Ei ole ketään jolla on auto ja multaa pitäisi sada parvekeistutuksille
Miten olette itse toimineet? Pystyn kyllä ottamaan yhden 50 l säkin kainaloon ja kulkemaan julkisilla. Pari säkkiä olis hyvä ja tarjouksiin kuuluu aina useita.
Kommentit (73)
Autoja saa kaupasta, niitä saa myös vuokrattua. Kuljetuspalvelujakin on vaikka millä mitalla, sen kuin soitat niin ei tarvitse itse kantaa mitään.
Mitä täällä uliset?
Ostin samalla kottikärrit, kolme 40 litran multasäkkiä tuli kevyesti niissä👍
Lastenrattaat kirppikseltä, eivät maksa paljon.
Minä menin kauppaan bussilla, shoppailin ja sitten soitin taksin. Helppoa kuin heinänteko.
Netistä kotiinkuljetus, tai taksilla kotiin, tai kysy kaupungin fb-ryhmästä kuljetuapua korvausta vastaan.
Millaiselle partsille tarvii 100 l multaa? Teeksä nurtsin sinne?
Vierailija kirjoitti:
Millaiselle partsille tarvii 100 l multaa? Teeksä nurtsin sinne?
Ei tuo nyt tarvitse kuin 10 tomaattipuskaa. Mulla menee ehkä enemmänkin.
Taas pitäs jonkun muun uhrata aikaa ja bensoja että SINÄ säästät tarjouksies kanssa.
M25 kirjoitti:
Mene töihin luuseri :Ddd
Ja sinä painat pitkää päivää av-palstalla : D
Odalta saa multaa parveketarpeisiin ruokaostosten kanssa kuljetettuna.
Minulla on iso kori pyöräntarakalla, säkki mahtuu juuri ja juuri siihen. Ajaa en uskalla, vaan talutan pyörän kotiin. Samalla tavalla haen aina jättikokoisia koiranruokasäkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Taas pitäs jonkun muun uhrata aikaa ja bensoja että SINÄ säästät tarjouksies kanssa.
Missä niin sanottiin?
Tilaat ne jostakin raksatarvikefirmasta, josta saa kotiinkuljetuksen, tai sitten hyväksyt sen, että olet autoton ihminen ja et pysty ostamaan sellaisia jättisupertarjouseriä. Hankit kaljakärryn ja otat siihen sellaisen lastin, että pystyt kuljettamaan itse. Teet tarvittaessa useamman reissun.
Näin se vaan on, valintoja.
t. kissanhiekat kaljakärryllä
Mie oon tänään kaupungilla, niin voin kuskata, jos laitat numeros.
Saatan vähä viinalle haiskahtaa, mutta voijjaan panna ikkuna raolleen, nii ei haittaa...
Multa on niin halpaa, että sitä voi köyhäkin ostaa, vaikkei pystyisi tarjousta hyödyntämään.
Kelataksilla tädit menee Prismaan ja tulee takaisin viiden säkin kanssa. Pyytävät tietysti kuskia tuomaan ne sisälle asti.