Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
901/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä lähtisi. Vierellä vaimona oli kaunis Diana, mutta ei. Piti saada tuo hevosnaama Camilla.

Vierailija
902/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meidät otetaan vastaan myös kunnioittavasti?

Punainen matto koneen portaiden edessä, juhlallinen saapuminen Britannian maaperään ja tapahtuman televisiointi jokapuolelle maailmaa?

Ei sentään jokapäiväinen tapahtuma ole, että av-klubin jäsenet saapuvat johonkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette harjoitelleet niiausta? Ettei mene överiksi tai vaikuta pilkkaamiselta.

Ilmoittauduin juuri kansalaisopiston hoviniiaus kurssille. Se järjestettiin pikapikaa koska kurssin vetäjä on lähdössä matkalle mukaan.

Vierailija
904/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan sitten, että juodaan (oikeasti!) sitten vain kohtuudella.

Sivistyneesti, sofikoituneesti, kohtuudella.

Nuo kolme ylläolevaa sanaa olkoot mottomme, mitä tulee juomiseen.

Muilla lukijamatkoilla mennyt aina yli, mutta nyt kun päästään julkisuuteen (tapahtumat näytetään livenä maailmalle) niin oikeasti ei vedetä yli.

Ilmainen viina ei ole imago haitan arvoista - muilla lukijamatkoilla alkuasukkaiden väitteet voitu kuitata pskapuheina, mutta tuolla on kamerat!

Eli ei vedetä yli, kai kaikki ovat samaa mieltä?

Vierailija
905/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko järjissänne? Ketä kiinnostaa sukurutsaisen, väkisin sisarjoukosta valikoidun ryöstövaltion hönö.

No herran jestas! Kyllähän meitä av:n matkailijoita kiinnostaa kaikki, missä voi saada maistaa hetkisrn julkisuutta! Ethän vaan ole vähän kateellinen, ethän? Saattaa vielä löytyä sullekin paikka, jos omaat Munsalan kansallispuvun 👍🏻. Ota pikimmiten yhteyttä ap:een!!

Kateudeltahan tuo haiskahtaa. Sillä ei ole varaa Munsalan pukuun ja roikkuvat mahamakkarat estävät oikeaoppisen kyykkyvatkauksen, sanoisin ma.

Vierailija
906/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai meidät otetaan vastaan myös kunnioittavasti?

Punainen matto koneen portaiden edessä, juhlallinen saapuminen Britannian maaperään ja tapahtuman televisiointi jokapuolelle maailmaa?

Ei sentään jokapäiväinen tapahtuma ole, että av-klubin jäsenet saapuvat johonkin!

Av-klubin monarkiaan perehtynyt edustaja on ollut jo kuukauden Lontoossa Charlesin kruunajaissuunnittelijoiden kanssa palaveeraamassa. Eli ei hätiä mitiä, kaikki on kunnossa, kun astumme koneesta punaiselle matolle.

Meidät tietenkin kukitetaan ja saamme myös päiväohjelman ja limusiinit kuskeineen käyttöömme. Aloitamme lounaalla linnassa ja siirrymme hotellisviitteihin drinkeille. Charles on varmaan myös tulossa tervehdykselle. Ainakin William, jos ei kuningas itse ehdi.

Vierailija
907/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olette harjoitelleet niiausta? Ettei mene överiksi tai vaikuta pilkkaamiselta.

Ilmoittauduin juuri kansalaisopiston hoviniiaus kurssille. Se järjestettiin pikapikaa koska kurssin vetäjä on lähdössä matkalle mukaan.

Mulla on vanhoja VHS-kasetteja ja yhä toimiva laite. Katson joka ilta Dianaa ja kaikkea ihkua ja menen transsiin. Sieltä näkyy niiaukset ja olen opetellut ahkerana. Kyllä onnistuu, kunhan vain ei nivelet petä.

Vierailija
908/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe että on kiiltävä kruunu notta niillä on juomalasit puhdistettuna arvokasta päivää varten.

Vierailija
909/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen viina hirvittää... kirjoitti:

Muilla lukijamatkoilla mennyt aina yli, mutta nyt kun päästään julkisuuteen (tapahtumat näytetään livenä maailmalle) niin oikeasti ei vedetä yli.

Ilmainen viina ei ole imago haitan arvoista - muilla lukijamatkoilla alkuasukkaiden väitteet voitu kuitata pskapuheina, mutta tuolla on kamerat!

Siis hetkinen? Onko siis kaikki alkoholipitoinen ilmaista meille koko matkan ajan?!!? Nyt vasta kuulin tästä!!!!

Ehdotan, että lähdetään iltaisin kaduille kansan sekaan juhlimaan! Oi sitä riemua, vapaata juomista! Voidaan ottaa Charles + muut mukaamme ryyppäämään kaduille!

Jaetaanko sitten vaikka selfieitä kansalle, jos kameratkin kaikkialla on - vai mitä muut sanoo?

Vierailija
910/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaikilla omat tiarat mukana? Kannattaa kiinnittää ne hiusneuloilla hyvin päähän, sillä UK:hon päästyämme jokin ryöstögang voi aivan hyvin erehtyä luulemaan meitä kuninkaallisiksi ja ryöstää tiarat päästämme. Vaikka ne olisivatkin Glitteristä tai muusta vastaavasta, hieman edullisemmasta koruliikkeestä.

Niiauksia olen harjoitellut, mutta tänä modernina aikana ajattelin kunnioittaa sukupuolimonimuotoisuutta ja miettiä tähän jonkin modernimman tervehtimisratkaisun. Mitä mieltä olisitte fist-pumpista?

Vierailija
911/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

varokaa varasta kirjoitti:

Onhan kaikilla omat tiarat mukana? Kannattaa kiinnittää ne hiusneuloilla hyvin päähän, sillä UK:hon päästyämme jokin ryöstögang voi aivan hyvin erehtyä luulemaan meitä kuninkaallisiksi ja ryöstää tiarat päästämme. Vaikka ne olisivatkin Glitteristä tai muusta vastaavasta, hieman edullisemmasta koruliikkeestä.

Niiauksia olen harjoitellut, mutta tänä modernina aikana ajattelin kunnioittaa sukupuolimonimuotoisuutta ja miettiä tähän jonkin modernimman tervehtimisratkaisun. Mitä mieltä olisitte fist-pumpista?

Näin. Eli matkavakuutukset kuntoon ja huolellinen varautuminen kaikkeen on riskien eliminointia. Mulla on hieman kalliimpaa mallia oleva leuan alta kiinnitettävä tiara, missä glitterinen jalokivinauha pitää sen paikallaan. 

Tuo fist-pump on kiva idea, mutta oisko kuitenkin ihan monarkian vuosisataisten perinteiden vuoksi pysyteltävä protokollassa? Charlesin kanssa ei ole leikkimistä. Ja kun nude kynsilakkapakkokin väistyi ihan muutama aika sitten. Liika on liikaa. Ehkä halukkaat voivat jatkoilla kokeilla tätä uutta tyyliä.

Minä kannatan myös vapaata alkoholipolitiikkaa, ei kai me mitään aleta nynnyilemään. Ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Eihän me miltään Megsuilta haluta näyttää.

Vierailija
912/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi kiinni siitä, että yllytti muita miehiä kapinaan:

Aikovat syödä kaikki Charlesin ja Williamin vanukkkaat!

Hävettää, ahdistaa, itkettää!

Että ne siat keksivätkin kaikkea, tuo on estettävä tai menee meiltä kaikilta mammoilta maine:(

Vierailija
913/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän kehtaan lähteä, koska oon niin äkillisesti rupsahtanut?

Vierailija
914/1887 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varokaa varasta kirjoitti:

Näin. Eli matkavakuutukset kuntoon ja huolellinen varautuminen kaikkeen on riskien eliminointia. Mulla on hieman kalliimpaa mallia oleva leuan alta kiinnitettävä tiara, missä glitterinen jalokivinauha pitää sen paikallaan. 

Tuo fist-pump on kiva idea, mutta oisko kuitenkin ihan monarkian vuosisataisten perinteiden vuoksi pysyteltävä protokollassa? Charlesin kanssa ei ole leikkimistä. Ja kun nude kynsilakkapakkokin väistyi ihan muutama aika sitten. Liika on liikaa. Ehkä halukkaat voivat jatkoilla kokeilla tätä uutta tyyliä.

Minä kannatan myös vapaata alkoholipolitiikkaa, ei kai me mitään aleta nynnyilemään. Ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Eihän me miltään Megsuilta haluta näyttää.

Tiarasi kiinnitysnauha kuulostaa ihanalta. <3

Ehkäpä niiaan sitten, ettei Charles pahastu.

Vierailija
915/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko järjissänne? Ketä kiinnostaa sukurutsaisen, väkisin sisarjoukosta valikoidun ryöstövaltion hönö.

No herran jestas! Kyllähän meitä av:n matkailijoita kiinnostaa kaikki, missä voi saada maistaa hetkisrn julkisuutta! Ethän vaan ole vähän kateellinen, ethän? Saattaa vielä löytyä sullekin paikka, jos omaat Munsalan kansallispuvun 👍🏻. Ota pikimmiten yhteyttä ap:een!!

Ja lisäksi saadaan ehkä maistaa ilmaista viinaakin! Onkohan siellä tarjolla?

Vierailija
916/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän kehtaan lähteä, koska oon niin äkillisesti rupsahtanut?

Av-mamman naamasta näkyy eletty elämä. Me ollaan sankareita kaikki, kun oikein silmin katsotaan. Mahan pitää olla  raskausarpien peitossa reisiin asti ja löysää nahkaa tarpeeksi. Oikea ja suoraselkäinen mies seisoo av-mamman vierellä eikä katsele turbohuulisten silaripommien perään. Mun mies ainakin inhoaa sellaisia.

Joten äläpä ollenkaan vaivu mihinkään itsesääliin. Ja mehän voidaan kysellä vaikka Camillalta kauneusvinkkejä. Charlesin voisimme viedä turvesaunaan ja tehdä kasvonaamiot. Otankin turvetta mukaan. Täytynee käydä kaivuuhommiin.

Vierailija
917/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan kun en pysty matkaan tulla voisiko sitten lentoreitin laittaa sanoisitte kapteenille ei kaikkein korkeimmalla eikä pivessä lentoa ,tulisin pihalle huiskuttaisin  Kokoa riittää etteikö tulis huomattua ja ottaisin kaverinkin .Mulla täys pitkä puku liila paljon pitsiä ,luomut kyllä aika isot mutta laitan huivin ettei teidän tarvi kadehtia.Mitä tuumaatte .

Vierailija
918/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pikkumusta ja ite oon isovaalee ja tää yhdistelmä on aivan täydellinen johonkin ilta- tai aamutilaisuuteen tai missä niitä nyt pidetäänkään. Vetskari vaan ei mahdu kiinni mutta kai sen voi jotenkin peittää? Jos sen laittais väärinpäin, vetskari auki etupuolelle tai jotain?

Vierailija
919/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

74v mummu kirjoitti:

Sitä vaan kun en pysty matkaan tulla voisiko sitten lentoreitin laittaa sanoisitte kapteenille ei kaikkein korkeimmalla eikä pivessä lentoa ,tulisin pihalle huiskuttaisin  Kokoa riittää etteikö tulis huomattua ja ottaisin kaverinkin .Mulla täys pitkä puku liila paljon pitsiä ,luomut kyllä aika isot mutta laitan huivin ettei teidän tarvi kadehtia.Mitä tuumaatte .

Tietenkin me järjestetään sulle jotain kivaa, ylilento ja siipien vaaputustakin. Laatikkoleuka lentäjäkirurgi joutaa tehdä jotain vastapalvelustakin meidän kaiken kattavista hoidoista. 

Oon kyllä aika kade reheville ja räväköille, joilla on isot luomut, mutta näillä ketunkuonoilla pitää pärjätä.

Älä sitten vaan palelluta itseäsi, kevätsää on pettävää. 

Vierailija
920/1887 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen viina hirvittää... kirjoitti:

Siis hetkinen? Onko siis kaikki alkoholipitoinen ilmaista meille koko matkan ajan?!!? Nyt vasta kuulin tästä!!!!

Ehdotan, että lähdetään iltaisin kaduille kansan sekaan juhlimaan! Oi sitä riemua, vapaata juomista! Voidaan ottaa Charles + muut mukaamme ryyppäämään kaduille!

Jaetaanko sitten vaikka selfieitä kansalle, jos kameratkin kaikkialla on - vai mitä muut sanoo?

Jos kerran lontoo jää lontooseen, vedän lärvit. Olen niin monta vuotta harjoitellut av-koiranristiäisissä siirrettävän naisluolan vaarikomerossa...

Tarkoitin siis baarikomerossa luistintähtidiivaa pakoillen

Että siis todellakin vedän lärvit. Vähän nolottaa koska minihame ja ei pikkareita...täytyy alakertaa tuulettaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi