetta.
Vierailija kirjoitti:
Saisikohan matkalta jonkun oman kuninkaallisen masuasukinm
mukaan? Siis ihan vain matkamuistoksi. William tai Harry voisivat olla potentiaalisia isäehdokkaita.Rahaahanntoki tällä tekisin, vaikka se on sivuseikka. Mutta sitä vain mietin, kannattaako paljastuskirjaa myöhemmin kirjoittaa? Ja eikai jokin kallis asianajaja myöhemmin esim vaadi isälle oikeuksia tai jotain muuta ikävää?
Pitäisikö tässä suunnitelmassa ottaa jotain muuta vielä huomioon?
Tärkeintä on, että riittääkö sinulla "rahkeet"? Kuninkaallisille ei kelpaa "ihan mikävaan"😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä lentäjä on kirurgi??! Kuka uskaltaa mennä jonkun kirurgin lentämään koneeseen? Lentäjän pitää olla tietenkin kaksarimalli...
Kyllä meidän lentäjä on kaalilaatikkoleukainen kirurgikalsarimalli. Se tarjoilee juomat kalsareissa ja tekee samalla nenäleikkausarvion.
Ooh! Mulle kyllä tuli ihan puskista, että noissa suurituloisissakin on multitaskaajia! Luuletko, että voisi vilkaista WC-ssä peräpukamat ja tehdä arvion? Noin niinkuin samalla kertaa, kun kerran nenäleikkauksiakin arvioi? Silloin kyllä laitan polvisukat maximekon kanssa, ahtaassa tilassa siinä ruveta legginssejä kuorimaan. Onko kellään kokemusta?
Lennolle kannattaa laittaa väljä kokopitkä mekko eikä mitään sen alle (tamponikorua lukuun ottamatta).
Lennolla alkaa aina turvottaa, varsinkin kun vetelee suolapähkinöitä ja hörppii ilmaisviinatarjoiluja. Kaftaanissa on leppoisaa istuksia ja tosiaan se laatikkoleukaisen kirurgin tekemä arvio onnistuu helposti, kun voi vain näppärästi sujauttaa mekon pään yli.
Lentäjä ei muuten tee näitä nenä-, peräpukama-, silari- ynnä muita tarkastuksia vessassa vaan ohjaamossa. Mustaan laatikkoon tallentuu näin hänen tekemänsä diagnoosi.
Hamstraako Camilla Iittalan Octavia-laseja, kuten olen kuullut?
Nyt saadaankin juhlatarjoilut vimpan päälle hienoista astioista! 🤩
Vierailija kirjoitti:
Hamstraako Camilla Iittalan Octavia-laseja, kuten olen kuullut?
Nyt saadaankin juhlatarjoilut vimpan päälle hienoista astioista! 🤩
Ei, tietääkseni hän keräilee Ultima Thulea. 1970-luvulla kukkeimmat vuotensa elänyt Camilla diggaa röpölasista.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on sen Harryn kantakapakka siellä Lontoossa käydessä, kun ilmoitti, että lähtee heti huitelemaan omilleen juhlallisuuksista, kun kruunaus on ohi.
Olisi houkuttelevaa mennä tyrkylle, kun Meghankaan ei ole mukana. Täytyy pakata mukaan upeat bilevaatteet, hiuspidennykset ym. panostusta ulkonäköön! Luulisi Suomitytöllä olevan mahiksia!.
Harryn kantis on Old Duckface, joka on Drury Lanella. Sinne siis täyttä kiitoa heti, kun Charles ja Camilla ovat saaneet kultakruununsa!
Vierailija kirjoitti:
Moni poliitikko on halunnut mukaan, mm Sanna Marin, Li Andersson, Petteri Orpo ja Juha Sipilä. Eihän tälle matkalle oteta ketään noista, eihän? Kai porttikielto on kaikilla?
Ei todellakaan. Ovat keränneet niin paljon negatiivista karmaa velanotolla ja kansan kurmuuttamisella, että kone tuskin sillä paino lastilla jaksaisi nousta kentältä, paitsi ellei lastia kevennettäisi. Vaihtoehtoina olisi polttoaineen tai juhlajuomien, kuten konjakkien ja samppanjan jättäminen pois kyydistä tai sitten nuo syntiset. Onko kellään ideaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on sen Harryn kantakapakka siellä Lontoossa käydessä, kun ilmoitti, että lähtee heti huitelemaan omilleen juhlallisuuksista, kun kruunaus on ohi.
Olisi houkuttelevaa mennä tyrkylle, kun Meghankaan ei ole mukana. Täytyy pakata mukaan upeat bilevaatteet, hiuspidennykset ym. panostusta ulkonäköön! Luulisi Suomitytöllä olevan mahiksia!.Harryn kantis on Old Duckface, joka on Drury Lanella. Sinne siis täyttä kiitoa heti, kun Charles ja Camilla ovat saaneet kultakruununsa!
Ai, olin siinä luulossa että Old Duckface oli Camillan hellittelynimi? Tietääkö kukaan? Vai oliko se äffällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh! Mulle kyllä tuli ihan puskista, että noissa suurituloisissakin on multitaskaajia! Luuletko, että voisi vilkaista WC-ssä peräpukamat ja tehdä arvion? Noin niinkuin samalla kertaa, kun kerran nenäleikkauksiakin arvioi? Silloin kyllä laitan polvisukat maximekon kanssa, ahtaassa tilassa siinä ruveta legginssejä kuorimaan. Onko kellään kokemusta?
Lennolle kannattaa laittaa väljä kokopitkä mekko eikä mitään sen alle (tamponikorua lukuun ottamatta).
Lennolla alkaa aina turvottaa, varsinkin kun vetelee suolapähkinöitä ja hörppii ilmaisviinatarjoiluja. Kaftaanissa on leppoisaa istuksia ja tosiaan se laatikkoleukaisen kirurgin tekemä arvio onnistuu helposti, kun voi vain näppärästi sujauttaa mekon pään yli.
Lentäjä ei muuten tee näitä nenä-, peräpukama-, silari- ynnä muita tarkastuksia vessassa vaan ohjaamossa. Mustaan laatikkoon tallentuu näin hänen tekemänsä diagnoosi.
Kaalilaatikkoleukainen kirurgi jatkaa Heathrowsta tankkauksen jälkeen suoraan Kaliforniaan.
Megsu teettää hänellä brasilialaisen pyllynkohotuksen juuri ennen kruunajaisia. Hän julkaisee kuvan muhkeasta ahteristaan kahta tuntia ennen kruunajaisseremonian alkua, niin että saa houkuteltua Harryn takaisin kotiin.
Onko tämä liian arkinen kruunajaismekko? Vieraaksi siis olen menossa, en kruunattavaksi.
https://www.disturbia.co.uk/collections/womens-clothing/products/ophidi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni suurituloinen on todellinen renessanssinero. Esimerkiksi Trump, joka loistaa älyllään ja sanavalmiudellaan.
Onko muuten tietoa, onko Trump tulossa? Mulla olis Melanialle pari juttua, mitä pitäis kysyä. Sain häneltä syksyllä Mar-A-Lagossa kivan ristipistomallin mutta luulen, että kuviossa on virhe.
Annan joka tapauksessa työn kauniisti kruusattuihin kultakehyksiin laitettuna Walesin prinsessalle.
Voisitko tehdä Munsalan kansallispukuuni ristipistokoristeluja? Olen vähän huolissani, erotunko muiden av-palstalaisten joukosta, kun niin monella on munsis.
Jokin Vivienne Westwood -tyylinen punk-slogan tekis puvulle terää. Keksiikö kukaan jotain hyvää iskulausetta?
Paljonko lyödään vetoa, että Megsu julkaisee Sussexien some-kanavilla Lilibet Dianan ja Archien videon, jossa he onnittelevat kauniisti Charles-vaariansa ja silmät kyyneltyneinä anovat, että pappa tulisi käymään heidän luonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaalilaatikkoleukainen kirurgi jatkaa Heathrowsta tankkauksen jälkeen suoraan Kaliforniaan.
Megsu teettää hänellä brasilialaisen pyllynkohotuksen juuri ennen kruunajaisia. Hän julkaisee kuvan muhkeasta ahteristaan kahta tuntia ennen kruunajaisseremonian alkua, niin että saa houkuteltua Harryn takaisin kotiin.
Minäkin teen oman pehvanpullistuksen näitä juhlia varten! Ostin lähiostarilta peppuimplantit, jotka sujautetaan leggareihin!
Oon varma, että tulen olemaan av-poppoon kuumin kimma! Mulla on jo uudet tekoripsetkin, hampaidenvalkaisu ja rakennekynnet!
Mäkin haluan ilmottautua, oottakaa mua, mä mahdun koneessa vaikka toisen vieren, tai voin vaikka olla käytävällä. KUN cahrles on niin kiinnostunut hevosista, niin voisin ottaa oman Pollen mukaan. Tai jos polle ei mahdu, niin otan kissan tai jos sekään niin otan takin jossa on kissakuvio tehty ristipistoilla takin etuosaan. Jos en mahdu mukaan niin vilkutan kallioitten päällä kaikille muille, paitsi jos satun nukkumaan rokuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät Kallen Kuulat. Virallinen kruunajaisherkku. Mutta mitä ne kuvastaa? Homehtuneita sukukalleuksia? Vai? En hiffaa.
Charlesin viherystävällisyyttä tietty! Käyttäytykää nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimmeko korvata kruunajaispuheesta joka toisen sanan sanalla perse? Vai oliko se pieru?
Meneekö se jotenkin näin:
Olen perse muutoksen pieru. Perse äitini pieru ohjaa perse monarkiaa pieruun. Haluan perseillöä teille pieruille kunnes perse minusta pieree. Kansakuntien perseenä lupaan pierusti teille perseille, että pieren kaikkien perseiden arvoisesti. Perseesti vannon pieruvalan tämän perseen edessä. Pieru olkoon perseissänne ja pierköön tämä perse onnellinen.
Hieno ja monarkian kulmakiviä ja kunniaa arvostava puhe. Lopuksi vois tosin ryhtyä sanoista tekoihin.
Ai Charles pieremään vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni suurituloinen on todellinen renessanssinero. Esimerkiksi Trump, joka loistaa älyllään ja sanavalmiudellaan.
Onko muuten tietoa, onko Trump tulossa? Mulla olis Melanialle pari juttua, mitä pitäis kysyä. Sain häneltä syksyllä Mar-A-Lagossa kivan ristipistomallin mutta luulen, että kuviossa on virhe.
Annan joka tapauksessa työn kauniisti kruusattuihin kultakehyksiin laitettuna Walesin prinsessalle.
Voisitko tehdä Munsalan kansallispukuuni ristipistokoristeluja? Olen vähän huolissani, erotunko muiden av-palstalaisten joukosta, kun niin monella on munsis.
Jokin Vivienne Westwood -tyylinen punk-slogan tekis puvulle terää. Keksiikö kukaan jotain hyvää iskulausetta?
Olisko vaan Spare. Ajankohtainen ja satavarmasti rojalisteja sykähdyttävä iskusana.
Mä oon jo ilmottautunut ja hys! otan salaa ne kaksosetkin mukaan, vaikka kuinka ap kielsi, mutta nyt tuli ongelma. Mitä mieltä olette: niille on tullut nyt koliikin ja autismin lisäksi paha märkärupi ja päikyn ovessa oli lappu kihomadoista, eikai mun tartte kertoa niistä matkanjärjestäjille, kun en muutenkaan saisi ottaa koko lapsia mukaan? Mä en todellakaan aio perua matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo ilmottautunut ja hys! otan salaa ne kaksosetkin mukaan, vaikka kuinka ap kielsi, mutta nyt tuli ongelma. Mitä mieltä olette: niille on tullut nyt koliikin ja autismin lisäksi paha märkärupi ja päikyn ovessa oli lappu kihomadoista, eikai mun tartte kertoa niistä matkanjärjestäjille, kun en muutenkaan saisi ottaa koko lapsia mukaan? Mä en todellakaan aio perua matkaa!
Ei tietenkään tarvitse tuollaisesta syystä perua matkaa. Lapsia ei kuitenkaan pidä viedä kruunajaiskirkkoon. He voivat mennä Williamin ja Katen nuorempien lasten eli Charlotan ja Louisin luokse. Mukavampaahan se on kaikille, kun lapsilla on leikkikavereita.
Ei kai haittaa, jos käytän samoja?