Av-matka prinssi Charlesin kruunajaisiin - mukaan lähtijöitä?
Prinssi Charles kruunataan (virallisesti siis) kuninkaaksi 6.5.2023 Westminster Abbeyssa.
Toisin sanoen, kyseiset juhlat ovat kuin luotu av-ihmisille, kai mukaan lähtee enemmänkin porukkaa?
Kommentit (1887)
Kai sossusta saa harkinnanvaraista toimeentulotukea, että voin ostaa sitä makrameelankaa, ja maksaa sille vantaalaiselle kansallispuvun tekijälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä me saadaan koreat hatut? Ei me voida jäädä kuninkaallisille kakkosiksi
Esitteessä, jonka linkkasin on pelkästään hattujakin tuhansittain.
Saamme kaiken sieltä ilmaiseksi.
Minua muoti tietoisemmat voivat halutessaan linjata jotain todella hienostuneita ja upeita hattuja/vaatteita/tamponinnarukoruja meille muille ehdotuksena.
Onko kenelläkään ideoita, mikä olisi riittävän arvokas hattu?
Ap
Jotain ketunmetsästykseen liittyvää, Charles III tykkää. Vaikka pelkkä häntä, niin ei tule kuuma. Tietty tekokarvaa näin kotimaisittain.
Olisi ihanaa päästä mukaan. Voisinkohan pukea Munsalan kansallispuvun sinne? Löysin lopulta ompelijan.
Onko narsistikimppu sopiva kukka-asetelma kuninkaalle?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun on mitä odottaa ja suunnitella! Pitäiskö meidän linjata Katen kanssa kuitenkin asut ettei viedä häneltä huomiota? Meghanhan ei tuu, joten sen puoleen ei väliä. Onko joku jo tarjoutunut Harrylle aveciksi?
Kun nyt Harryn otit puheeksi, niin muistutukseksi kaikille että keskustelu on sitten asiallista läpi koko reissun! Whatever asiallinen means...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä me saadaan koreat hatut? Ei me voida jäädä kuninkaallisille kakkosiksi
Minua muoti tietoisemmat voivat halutessaan linjata jotain todella hienostuneita ja upeita hattuja/vaatteita/tamponinnarukoruja meille muille ehdotuksena.
Ap
Jotain ketunmetsästykseen liittyvää, Charles III tykkää. Vaikka pelkkä häntä, niin ei tule kuuma. Tietty tekokarvaa näin kotimaisittain.
Minä teen itsekasvatetusta rämemajavasta.
SK kirjoitti:
Onko kruunajaispaikassa parketti vai illuminaatti? Mietin vain, että millaiset pyörät pitäisi olla nokkäkärryssä, jolla lahjaksi annettava abduktioliesi tuodaan.
Illuminaatti.
Siitä pitikin sanoa, että joka ilta meille järjestetään (muun maailman eliitin kanssa) myös jotkin privaatti pippalot.
Naamiot ovat pakollisia, eikä saa kuvata (kännykät/kamerat yms viedään meiltä) mutta on kuulemma erittäin kallista ja hauskaa.
Minä ainakin odotan oikein illuminaatti kanssa juhlimista, kai sitä kokeilla voi tosin luulen että saattavat jäädä av-väelle kakkoseksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mites hotelli, voiko suihkussa kyykkyvatkata? Monesti on ollut englantilaisissa hotelleissa vain kiinteä ylhäältäpäin kasteleva suihku.
Mä kyykkyvatkaan ainakin itseni matkakuntoon paikallisessa uimahallissa ennen lähtöä, kunnon karvojen poistoa samalla tietenkään unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan siinä ennen laskeutumista sitten kyykkyvatkata, niin ei oo niin paikat kipeinä lennon jälkeen 👏
Olen harjoitellut kuningasta varten kyylkyvatkaustanssin. Voin opettaa sen koko ryhmälle.
Mahtavaa! Frillahame sopii niin hyvin vatkaukseen. Mutta mikä taustamusaksi, Girls just wanna have fun vaiko eeppinen God save the King?
Kaija Koo: Kaunis rietas onnellinen. Sen tahtiin voidaan voimaantua!
No tietty, nappivalinta kruunajaistunnelmaan. Ja ei varmaan haittaa, jos korkkaritkin käy välillä katossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun on mitä odottaa ja suunnitella! Pitäiskö meidän linjata Katen kanssa kuitenkin asut ettei viedä häneltä huomiota? Meghanhan ei tuu, joten sen puoleen ei väliä. Onko joku jo tarjoutunut Harrylle aveciksi?
Kun nyt Harryn otit puheeksi, niin muistutukseksi kaikille että keskustelu on sitten asiallista läpi koko reissun! Whatever asiallinen means...
Pitääkö pyytää modetkin mukaan...
Kait se laatikkoleukainen lentäjä suutelee meitä neitoja molemmille poskille koneesta poistuessa, että päästään kunnolla kansainväliseen tunnelmaan 😍?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla on ketunnokat ihan omasta takaa, mahtaa Charles tykätä 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites hotelli, voiko suihkussa kyykkyvatkata? Monesti on ollut englantilaisissa hotelleissa vain kiinteä ylhäältäpäin kasteleva suihku.
Mä kyykkyvatkaan ainakin itseni matkakuntoon paikallisessa uimahallissa ennen lähtöä, kunnon karvojen poistoa samalla tietenkään unohtamatta.
Näitkö mitään omituista?
Vierailija kirjoitti:
Kait se laatikkoleukainen lentäjä suutelee meitä neitoja molemmille poskille koneesta poistuessa, että päästään kunnolla kansainväliseen tunnelmaan 😍?
Kuitenkin menette k*llikarusellin takia Lontooseen 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä teen itsekasvatetusta rämemajavasta.
Niiin kade!! Tokmannilla oli kyllä tarjouksessa lampaantaljoja, niistähän sai itse tehtyä..
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää kirjoittaa työhakemuksia eikä Kela anna poistua maasta.
Ehkä Prinssi Charles palkkaa sut avustajakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla on ketunnokat ihan omasta takaa, mahtaa Charles tykätä 😋
Charles on vanha veijari. Kunhan nyt katsot, ettei kettu pääse kololle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö pyytää modetkin mukaan...
Ap, moderoiko kukaan, mitä juttuja siellä koneessa ja perillä puhutaan? Btw, ilmiannoin tämän aloutuksrn
Saako tapailumiehen ottaa mukaan?
Onko kellään Charlesin pään ympärysmittaa tiedossa? Jos vurkattaus hänelle arkikäyttöön kevyempi kruunu?