Taas tuli laitettua työkkärin vaatimat 4 työhakemusta paikkoihin joihin en voi päästä
Koska täällä kun EI OLE mahdollisia paikkoja vapaina, niin on pakko hakea niitä mahdottomia...Kun työkkäri pakottaa.
Kiva sitten joskus jos samoilta työnantajilta vapautuu minulle mahdollinen paikka, ja olen pilannut maineeni näillä hakemuksilla...
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömät luulevat, että on kiellettyä hakea töitä muusta kuin kotikunnasta?
Eli työttömän on pakko jättää ystävät,perhe ja sukulaiset ja muutettava vaikka 700km päähän,jossa ei tunne ketään vaikkapa jonkun 3 kk kämäisen nollatuntisopimuksen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa asumaan jumalan selän takana josta on 20km lähimpään mahdolliseen työpaikkaan?
Pienillä paikkakunnilla on alhaisempi työttömyys% kuin Helsingissä.
Koska useimmat työkelpoiset ja -haluiset työttömät muuttavat Helsinkiin parempien työmahdollisuuksien perässä.
Mikset lopeta noiden turhien hakemusten lähettelyä, ja mene töihin???
Niin minäkin menin.
Varmaan teet tahallasi huonoja hakemuksia
Laittele ympäri suomea hakemuksia, hae kunnanjohtajan paikkoja.
Niin minäkin teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömät luulevat, että on kiellettyä hakea töitä muusta kuin kotikunnasta?
Eli työttömän on pakko jättää ystävät,perhe ja sukulaiset ja muutettava vaikka 700km päähän,jossa ei tunne ketään vaikkapa jonkun 3 kk kämäisen nollatuntisopimuksen takia?
Tämän olen itse tehnyt, täysiaikaisen sopimuksen perässä tosin, mutta eipä tunnu sekään olevan työttömille vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän olen itse tehnyt, täysiaikaisen sopimuksen perässä tosin, mutta eipä tunnu sekään olevan työttömille vaihtoehto.
Mikä työ oli sen arvoinen että hylkäsit lapsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa asumaan jumalan selän takana josta on 20km lähimpään mahdolliseen työpaikkaan?
Muutin tänne kun kaupungissa asuessani sain lukea ja kuulla sitä miten on väärin kun työttömät asuvat "paraatipaikoilla".
Milloin on sitten hyvä?
Ap
Niitä töitä voi hakea oman paikkakunnan ulkopuolelta ja muuttaa vasta sitten sinne mistä sen työpaikan löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lapsista mitään puhui ja miksi niitä ei voisi ottaa mukaan?
Yhtäkään työpaikkaa en ole saanut työkkärin kautta enkä julkisesti avoimena olevista työpaikoista. Monessa työpaikassa olen silti ehtinyt 25 vuoden aikana olla. Kannattaa oikeasti ottaa yhteyttä mieleisiin paikkoihin ja pyytää, että voisi lähettää avoimen hakemuksen.
Osaamisesi ei ole hyvällä tasolla joten et pääse edes kirpputorille myyjäksi. Voisit mennä
kuntouttavaan toimintaan vaikka spr kirpputorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lapsista mitään puhui ja miksi niitä ei voisi ottaa mukaan?
No ei se muuttaminen ole vaihtoehto kun on lapsia. Minä en jätä lapsiani enkä ota niitä mukaan koska sitten veisin heiltä isän.
Työkkärin täti kirjoitti:
Osaamisesi ei ole hyvällä tasolla joten et pääse edes kirpputorille myyjäksi. Voisit mennä
Eikö työkkärin täti tiedä että ei niitä kirppareita ole joka kunnassa?
Köyhien ulina on aina herkkua. Mee töihin! :D
Niin minäkin teen.
Lahti on sen verran pieni paikka että jo kahdeksan haun jälkeen kaikki realistiset paikat oli haettu joten täytyy vain lähettää kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Työkkärin täti kirjoitti:
Eikö työkkärin täti tiedä että ei niitä kirppareita ole joka kunnassa?
No naapurikunnassa voi olla ja tottakai sinne pääsee kaikki töihin. Jos matka on pitkä niin kyllä jostain saa halvalla käytetyn potkukelkan jolla kätevästi potkutteleepi matkan. Kesällä muorin vanhalla pyörällä iloisesti polkeepi.
Vierailija kirjoitti:
Meme töihin äläkä loisi
Mikäs loinen se sinä itse olet? Klo 15:01 arkipäivänä kommentoit. Miksi et ole töissä?
Vierailija kirjoitti:
Sama. Stressaa, että menee loputkin mahdollisuudet saada töitä tämän maineen takia, kun joutuu hakemaan paikkoja, joihin ei osaamista lainkaan.
Mitä stressaamista siinä on? Yhden lyhyen CV;n tekee ja lähettää sen neljästi firmojen sähköposteihin. Ihmeellistä valittamista.
Muistathan kertoa seuraavassa työnhakukeskustelussa virkailijallesi, että hait paikkoja joihin et voi päästä. Hän antaa sinulle alennetun työnhakuvelvollisuuden jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Meme töihin äläkä loisi
Sä voisit mennä kansalaisopiston äidinkielen kurssille.
Tää on niin totta. Myös työkkärin henkilökohtainen avustaminen on suurta kusetusta. Sitä nimittäin ei oikeasti ole.