Ei ole ketään jolla on auto ja multaa pitäisi sada parvekeistutuksille
Miten olette itse toimineet? Pystyn kyllä ottamaan yhden 50 l säkin kainaloon ja kulkemaan julkisilla. Pari säkkiä olis hyvä ja tarjouksiin kuuluu aina useita.
Kommentit (73)
Kaljakärryt? Sellaisella tukevalla mallilla saa ainakin pari säkkiä kuskattua kerralla.
Oletko joku kehonrakentaja jos 50 kg säkin kainalossa tuot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pitäs jonkun muun uhrata aikaa ja bensoja että SINÄ säästät tarjouksies kanssa.
Missä niin sanottiin?
Alussa.
Ei ole ketään jolla on auto ja multaa pitäs saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pitäs jonkun muun uhrata aikaa ja bensoja että SINÄ säästät tarjouksies kanssa.
Missä niin sanottiin?
Alussa.
Ei ole ketään jolla on auto ja multaa pitäs saada.
Aloittajahan nimenomaan kysyi, että miten saa haettua multaa ILMAN ketään, jolla on auto.
taksilla
pyörällä
tilaa netistä
laita ilmoitus johonkin netin tai facen yhteisöön
Vierailija kirjoitti:
50 LITRAA, urpo. Jopa minä pienikokoinen täti jaksan kantaa sellaista säkkiä vähän matkaa kerrallaan.
Sovit illalla "ravintola"ssa että aamulla et lähde viinakauppaan ennenkuin mutlat on partsilla.
Vierailija kirjoitti:
Lastenrattaat kirppikseltä, eivät maksa paljon.
Eivätkä myöskään kestä paljon
Naapuri apuun maksat bensoista :)
Bussilla kaks säkkiä Ikean kasseissa
Wolt?
Vierailija kirjoitti:
Kelataksilla tädit menee Prismaan ja tulee takaisin viiden säkin kanssa. Pyytävät tietysti kuskia tuomaan ne sisälle asti.
Älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 LITRAA, urpo. Jopa minä pienikokoinen täti jaksan kantaa sellaista säkkiä vähän matkaa kerrallaan.
sitä säkkiä voi olla painonsa puolesta helppo kantaa, mutta ei niitä kannettaviksi ole suunniteltu: ovat hankalakantoisia. Itse otan multakaupoille mukaan pyörällisen matkalaukun ja sillä sitten mullat kotiin. Tilaisin mullat kaupan ruokien kotiinkuljetuksen yhteydessä, mutta mistään ruoan nettikaupasta ei tunnu multaa saavan (on siellä listalla, mutta niiden kohdalla lukee "vain myymälästä"). Pitää sitten joko käydä itse ostamassa tai tilata toisesta kaupasta.
Tilaat netistä kotiinkuljetuksella tai haet useammassa erässä hiljalleen niitä 30-50 litran säkkejä yhden kerrallaan. Taksillakin voit toki tuoda. Mahdollisesti netistä saattaa löytää myös naapuriapu palveluita, joissa joku tarjoaa kyydin bensa kuluja vastaan.
Eikö bauhaus yms vastaavatkaan kuljeta?
Ei tuohon ole nykytietämyksen valossa mitään ratkaisua. Anna olla. Pääset vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Taksi
Kalliita, paitsi kansanedustajalle. Joillakin näkyy olevan polkupyörään liitettynä peräkärry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiselle partsille tarvii 100 l multaa? Teeksä nurtsin sinne?
Ei tuo nyt tarvitse kuin 10 tomaattipuskaa. Mulla menee ehkä enemmänkin.
Tuskin. Kädettömiltä ei tomaatinkasvatus suju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitä säkkiä voi olla painonsa puolesta helppo kantaa, mutta ei niitä kannettaviksi ole suunniteltu: ovat hankalakantoisia. Itse otan multakaupoille mukaan pyörällisen matkalaukun ja sillä sitten mullat kotiin. Tilaisin mullat kaupan ruokien kotiinkuljetuksen yhteydessä, mutta mistään ruoan nettikaupasta ei tunnu multaa saavan (on siellä listalla, mutta niiden kohdalla lukee "vain myymälästä"). Pitää sitten joko käydä itse ostamassa tai tilata toisesta kaupasta.
On toki hankalaa, mutta ei se läheskään 50 kiloa paina. Jos on pakko kantaa, niin se helpottuu, kun vähän möyhentää säkkiä paremman muotoiseksi.
Multaa saa nettikaupasta kotiin kuljetuksella, mutta olisi kiva saada joku maksamaan siitä. Huhuh.