Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä me saadaan koreat hatut? Ei me voida jäädä kuninkaallisille kakkosiksi
Kouvolatukat käy myös, Englantiin kuiteskin menossa 🙄
Huudellaan sitten yleisöstä "That's from Porvoo!" "Zero out of five!"
Mahtuuko Sanna-hullu mukaan? On niin tyhjä ja toimeton olo. Voisin yrittää alkaa Charles-hulluksi.
En tiedä voinko lähteä. Mieheni kuitenkin pitäisi saunaillan jossa telakoituisivat ja saunan jälkeen söisivät kaikki vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä voinko lähteä. Mieheni kuitenkin pitäisi saunaillan jossa telakoituisivat ja saunan jälkeen söisivät kaikki vanukkaat.
Mua koira tuijottaa siihen malliin, että ei päästä minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen koira!
Mä en ehkä pääse, kun en saa hoitajaa tolle meiän 18-vuotiaalle Nella-Petriinalle. Prkele, kun piti lapsia ees tehä, kun mies ei sitten koskaan tee muuta kuin juo kaljaa ja makaa 😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen koira!
No se pelkää, että tuhlaantuu ne sille varatut rekisteröintieurot 😳
Mun pitää kirjoittaa työhakemuksia eikä Kela anna poistua maasta.
Mä asun Lontoossa, voin majoittaa koko porukan mun yksiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan siinä ennen laskeutumista sitten kyykkyvatkata, niin ei oo niin paikat kipeinä lennon jälkeen 👏
Olen harjoitellut kuningasta varten kyylkyvatkaustanssin. Voin opettaa sen koko ryhmälle.
Mahtavaa! Frillahame sopii niin hyvin vatkaukseen. Mutta mikä taustamusaksi, Girls just wanna have fun vaiko eeppinen God save the King?
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä me saadaan koreat hatut? Ei me voida jäädä kuninkaallisille kakkosiksi
Esitteessä, jonka linkkasin on pelkästään hattujakin tuhansittain.
Saamme kaiken sieltä ilmaiseksi.
Minua muoti tietoisemmat voivat halutessaan linjata jotain todella hienostuneita ja upeita hattuja/vaatteita/tamponinnarukoruja meille muille ehdotuksena.
Onko kenelläkään ideoita, mikä olisi riittävän arvokas hattu?
Ap
Kohta 9 - Kai mun lapset voi kuitenkin poikkeuksena tulla?
Vierailija kirjoitti:
Mä asun Lontoossa, voin majoittaa koko porukan mun yksiöön.
Minäkin! Tavataanko?
Ihanaa kun on mitä odottaa ja suunnitella! Pitäiskö meidän linjata Katen kanssa kuitenkin asut ettei viedä häneltä huomiota? Meghanhan ei tuu, joten sen puoleen ei väliä. Onko joku jo tarjoutunut Harrylle aveciksi?
Onko kruunajaispaikassa parketti vai illuminaatti? Mietin vain, että millaiset pyörät pitäisi olla nokkäkärryssä, jolla lahjaksi annettava abduktioliesi tuodaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitteessä, jonka linkkasin on pelkästään hattujakin tuhansittain.
Saamme kaiken sieltä ilmaiseksi.
Minua muoti tietoisemmat voivat halutessaan linjata jotain todella hienostuneita ja upeita hattuja/vaatteita/tamponinnarukoruja meille muille ehdotuksena.
Onko kenelläkään ideoita, mikä olisi riittävän arvokas hattu?
Ap
Semmonen kunnon turkishattu ois tyylikäs, Englannissa aina niin tuulista, tai vaihtoehtoisesti semmoinen sadehattu, koska siellä myös sataa aina 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan siinä ennen laskeutumista sitten kyykkyvatkata, niin ei oo niin paikat kipeinä lennon jälkeen 👏
Olen harjoitellut kuningasta varten kyylkyvatkaustanssin. Voin opettaa sen koko ryhmälle.
Mahtavaa! Frillahame sopii niin hyvin vatkaukseen. Mutta mikä taustamusaksi, Girls just wanna have fun vaiko eeppinen God save the King?
Kaija Koo: Kaunis rietas onnellinen. Sen tahtiin voidaan voimaantua!
"Voidaan siinä ennen laskeutumista sitten kyykkyvatkata, niin ei oo niin paikat kipeinä lennon jälkeen 👏
- Kyykkyvatkaustanssi ja musiikki otettu ohjelmanumeroihin, mahtavaa tilanne tajua mitä reissaaminen vaatii!
Viemme suomalaista osaamista maailmalle, taatusti Charles ja Camilla ovat otettuja!
PS: Majoituksena on myös hotellin henkilökohtaiset luksussviitit jokaiselle ellei joku halua mennä tuohon yksiöön?
Ap
Muista sitten välillä pyyhkäistä se bidee pimpulilla, niin pysyy puhtaana 👍🏻