Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku flunssan tapainen aiheuttaa närästystä?

Vierailija
18.04.2023 |

Tietäisikö joku? Siis ihan sellaista, joka polttaa kurkkua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan närästys aiheuttaa flunssan kaltaisia oireita. Ainakin itselläni. Kun oikein närästää, kurkku saattaa olla kipeä, nenän limakalvot saattavat reagoida, jopa silmät ovat kutiavat ja tikkuiset. Ja jos oikein pahaksi pääsee närästys, niin saattaa olla hieman kuumeinen olo ja viluttaa.

Vierailija
2/9 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tietää. Korkea kuuma ja vatsakipuja, sitten tosi kova närästys ja siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
4/9 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet makuulle nopeasti syömisen jälkeen, kuten flunssassa saattaa tapahtua, niin kyllä se voi aiheuttaa närästysoireita. Ei se ole ainoa syy, mutta makuuasento syömisen jälkeen vaikuttaa asiaan.

Vierailija
5/9 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minulla oli koronassa ihan hirveä närästys ja vatsaoireita. Siitä hoksasin, ettei ole tavallinen flunssa. 

Vierailija
6/9 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti.

Sulla on refluksitauti ilmeisesti. Sitä voi pahentaa vaikka mikä. Joillain myös flunssa. 

Vierailija
7/9 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino aiheuttaa refluksia.

Vierailija
8/9 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa närästää kun väsyn. Ja sairaana väsyy nopeammin. Että sillä lailla mulla noi kaksi on yhteydessä toisiinsa.

Vierailija
9/9 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne Googlesta hakusanoilla: flunssa närästys. Minulla ei ole ikinä ennen ollut närästystä muulloin kuin raskausaikoina. Tämän viestiketjun yhden kommentin perusteella tein koronan kotitestin ja positiivista näyttää. Onkohan närästys joku uusi koronaoire?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän