Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?

Vierailija
19.04.2023 |

https://yle.fi/a/74-20027677

Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.

Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?

Kommentit (1887)

Vierailija
21/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan onnitella Prinssiä, joten annan hänelle lahjaksi perseilevän peikonlehden.

Minä leivon käpykakun. Laitan sen edelliseksi yöksi kylmiöön.

Vierailija
22/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotan, että laitetaan mustat frillamekot ja sellaiset marimekon hihna-laukut, niin tunnistetaan toisemme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikakkanauhat ranteisiin!

Vierailija
24/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen ehdottomasti ja eikai haittaa, että otan taas kaksoset mukaan? Mukavasti voidaan vaihdella hoitovuoroja. Ovat koliikki/adhd/autisti ja aistiyliherkkiä, mutta yhdessä me kyllä jaksetaan.

Ei, tämä on lapsivapaa matka. Pakkoko niitä porsittuja pershedelmiä on jokapaikkaan mukaan ottaa?

Vierailija
25/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIhis mumma laitetaan matkan ajaksi?

Vierailija
26/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites hotelli, voiko suihkussa kyykkyvatkata? Monesti on ollut englantilaisissa hotelleissa vain kiinteä ylhäältäpäin kasteleva suihku.

Vierailija
27/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen ehdottomasti ja eikai haittaa, että otan taas kaksoset mukaan? Mukavasti voidaan vaihdella hoitovuoroja. Ovat koliikki/adhd/autisti ja aistiyliherkkiä, mutta yhdessä me kyllä jaksetaan.

Ei, tämä on lapsivapaa matka. Pakkoko niitä porsittuja pershedelmiä on jokapaikkaan mukaan ottaa?

Ok, sovitaan näin! (oikeasti otan ne kuitenkin mukaan ja istun koneessa sun vieressä - saat ehkä ekan hoitovuoron)

Vierailija
28/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tiettävästi eturivin paikat, joten lapset voivat osallistua interaktiivisesti kruunajaisten kulkuun.

Vierailija
29/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan onnitella Prinssiä, joten annan hänelle lahjaksi perseilevän peikonlehden.

Varo etteivät mies ja lapset syö sitä!

Vierailija
30/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites hotelli, voiko suihkussa kyykkyvatkata? Monesti on ollut englantilaisissa hotelleissa vain kiinteä ylhäältäpäin kasteleva suihku.

Pakkaan oman bideen, ettei jää hotellin sohvaan p:n hajua.

Vierailija
31/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää osallistujia kaivataan.

Tämän matkan kulut muuten maksetaan Elisabetin sangen rajattomalla testamentilla, joka tehtiin Saimaan reissumme jälkeen.

Mutta ei vedetä yli, kyseessä on hienostunut (eli kuin meille tehty) edustustilaisuus eikä mikään ryyppyjuhla.

Ihan taksilla vaatimattomasti tulette lentokentälle yksityiskoneeseen jossa kilistetäännvain yksi juhlamalja.

Toinen ja kolmas ehkä perillä tai heti alussa jos pakko on.

Mutta emme vedä yli, vaikka meillä on avokätinen testamentti ja rajattomat käteisvarat reissulla.

Ap

Onko yksityiskoneessa varmasti lupa juoda malja? Saako tuoda omat lonkerot K-kaupasta?

Mua kans kiinnostaa, kun tuota vapun viettoa ois niin kiva jatkaa muutamalla. Ilmapalloja jää yleensä ja niitä vois kans viedä mukana ja antaa juhlakansalle.

Vierailija
32/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä ainakaan ala imettämään koneessa!!!

Vierailija
33/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako takaisin tuoda lastin englantilaista sidukkaa?

Vierailija
34/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan siinä ennen laskeutumista sitten kyykkyvatkata, niin ei oo niin paikat kipeinä lennon jälkeen 👏

Vierailija
35/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leivo myös hämäykseksi hyytelökakku esille, niin mies syö sen.

Vierailija
36/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varo etteivät mies ja lapset syö sitä!

Mä voisin kyllä varuiks tekasta sen mumman hyydekaakun, jos ees jompikumpi säilys rääppimättä 🤯

Vierailija
37/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetty lista, jossa vastaan myös uusiin kysymyksiin:

1) Maksettu matkat, eli lähtö on 4.5.2023 Porvoon lentokentältä.

Olemme hieman etuajassa, mutta pääsemme luksussviittiin.

2) Kaikki kulut on maksettu, matka ei maksa mitään.

3) Läsnäoloamme toivotaan kaikissa juhlallisuuksia, toki niitä voidaan aina öhöm kierrättää niitä edustusvuoroja.

4) Kaikki alkoholi on meille ilmaista, Salme myös ilmaiset matkaavaatteet, tässä esite:

*Esite juhlapuvuista ja hienostuneista tamponinkarukoruista*

5) Lähtö on siis Porvoon lentokentältä 4.5.2023 klo 8.56.

Taksimatkat sisältyvät hintaan, mutta olkaa ajoissa paikalla.

6) Omat turvajoukot vastaanottavat meidät Porvoon lentokentällä ja huolehtivat turvallisuudestamme.

7) Tottakai lentäjä on laatikkoleukainen kirurgi.

8) Asuista saa äänestää, mitä valikoimaan, tässä esite:

*Esite hyvin kalliiseen ja pröystäilevään asuvalikoimaan*

9) EI, EI EI!

EI LAPSIA TÄLLE MATKALLE, SAIMAAN REISSUN JÄLKEEN EI YHTÄKÄÄN LASTA ENÄÄ MUKAAN, ÄLKÄÄ KYSYKÖ!

10. Kukaan ei sitten päästelee Charlesin vieressä, edustusmatka kyseessä eli käyttäydytään hienostuneesti.

Ap

Vierailija
38/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan siinä ennen laskeutumista sitten kyykkyvatkata, niin ei oo niin paikat kipeinä lennon jälkeen 👏

Olen harjoitellut kuningasta varten kyylkyvatkaustanssin. Voin opettaa sen koko ryhmälle.

Vierailija
39/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin ruma pari, etten halua niitä nähdä.. Minun paikka vapaa.

Vierailija
40/1887 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä me saadaan koreat hatut? Ei me voida jäädä kuninkaallisille kakkosiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä