Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai meghanhullu tulee mukaan herjaamaan ja juoruilemaan megsusta ja harrysta? Muuten tulee hiljaista ja kaikilla on vaivaannuttavaa, kun kukaan ei keksi mitään sanottavaa. Hän voi myös samalla analysoida paikan päällä mitä kauneustoimenpiteitä kellekin vieraalle on tehty. 😂 Ehkä pitää listaa, mikä nousee suosituimmaksi: leukaimplantti, nenäleikkaus, hair plugs, fox eye lift vai huulitäytteet. 😆
Jee, sä tulit paikalle! Arvasin että taikasana nenäleikkaus saa sut ilmestymään. Lähdethän mukaan matkkaan? Me meghanhullut ihan tylsistytään ilman sua. 💕
Taikasana? 😆 Miksi toistat sitä sanaa pakonomaisesti? Kohta pääset bongailemaan paljon leikeltyjä neniä ja naamoja, eikös se niin mennyt, että kauniit ovat aina feikkejä ja rumat luomukaunottaria. 😄
Ehkä voit ottaa itsellesi mukaan jonkun naamarin, sopisi hyvin juhlahenkeen eikä kukaan pelästyi luomunaamaasi.Pakonomaiset hymiösi ovat ihania! 🥰 Musta on ihan mahtavaa, että sä tuut kertomaan sinne katsomoon, kellä kaikilla on luomunenä. Eihän me muuten tiedetä!
Oon superkiinnostunut luomunenistä. Voisko tää nenätietäjä tehdä jonkin videon, jossa käydään läpi koko Westminster Abbeyn yleisö ja arvioidaan nenät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä lentäjä on kirurgi??! Kuka uskaltaa mennä jonkun kirurgin lentämään koneeseen? Lentäjän pitää olla tietenkin kaksarimalli...
Omg! Siis kalsarimalli! Ei mitään kaksareita 😭
Kyllä meidän lentäjä on kaalilaatikkoleukainen kirurgikalsarimalli. Se tarjoilee juomat kalsareissa ja tekee samalla nenäleikkausarvion.
Malli kalsareissaan, mmm! Ovatkohan ihan Toisen Tanskalaisen Pojan pöksyt?
Vierailija kirjoitti:
Vihreät Kallen Kuulat. Virallinen kruunajaisherkku. Mutta mitä ne kuvastaa? Homehtuneita sukukalleuksia? Vai? En hiffaa.
Mun pikkuserkkuni tytär on Ruotsin kuninkaallisen hovin palveluksessa. Hän näki Kalle Kustaan privaattijääkaapissa monta pötköä Kallen mätitahnaa. Taitavat saada Charles ja Camilla lahjaksi ruotsalaista mätiherkkua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä lentäjä on kirurgi??! Kuka uskaltaa mennä jonkun kirurgin lentämään koneeseen? Lentäjän pitää olla tietenkin kaksarimalli...
Kyllä meidän lentäjä on kaalilaatikkoleukainen kirurgikalsarimalli. Se tarjoilee juomat kalsareissa ja tekee samalla nenäleikkausarvion.
Malli kalsareissaan, mmm! Ovatkohan ihan Toisen Tanskalaisen Pojan pöksyt?
No mut nehän on Pääkkösen poika jo ominut, ei varmaan lainaa niitä laatikkoleualle, ellei saa muutamaa sataa tuhatta vastineeksi 🙄
Saako mukaan ottaa itse pöllityn savulohivakuumipakkauksen?
Mä en voi syödä ulkomaista ruokaa, menee vatta sekaisin. Savulohi on hyvää ja säilyy hyvin. Voin antaa Camillallekin haukkupalan, jos hän niin toivoo. Eihän sitä kuningattarelta semmoisia kielletä.
Missä se av-palstalaisten käsiohjelma on, kun en nyt löydä sitä?
Oliko mahdollista päästä Buckinghamin linnaan yöpymään? Mä en voi mennä sinne Frogmore Cottageen, kun se on maalla ja pelkään punkkeja.
Ei kai haittaa, jos en tee hoviniiausta Charlekselle?
Vartoon pääsyä polvilumpioleikkaukseen ja mun tuurilla leikkaus osuu justiinsa kruunajaisten ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai haittaa, jos en tee hoviniiausta Charlekselle?
Vartoon pääsyä polvilumpioleikkaukseen ja mun tuurilla leikkaus osuu justiinsa kruunajaisten ajaksi.
Ei hätää, näin ei pääse tapahtumaan. Kirurgi on itse lentokoneen puikoissa eli hän on tulossa reissuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikkoleukainen kirurgi on komeampi mutta näillä mennään! Ei pidä valittaa, kun Charles on kustantanut palstalaisten matkan.
Minun paikan saa joku toinen. En halua mennä katsomaan rumaa kämäistä pariskuntaa mitkä elävät ja loisivat kansalaistensa verorahoilla... Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Lähtö on siis Porvoon lentokentältä 4.5.2023 klo 8.56
Voi itku, minulla on pakollinen luento juuri tuona päivänä😭 On aivan pakko mennä, kun minulla on ollut jo niin paljon poissaoloja, etten muuten pääse kurssista läpi. Miten kenelläkään voi olla näin huono tuuri! Aina minulle käy näin😔
Kai se käy, että jos minä lennän Lontooseen myöhemmin samana iltana tai seuraavana päivänä? Kai tuo taho maksaa silti minun lentoni ja taksimatkani Lontoossa? Rahatilanne on nyt toosi toosi huono erinäisistä syistä, eikä minulla ole varaa noihin taksimatkoihinkaan kohteessa. Jos saisin jonkun mukaan lähtevän puhelinnumeron, niin voisin pirauttaa sitten, kun olen kentällä.
Please, please, onnistuuhan tämä, niin haluan mukaan...
P.s. kummat legginssit ovat tyylikkäämmät kirjavan kukkamekon kanssa, mustat vai ihonväriset? Mekossa on pinkkejä ja keltaisia ruusuja turkoosilla pohjalla.
Eikä mitään! Tulet samalla lennolla. Hauskuushan alkaa jo silloin. Laitetaan se uusi tekoäly sinne luennolle sun puolesta. Ei sitä kukaan huomaa, jos vain ääni kuuluu, mutta ihmistä ei näe. Siellä on kuitenkin niin paljon porukkaa. Itse laittaisin mustat leggarit kukkamekon kanssa, jos lenkkarit on valkoiset.
Kai luentoon voi osallistua teamsin välityksellä?
Vierailija kirjoitti:
Saako mukaan ottaa itse pöllityn savulohivakuumipakkauksen?
Mä en voi syödä ulkomaista ruokaa, menee vatta sekaisin. Savulohi on hyvää ja säilyy hyvin. Voin antaa Camillallekin haukkupalan, jos hän niin toivoo. Eihän sitä kuningattarelta semmoisia kielletä.
Voi ottaa, mutta vain pöllityn, tai ainakin se on pitänyt unohtaa skannata, tai sitten siihen on pitänyt vaihtaa hintaetiketti hedelmäosastolla 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itku, minulla on pakollinen luento juuri tuona päivänä😭 On aivan pakko mennä, kun minulla on ollut jo niin paljon poissaoloja, etten muuten pääse kurssista läpi. Miten kenelläkään voi olla näin huono tuuri! Aina minulle käy näin😔
Kai se käy, että jos minä lennän Lontooseen myöhemmin samana iltana tai seuraavana päivänä? Kai tuo taho maksaa silti minun lentoni ja taksimatkani Lontoossa? Rahatilanne on nyt toosi toosi huono erinäisistä syistä, eikä minulla ole varaa noihin taksimatkoihinkaan kohteessa. Jos saisin jonkun mukaan lähtevän puhelinnumeron, niin voisin pirauttaa sitten, kun olen kentällä.
P.s. kummat legginssit ovat tyylikkäämmät kirjavan kukkamekon kanssa, mustat vai ihonväriset? Mekossa on pinkkejä ja keltaisia ruusuja turkoosilla pohjalla.
Eikä mitään! Tulet samalla lennolla. Hauskuushan alkaa jo silloin. Laitetaan se uusi tekoäly sinne luennolle sun puolesta. Ei sitä kukaan huomaa, jos vain ääni kuuluu, mutta ihmistä ei näe. Siellä on kuitenkin niin paljon porukkaa. Itse laittaisin mustat leggarit kukkamekon kanssa, jos lenkkarit on valkoiset.
En kyllä voi tulla samalla lennolla, kun lennän kohta koulusta poissaolojen takia. Niin epistä!
Taidan kyllä päätyä mustiin legginsseihin, kun sandaalitkin ovat mustat. Laitan tällaiset Tamariksen sandaalit, nämä ovat mielestäni aika juhlavat ja näitä voi käyttää koko reissun ajan, kun Lontoossa on varmaan lämmintä. Toivottavasti ei ole sateita.
https://www.ellos.fi/tamaris/sandaalit-joissa-paksu-pohja/1712985-01-42…
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin laulaa heläyttää Charlesille kuorona se Good shave The King, eikö vaan!
Muuten ihana idea mutta säästettäiskö se Williamin ja Katen kruunajaisohjelman huipentumaksi?
William on taatusti jo aika sheivattu siinä vaiheessa kun on hänen vuoronsa sujauttaa kruunu päähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai luentoon voi osallistua teamsin välityksellä?
Laitat vaan rehellisesti viestiä, ettet voi osallistua luennolle, kun sulla on se koronaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako laittaa Crocsit jalkaan?
Toki. Mukavia jalkineita suositellaan näihin tilaisuuksiin, joissa voi joutua seisoskelemaan.
Minäkin laitan Krokcsit, mukavuuden takia. Minusta ne ovat käytännölliset kengät ja saa humpsautettua nopeasti jalasta kun on aika tanssia pöydillä.
Luin hovin nettisivuilta, että Kate laittaa myös Kroksit jalkaan. Hänet on nähty TK Maxxissa ostamassa pinkkejä kroksitimantteja. Tullaan siis näkemään tyyliä.
Mä odottelen jännällä sen kynsilakan väriä. Nythän ne on Camillan kanssa sotatilassa M&H -ketjun tietäjien mukaan, Kate kun ei kuulema tottele millään kuningatarta. Uskaltaakohan uhmata ja räväyttää?
Camilla on suvaitsevaisempi kuin mitä Ellu oli. Enää ei ole tiukkoja sääntöjä kynsilakan värin suhteen!
Veikkaan, että Kate laitattaa näihin Ellun kuoleman jälkeisiin ekoihin isompiin juhliin oikein pitkät ja näyttävät rakennekynnet. Oranssit, joissa on glitteriä ja timantteja, olis ihanat!
Samanlaiset nätit kynnet myös Charlotalle! On parhautta, kun äiti ja tytär pukeutuvat mätsäävästi.
Kruunajaisiin osallistuu myös Elisabetin corgit. Charles halusi näin kunnioittaa edesmennyttä äitiään. Myös koirien kynnet on laitettu juhlatyyliin.
Ihanaa! Luin hovin nettisivuilta, että Ellun koirat ja hevoset seuraavat Charlesin kruunajaisia Westminster Abbeyn parvelta. Se on todellinen syy, miksi kirkkoon ei mahdu enempää ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh! Mulle kyllä tuli ihan puskista, että noissa suurituloisissakin on multitaskaajia! Luuletko, että voisi vilkaista WC-ssä peräpukamat ja tehdä arvion? Noin niinkuin samalla kertaa, kun kerran nenäleikkauksiakin arvioi? Silloin kyllä laitan polvisukat maximekon kanssa, ahtaassa tilassa siinä ruveta legginssejä kuorimaan. Onko kellään kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä voi tulla samalla lennolla, kun lennän kohta koulusta poissaolojen takia. Niin epistä!
Taidan kyllä päätyä mustiin legginsseihin, kun sandaalitkin ovat mustat. Laitan tällaiset Tamariksen sandaalit, nämä ovat mielestäni aika juhlavat ja näitä voi käyttää koko reissun ajan, kun Lontoossa on varmaan lämmintä. Toivottavasti ei ole sateita.
https://www.ellos.fi/tamaris/sandaalit-joissa-paksu-pohja/1712985-01-42…
Käytännölliset ja mukavan tyylikkäät jalkineet! Aiotko kuitenkin vähän somistaa niitä dimangikoristein?
Meinaan, ei näitä kruunajaisjuhlia ihan joka viikolle satu. Pitää osata satsata juhlavuuteen silloin kun sen aika on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh! Mulle kyllä tuli ihan puskista, että noissa suurituloisissakin on multitaskaajia! Luuletko, että voisi vilkaista WC-ssä peräpukamat ja tehdä arvion? Noin niinkuin samalla kertaa, kun kerran nenäleikkauksiakin arvioi? Silloin kyllä laitan polvisukat maximekon kanssa, ahtaassa tilassa siinä ruveta legginssejä kuorimaan. Onko kellään kokemusta?
Moni suurituloinen on todellinen renessanssinero. Esimerkiksi Trump, joka loistaa älyllään ja sanavalmiudellaan.
Onko muuten tietoa, onko Trump tulossa? Mulla olis Melanialle pari juttua, mitä pitäis kysyä. Sain häneltä syksyllä Mar-A-Lagossa kivan ristipistomallin mutta luulen, että kuviossa on virhe.
Annan joka tapauksessa työn kauniisti kruusattuihin kultakehyksiin laitettuna Walesin prinsessalle.