Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivaako ketään muuta ei-niin-nuorta naista jatkuva elämännälkä? :D

Vierailija
17.04.2023 |

Olen +30 vuotias pitkään sinkkuna ollut ja haluan kerätä kokemusta erilaisista miehistä (25 kanssa ollut, hyvä alku :D), bilettää ja tanssia edelleen (no ihan joka vkl ei jaksa), kokeilla joskus mietoja huumeita (kerran kokeillut), matkustaa ympäri maailmaa (sitäkin jonkin verran tehnyt ja nälkä kasvaa syödessä) ja kokea kaikkea muuta mahdollista hauskaa. Vai oletteko jo kaikki asettuneet tyytyväisesti aloillenne aikoja sitten? En ole mikään räväkkä tapaus ulkoisesti, vaan harmaa seinäruusu, mutta sisälläni palaa, enkä pysty asettumaan omakotitaloon perhettä perustamaan ja vakityöhön, vaikka tämän ikäiseltä sellaisia yleensä odotetaan.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämännälkä on kans jotain muuta kuin biletys ja miesten kaataminen. Joo, alkoholia nautin silloin tällöin hyvässä seurassa, mutta baarissa en ole käynyt pitkiin aikoihin, ei kiinnosta.

Käyn festareilla ja keikoilla katsomassa bändejä, sekä Suomessa että ulkomailla. Haluan matkustella ja nähdä paikkoja joista olen lukenut tai muuten vain ovat minulle kiinnostavia. Kokeilla uusia asioita ja opetella. Suunnitteilla on mm. maalaaminen, antaa luovuuden päästä valloilleen.

Olen 50+ ja lapset just lentäneet pesästä. Miehen kanssa suhde voi oikein hyvin ja tehdään asioita yhdessä sekä erikseen. Mies ei keikoilla jaksa käydä, sitä teen ystävien kanssa. Musiikki on yksi kantava voima elämässäni. Mun elämän nälän voi tyydyttää hyvin ihan parisuhteessakin. Varmaan tekisin ihan samoja asioita sinkkunakin.

Ennen elin enemmän sitkun elämää, nyt olen hyvin saanut käännettyä nyt elämään, mutta vielä voin parantaa.

Minua harmittaa, että nyt kun olisi mahdollisuus käydä konserteissa, ne bändit jotka olisin aina halunnut nähdä livenä ovat näemmä lopettaneet keikkailun.

Vielä pahempaa on se, että ne artistit joita haluaisi nähdä livenä, ovat olleet kuolleena jo kauan. Eivät varmasti tee enää mitään comeback'a, niinkuin jokut " vain " lopettaneet.

Vierailija
42/42 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi läheinen meni vähän sekaisin kun jäi leskeksi, ikää oli 65+. Hänellä oli just "elämän nälkä". Juoksi tansseissa ja äijät vaihtu nopeaan tahtiin. Jatkuva meno päällä. Että ei se ikää katso, ehkä siinä painaa enemmän se, ettei ole käsitellyt omaa kuolevaisuutta ja yrittää juosta sitä karkuun. Yrittää tehdä kaikkensa ettei tarvitsisi pysähtyä ja miettiä syvällisesti kuka minä olen ja mikä on elämäni tarkoitus. Hakee jatkuvalla adrenaliininosteella ja uusilla kokemuksilla tunnetta siitä, että kokee elävänsä, koska muuten on niin paha olo henkisen kasvun keskeneräisyyden vuoksi.

Ja tämä ei ole mitenkään dissaavasti tarkoitettu, sellaisia me ihmiset ollaan. Joku tukahduttaa itsensä päihteisiin, joku harrastaa extreme-lajeja, joku uppoutuu vapaaehtoistyöhön niin, että saa väsytettyä itsensä ja vaiennettua sisäisen äänensä. Ja joku harrastaa irtosuhteita jne. Ihmisen kekseliäisyys on rajaton, kun hän yrittää vaientaa sisäisen keskeneräisyyden aiheuttaman pahan olon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme