Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: 36-vuotias Sanna, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa.

Vierailija
18.04.2023 |

Tämä juttu on vain tilaajille.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009420056.html

Mitä siinä sanotaan? Ihan hyvä nuori nainen.

Kommentit (542)

Vierailija
261/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan varma, että Sannan ottaessa henkisen haarniskan pois ja laskiessa omaa vaatimustasoaan, Sanna löytäisi itselleen elämänkumppanin. Ei heti tarvitse suinpäin rakastua. Ihastuminen riittää. Että on kivaa yhdessä ja ettei toinen ällötä. Luulen, että Sanna elää omaa oletettua elämää ("En löydä ketään, koska en ole ennenkään löytänyt. Tulen siis aina olemaan yksin.") eikä edes anna itselleen mahdollisuutta. 

Missä Sanna tapaisi kumppanin? Nykyään on vaikea tavata ihmisiä, jos ei ole kiinnostunut Tinderistä tai baareista.

Vaikka kaupassa. Kirjastossa. Kadulla. Bussissa. Rannalla. Kuntosalilla. Onhan noita mahdollisuuksia.

Ja höpö höpö. Kirjastossa luetaan lehtiä ja istutaan hiljaa. En ole koskaan nähnyt että toista isketään kirjastossa. Kadulla kävellään kohteesta a kohteeseen b, eikä törmäillä treffikumppaniin, bussissa matkustetaan paikasta a paikkaan b, eikä isketä kumppania. Rannalla uidaan ja otetaan aurinkoa, kuntosalilla kuntoillaan eikä jauheta paskaa. Niin kliseistä.

Mutta miksi tätä suomalaista kapeakatsoisuutta ei muuteta? Miksi ei ruveta juttelemaan muille ihmisille kirjastoissa, uimarannoilla, kuntosaleilla jne?

Vain siksikö, koska se on outoa? 

Yritetään nyt kaikki suomalaiset edes vähän tällä saralla. Se piristää kummankin osapuolen päivää joka tapauksessa, vaikka se juttelu ei johtaisi mihinkään. Saa ainakin tärkeää kokemusta keskustelusta, jos sitä ei ole saanut aiemmin.

Vierailija
262/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti nämä yksinäisyyttään valittavat Sannat ovat kuin työttömyyttään valittavat totaalisen aikaansaamattomat ja passiiviset ihmiset.

Kun heiltä kysyy, että mitä olet tehnyt tämän kumppanin/työpaikan saamisen eteen, niin vastaus lähestulkoon aina sama: "en yhtään mitään"

Ja monet taas ovat tehneet paljonkin. Olen lähestynyt miehiä (= mennyt juttelemaan, tehnyt tikusta asiaa, pyytänyt puhelinnumeroa tai kahville, tarjonnut drinkkiä, pyytänyt treffeille tai jopa tunnustanut ihastuksen) mm. harrastuksissa, festareilla, yökerhossa, pubissa, puistossa, kaverin kotonaa järjestämissä illanistujaisissa, kirkossa, töissä, matkalla... Ei ole parisuhdetta löytynyt.

(Tiedän mitä vastaatte, yrität liian komeita miehiä 🙄. Tämä ei ole se syy eli joudutte keksimään jotain muuta.)

Minkä tasoiseksi lasket ulkonäkösi 1-10 asteikolla?

Oletko ylipainoinen tai runsaasti tatuoitu?

Oletko suosittu vai syrjitty ihminen kaveruussuhteissa?

Oletko kokeillut Tinderiä?

Mitä, väitätkö, ettei joka ikinen nainen saakaan parisuhdetta sormia napsauttamalla?

-eri

80% saa. Semmoiset äärimmäisen lihavat tai jonkun todella pahan mielenterveysongelman tai autismin omaavat nyt eivät saa, mutta jos et ole nyt naamastasi peikon näköinen ja et paina 250 kiloa, niin kyllä treffikutsuja tippuu.

No kun ei tipu kaikille. Kuinka vaikea tätä on ymmärtää? Miksi luulette tietävänne mitä näiden naisten elämä on? Kai he tietävät itse paremmin saavatko seuraa vai eivät?

No miehillä on myös naispuolisia kavereita ja sitä kautta näkevät. Yhdelläkin oikein mukavalla, mutta todella lihavalla 34v yh:llä oli 3000 tykkäystä. Vastaavanlainen lihava mies ei saisi yhtään tykkäystä. 

Ne tykkäykset ei merkitse mitään. Miehet vetävät kaikki naiset oikealle.

Merkitsee ne siinä vaiheessa jos niitä ei ole yhtään :)

3000 tykkäystä joista kukaan ei lähde treffeille ja harva edes suostuu ylläpitämään keskustelua on käytännössä sama kuin nolla. Jostain sadastakin tykkäyksestä on hirveän työlästä seuloa sopivia miehiä ja sekin on tyhjän kanssa, jos ne miehet ei kuitenkaan olleet oikeasti kiinnostuneita. Ottaisin naisena ennemmin yhden ainoan tykkäyksen, jos mies sitten olisi se jonka kanssa pääsen parisuhteeseen asti.

Miehet eivät tätä jälleen kerran tajua koska häshtäg manspleining, koska mies haluaa 100 mätsiä.josta valita 50 pillua jonoon laitettavaksi ja käytettäväksi.

Miehet tosiaan tuntuvat kuvittelevan, että se mätsi on naiselle lupaus seurustelusta, jollei nyt ihan kutsu alttarille. Olisikin noin, että siinä mätsissä olisi joku sitovuus vaikka yhteen tapaamiseen, niin ehkä niitä profiileita ei vedettäisi oikealle huvin vuoksi ja miehetkin vähän miettisivät, millaisia ihmisiä oikeasti haluavat tavata ja onko se vaivan arvoista.

Naiset tuntuvat ajattelevan että ilman mätsejä on helpompi löytää treffikumppani kuin 1000 mätsistä.  Mikä on melkoinen matemaattinen mahdottomuus.

Ootko kuullut yhteisistä arvoista? Kemiasta? Turvallisuuden tunteesta?

Oletko kuullut että 1000 mätsistä voi löytää ihmisen jolla on yhteisiä arvoja, kemiaa ja turvallisuuden tunnetta. 0 mätsistä ei voi saada mitään

Mikä meni pieleen Bulgariassa? Lakkaa syyttämästä naisia omista puutteista joille voisit tehdä jotain.

Ellet voi pysyttele omalla tasolla.

Vaikea sanoa mitä Bulgariassa on mennyt pieleen. Olisko hallitus?

Tässä yritettiin kertoa että 1000 tykkäystä on enemmän mahdollisuuksia kuin 0. Mutta vauva palstalla tämäkään matemaattinen fakta ei tietysti päde.

Aah.. syytät naisia nykyisestä huonosta elämäntilanteesta. Eikä sulle kelpaa oman tason naiset. Naisten vika tääkin.

Ei vaan että 1000 on enemmän kuin 0. Mikä ei tunnu olevan laajalti ymmärretty fakta

Sinulla ei ole viinilasia. Maijalla on 1000 tyhjää viinilasia.

Kummalla teistä on enemmän viiniä? Huom. Ei teoreettista mahdollisuutta vastaanottaa viiniä tietyn muotoiseen lasiin, jos kaikki tähdet taivaalla osuvat kohdalleen ja jostain ilmestyy taivaallinen viinipullo leijumaan yläpuolellenne --- vaan ihan sitä ehtaa viiniä itseään, juuri nyt?

Naisten logiikka parhaillaan. Parempi vertaus olisi viinipullo, teillä on tarjolla 1000 viinipulloa, mutta yksikään etiketti eikä kuvaus sovi makuunne, ettekä halua edes maistaa, tyydytte vain katselemaan ja lähdette ilman viinipulloa kotiin. Miehillä on 10 viinipulloa joista valita ja hän on valmis kokeilemaan jokaista kerrallaan, joka ei vielä tarkoita sitä, että sitå pulloa tarvitsisi juoda tyhjäksi.

Eli nainen ei valitse jo valmiiksi epäsopivaa viiniä illallisensa kanssa ja on mieluummin ilman, jos kaupasta ei sopivaa löydy. Mies ottaa vähän kaikkea kokeiltavaksi, vaikka ei tykkäisikään viinistä ja se menisi viemäriin, huonon viininhän voi heittää pois. Kumpi tuhlaa viiniä? Eri

Se viini juodaan ensin josta lähtee korkki helpoiten irti

Kiitos mielikuvasta :) Tuli selväksi miesten preferenssi viinin valinnassa, kierrekorkilla nopsaan hiprakkaan, korkki korkkia ei viitsi edes, liikaa vaivaa. Pussin ja tonkanhan voi myös joksikin aikaa säilöä, vaikka ei joisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puhun kuolinvuoteesta. Ole hyvä ja vastaa kysymykseen.

Kyse oli edelleen mahdollisuudesta ei takuusta löytää parisuhde. 

SInä et voi löytää parisuhdetta jos sinulla ei ole ketään ketä voisit pyytä treffeille. Se että sinä et löydä ketään ei tarkoita sitä ettei muut voisi löytää. Ilman mahdollisuuksia ei voi löytää.

Sinä puhut nyt eri asiasta. Puhut siitä kun niitä viinipulloja ei olla vielä avattu, kyllä silloin on mahdollisuus että jossain pullossa voi olla viiniä.

Muut puhuvat siitä kun ne pullot on avattu ja kaikki oli tyhjiä. Silloin olisi ihan sama jos niitä pulloja olisi ollut 0, ja se olisi parempikin kun nyt joudut siivoamaan pois 1000 tyhjää pulloa.

Ketään naista ei lämmitä 1000 matchia jos kukaan ei halua oikeasti tutustua. Ja jostain syystä tämän mahdollisuuden olemassaolo kielletään täysin.

Vierailija
264/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puhun kuolinvuoteesta. Ole hyvä ja vastaa kysymykseen.

Kyse oli edelleen mahdollisuudesta ei takuusta löytää parisuhde. 

SInä et voi löytää parisuhdetta jos sinulla ei ole ketään ketä voisit pyytä treffeille. Se että sinä et löydä ketään ei tarkoita sitä ettei muut voisi löytää. Ilman mahdollisuuksia ei voi löytää.

Eli puhut eri asiasta kuin tässä ketjussa alunperin puhuttiin. Täällähän aina väitetään että nainen kuin nainen saa takuuvarmasti seuraa, kunhan vain kurkkaa ikkunasta ulos. Sitten toki aletaan laittaa ehtoja, ei saakaan olla ruma läski jne jne jne, mutta siis eihän ne oikeasti naisia olekaan. Oikea nainen saa kyllä vaikka sormia napsauttamalla, ja todisteena tästä on ne tuhat tykkäystä Tinderissä, jotka ilmestyvät sinne tunnissa siksi että miehet sarjatykkäävät jokaisen naisen oikealle. Viis siitä että sitten jälkeenpäin katsovat että yök, tuommoinen ruma läski on tykännyt minusta, mitä sekin luulee itsestään... Ei, kyllä ne tuhat tykkäystä ovat aukoton todiste siitä että jokainen nainen saa vaikka tunnin sisään seuraa. Naiset ei tajua kuinka etuoikeutettuja ne on!!!

Ja nyt yhtäkkiä tämä takuu onkin vain matemaattinen "mahdollisuus".

Antakaa mun kaikki kestää :D.

Opettele lukemaan. Lainausketju jossa tästä puhuttiin oli MAHDOLLISUUDESTA saada parisuhde. Se että et ymmärrä lukemaasi ei ole minun vika

Ei vaan siitä että 0 matchia = 1000 matchia joista kukaan ei pidä sinusta.

Se että sinä et tätä tajua ei ole minun vikani.

Ei, opettele nyt ihan oikeasti lukemaan. 

Olet kyllä uskomaton jankkaaja 😂

Vierailija
265/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva varmaan saa erikseen kehuja ulkonäöstä. Baarissa voi saada katseita ja ehkä jopa kehun, jos tanssii innokkaasti. Lähinnä hymy tai lähellä tanssiminen toimii kehuna.

Vierailija
266/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti nämä yksinäisyyttään valittavat Sannat ovat kuin työttömyyttään valittavat totaalisen aikaansaamattomat ja passiiviset ihmiset.

Kun heiltä kysyy, että mitä olet tehnyt tämän kumppanin/työpaikan saamisen eteen, niin vastaus lähestulkoon aina sama: "en yhtään mitään"

Ja monet taas ovat tehneet paljonkin. Olen lähestynyt miehiä (= mennyt juttelemaan, tehnyt tikusta asiaa, pyytänyt puhelinnumeroa tai kahville, tarjonnut drinkkiä, pyytänyt treffeille tai jopa tunnustanut ihastuksen) mm. harrastuksissa, festareilla, yökerhossa, pubissa, puistossa, kaverin kotonaa järjestämissä illanistujaisissa, kirkossa, töissä, matkalla... Ei ole parisuhdetta löytynyt.

(Tiedän mitä vastaatte, yrität liian komeita miehiä 🙄. Tämä ei ole se syy eli joudutte keksimään jotain muuta.)

Mitä, väitätkö, ettei joka ikinen nainen saakaan parisuhdetta sormia napsauttamalla?

-eri

80% saa. Semmoiset äärimmäisen lihavat tai jonkun todella pahan mielenterveysongelman tai autismin omaavat nyt eivät saa, mutta jos et ole nyt naamastasi peikon näköinen ja et paina 250 kiloa, niin kyllä treffikutsuja tippuu.

Minkä ikäiset lasket nyt naisiksi?

Vierailija
267/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan varma, että Sannan ottaessa henkisen haarniskan pois ja laskiessa omaa vaatimustasoaan, Sanna löytäisi itselleen elämänkumppanin. Ei heti tarvitse suinpäin rakastua. Ihastuminen riittää. Että on kivaa yhdessä ja ettei toinen ällötä. Luulen, että Sanna elää omaa oletettua elämää ("En löydä ketään, koska en ole ennenkään löytänyt. Tulen siis aina olemaan yksin.") eikä edes anna itselleen mahdollisuutta. 

Missä Sanna tapaisi kumppanin? Nykyään on vaikea tavata ihmisiä, jos ei ole kiinnostunut Tinderistä tai baareista.

Vaikka kaupassa. Kirjastossa. Kadulla. Bussissa. Rannalla. Kuntosalilla. Onhan noita mahdollisuuksia.

Ja höpö höpö. Kirjastossa luetaan lehtiä ja istutaan hiljaa. En ole koskaan nähnyt että toista isketään kirjastossa. Kadulla kävellään kohteesta a kohteeseen b, eikä törmäillä treffikumppaniin, bussissa matkustetaan paikasta a paikkaan b, eikä isketä kumppania. Rannalla uidaan ja otetaan aurinkoa, kuntosalilla kuntoillaan eikä jauheta paskaa. Niin kliseistä.

Tämä on naisten mentaliteetti, ei miesten. Miehet ilahtuisivat, jos joku joskus lähestyisi. Ja sitten voivotellaan, kun pariutuminen siirtynyt nettiin.

Jos itse kokee lähestymiset ko. paikoissa ahdistavina ja sopimattomina, niin ei lähde toisiakaan siellä lähestymään. Mainituissa paikoissa ja tilanteissa tosiaan ihmiset ovat hoitamassa jotakin omaa asiaansa, eivät pariutumassa. Ehkä joku parisuhdetta todella kovasti haluava ilostuisi, mutta valtaosa ei. Joten ei pidä tehdä kaikkien lähestymistä noissa paikoissa normaaliksi, kun kuitenkin iso osa haluaa olla rauhassa. Eri

Ja näin pidetään yllä suomalaista rajoittunutta elämänkatsomusta. Minä taas kannustan kaikkia (niin halutessaan) tutustumaan muihin ihmisiin ihan missä tahansa, milloin tahansa. Hyvin harvoin siitä ainakaan mitään haittaakaan on. En usko, että suurin osa on oikeasti samaa mieltä kanssasi. Kyllä se piristää jokaisen mieltä, kun vähän voi vaihtaa ajatuksia täysin uuden ihmisen kanssa.

Vierailija
268/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Eli 20% naisista, joka viides, ei saa parisuhdetta sormia napsauttamalla? Se on paljon.

Ja minä veikkaan, että tuossa ei ole laskettu naisiksi kaiken ikäisiä ;-)

Vierailija
269/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kiusaamistaustaa ja ilman hyviä kavereita saattaisin olla samassa tilanteessa. Elämä kuitenkin meni niin, että päädyin helposti parisuhteisiin. Ehkä olen vain sellainen luonne.

Vierailija
270/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja ryhdistäydyttävä tai jäätävä lopuniäkseen yksin. Niin meille miehillekkin sanotaan.

Vierailija
271/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä kysymykset eivät ole relevantteja jos väitetään että kaikki naiset saavat sormia napsauttamalla seuraa.

Mutta sanotaan n. 7 (en missi mutta ei mitään hävettävää ulkonäössä), en ole ylipainoinen, ei ole yhtään tatuointia, minulla on vilkas sosiaalinen elämä ja paljon kavereita, olen kokeillut Tinderiä, mutta siellä oli vaikeaa saada yhteyttä syntymään (miehet eivät vastanneet viesteihin, tai vastasivat parilla sanalla, oli kuin kivirekeä vetäisi).

Mitä todennäköisimmin joko valehtelet tai sitten arvioit ulkonäkösi todella yläkanttiin ja yrität tasoasi parempia miehiä.

N. 7/10 tasoisen exäni teki tindertilin ja sai yhdessä vuorokaudessa 400 tykkäystä. Jatkuvasti tulee kuulemma viestejä ja treffipyyntöjä.

Olen itsekin testannut tätä vielä rumemman naisen kuvilla ja tykkäyksiä/viestejä vain satelee.

Voin antaa sähköpostiosoitteen jonne voit lähettää kuvasi. Voin tehdä sulle Tindertilin ja voidaan testata käytännössä, että miten käy. Testataanko, että pitääkö kertomasi paikkansa? 🙂

Niillä tykkäyksillä ja matcheillä ei tee yhtään mitään, ei edes viesteillä (mitä tosiaan ei kaikille satele) jos ei niistä kehity mitään.

Sinullakaan ei siis ole mitään järkevämpää sanottavaa kuin syyttää valehtelijaksi. Tuttu kaava, ei siinä.

Mutta leikitään hetki että puhun totta ja olen noin seiskan tasoinen enkä silti huku viesteihin ja treffipyyntöihin, saati että treffien jälkeen asia etenisi johonkin. Mitä sanoisit sellaisessa tilanteessa? Huom. Et saa sanoa a) valehtelet, b) yrität liian komeita c) olet ruma. Koska kaikki naisethan saavat seuraa tuosta noin vaan, eikö?

Ei tarvitse leikkiä mitään. Voidaan tehdä käytännön koe. Katsotaan että miten helposti voin löytää sulle treffiseuraa Tinderistä jos lähetät kuvasi mulle.

Oletko valmis lyömään vaikka 100e vetoa, että profiilillasi saan useat treffit sulle vaikka ensiviikoksi aikaiseksi?

Eli et siis usko kun kerron oman kokemukseni omasta elämästäni, että olen tuon "testin" jo tehnyt ihan oikeassa elämässä? Eli todistit juuri pointtini, et pysty muuhun kuin väittämään minua valehtelijaksi kun kerron miten asiat ovat menneet.

Tietenkään en lähetä kuvaani random tyypille Vauva-palstalla. En ole hullu enkä mitään koetta velkaa sinulle.

Hankalahan väittämääsi on uskoa.

7/10 naiset hukkuvat matcheihin ja treffiehdotuksiin Tinderissä täysin todistetusti. Onhan käyttäjistä miehiä n. 80% kuitenkin.

Kuka tahansa voi koska tahansa tehdä kokeen, vaikka tekoälyn luomilla keskivertoa paremman näköisen 7/10 naisen kuvilla profiilin, ja koittaa että kuinka äärimmäisen helppoa on niitä treffejä saada sovelluksesta.

Väittämäsi on siis erittäin helppo todistaa käytännössä vääräksi, että keskivertoa paremman näköisenä naisena et pääse muka treffeille Tinderissä.

Keskivertoa parempi seiska? Eikö se silloin ole kasi?

Vierailija
272/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tekisi hyvää olla miehenä tinderissä tai muissa treffipalveluissa. Ja miehille naisena

Hävettää myöntää, mutta olen ollut miehenä nettideitissä. Tein profiilin, johon laitoin englantilaisen mutta täysin suomalaisen näköisen 170+ hieman tanakan miehen kuvan. Annoin muutaman tykkäyksen ja laitoin muutaman viestin. En muista enää määrällisesti lopputulosta, mutta sen muistan kirkkaasti, että kiinnostusta olisi ollut.

Vierailija
273/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen setämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi tätä suomalaista kapeakatsoisuutta ei muuteta? Miksi ei ruveta juttelemaan muille ihmisille kirjastoissa, uimarannoilla, kuntosaleilla jne?

Vain siksikö, koska se on outoa? 

Yritetään nyt kaikki suomalaiset edes vähän tällä saralla. Se piristää kummankin osapuolen päivää joka tapauksessa, vaikka se juttelu ei johtaisi mihinkään. Saa ainakin tärkeää kokemusta keskustelusta, jos sitä ei ole saanut aiemmin.

Olet oikeassa, kasuaali juttelu vieraille ihmisille pitäisi olla hyväksyttävämpää. Nimenomaan ei iskemiseen liittyvä juttelu. Itse mielelläni juttelen pienen hetken vaikka ärrän myyjän tai kaupan kassahenkilön kanssa, jos he haluavat jutella ja jonoa ei ole. Taannoin kävi niin, että pullonpalautuskone oli mennyt jumiin ja minua edeltävä noin ikäiseni mies siinä asiaa tuskaili. Odoteltiin henkilökuntaa paikalle. Sen sijaan, että olisin tuijottanut puhelintani, juttelin small talkia miehelle, ystävällisen oloinen tyyppi oli. En ollut iskemässä, tuntui vaan jotenkin hölmöltä pönöttää tuppisuuna kun molemmilla sama ongelma. Henkilökunta ei osannut korjata ongelmaa, joten huikkasin hilppaavani jonkin matkan päässä olevaan toiseen kauppaan, laukkuuni kun ei mahdu palautustölkit ja ostokset samaan aikaan enkä rupea niitä hylsyjä takaisin kotiin enää viemään. Toivotin illanjatkot ja mies näytti vähän hölmistyneeltä. No, ehkä omaa kuvitelmaa, ehkä oli vaan hölmistynyt että joku meikitön collegehousuissa juttelee. Ja vielä pullonpalautusautomaatilla, eihän siellä käy kuulemma kuin alkkikset. Amerikkalaisessa romanttisessa komediassa tuosta olisi varmaan tullut vuosisadan rakkaustarina.

Vierailija
274/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No kun ei tipu kaikille. Kuinka vaikea tätä on ymmärtää? Miksi luulette tietävänne mitä näiden naisten elämä on? Kai he tietävät itse paremmin saavatko seuraa vai eivät?

No miehillä on myös naispuolisia kavereita ja sitä kautta näkevät. Yhdelläkin oikein mukavalla, mutta todella lihavalla 34v yh:llä oli 3000 tykkäystä. Vastaavanlainen lihava mies ei saisi yhtään tykkäystä. 

Ne tykkäykset ei merkitse mitään. Miehet vetävät kaikki naiset oikealle.

Merkitsee ne siinä vaiheessa jos niitä ei ole yhtään :)

3000 tykkäystä joista kukaan ei lähde treffeille ja harva edes suostuu ylläpitämään keskustelua on käytännössä sama kuin nolla. Jostain sadastakin tykkäyksestä on hirveän työlästä seuloa sopivia miehiä ja sekin on tyhjän kanssa, jos ne miehet ei kuitenkaan olleet oikeasti kiinnostuneita. Ottaisin naisena ennemmin yhden ainoan tykkäyksen, jos mies sitten olisi se jonka kanssa pääsen parisuhteeseen asti.

Nollasta on kohtuullisen vaikea seuloa potentiaalisia treffikumppaneita.

Niin on niistä tykkäyksistäkin, jotka on laitettu ilman oikeaa kiinnostusta. Sillä ei ole mitään väliä vaikka koko tinderin käyttäjäkunta, miehet ja naiset, vetäisi sut oikealle, jos kukaan ei kuitenkaan ole kiinnostunut ja suostu edes keskustelemaan. Sillä on lopulta ihan sama vaikutus kuin jos ei saisi yhtään tykkäystä.

Enemmän kuin nollasta on huomattavasti helpompi löytää sopiva treffikumppani kuin nollasta.

Jos saat tykkäyksiä sadalta karhuhomolta, jotka haluaisivat seksiä kanssasi, niin kuinka suuret ovat mahdollisuutesi löytää treffikumppani?

Niinpä. Sama on lopputulos, jos naisen profiilista tykkää sata miestä, jotka

- eivät edes lukeneet/katsoneet sitä

- hakevat vain seksiä (ja nainen parisuhdetta)

- eivät vastaa ollenkaan sitä, mitä nainen hakee

Vierailija
275/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiteytettynä naisten ongelma on tuhannet mätsit joista ei kuitenkaan löydy mitään. Kannattasko vilkaista vaikka peiliin jos ei ala löytymään?

Ei, vaan tuhannet (toki suurimmalla osalla ei ole tuhansia, mutta liioitellaan vähän) matchit jotka eivät tarkoita mitään. Mitä teet parisuhdemielessä tuhannella ihmisellä, joista yksikään ei ole kiinnostunut sinusta? Se match kun ei takaa minkäänlaista kiinnostusta.

Ei mutta se antaa mahdollisuuden että joku niistä on kiinnostunut, nollasta voi sanoa heti että kukaan ei ole potentiaalisesti kiinnostunut. 

Eli mitä sä teet sillä MAHDOLLISUUDELLA, kun lopputulos on se että kukaan ei pidä sinusta?

Harvinaisen typerää keskustelua. Jos todella tuhat matchia, mistä ihmeestä voi etukäteen tietää ettei kukaan niistä pidä ja käytännössä kukaan ei kai läpikäy tuhansia treffejä ja jos vaikka kävisikin ja tuhannestakaan ei löydy ketään, niin todellakin on peiliinkatsomisen paikka...

Vierailija
276/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino.

Vierailija
277/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjasto: lukee kirjoja/naama kiinni kännykässä - mee pois pervo. Katu: kiire jonnekin/naama kiinni kännykässä - mee pois pervo. Bussi: naama kiinni kännykässä - mee pois pervo. Ranta: hengataan kavereiden kaa/naama kiinni kännykässä - mee pois pervo. Kuntosali - kiire saada sarjat täyteen ja sit baariin kavereiden kaa - mee pois pervo. Ihmisten "tapaaminen" tänä päivänä pähkinänkuoressa...tai plärää niitä feikkiprofiileja tinderissä...

Unohdit mainita kuinka sinua käskettiin laittaa esittelemäsi pippeli piiloon ja sitten tuli poliisit,

Mikäpä minä olen sun fantasioita tuomitsemaan...

Vierailija
278/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiteytettynä naisten ongelma on tuhannet mätsit joista ei kuitenkaan löydy mitään. Kannattasko vilkaista vaikka peiliin jos ei ala löytymään?

Eli kaikki naiset eivät saakaan parisuhdetta halutessaan?

Vierailija
279/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki naiset eivät saakaan parisuhdetta halutessaan?

Ei ole silloin edes halunnut. Onko koskaan tuntenut edes vetoa miehiin seksuaalisessa mielessä? Onko esim. käyttänyt e-pillereitä esimurrosikäisestä? Näitä kysymyksiä voi kysellä itseltään....

Vierailija
280/542 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tuhannet (toki suurimmalla osalla ei ole tuhansia, mutta liioitellaan vähän) matchit jotka eivät tarkoita mitään. Mitä teet parisuhdemielessä tuhannella ihmisellä, joista yksikään ei ole kiinnostunut sinusta? Se match kun ei takaa minkäänlaista kiinnostusta.

Samaan aikaan miehen nolla matchia on edelleen nolla matchia. Tätä naiset eivät tajua.

Kannattaisko vilkaista vaikka peiliin jos ei ala löytymään?