Vaivaako ketään muuta ei-niin-nuorta naista jatkuva elämännälkä? :D
Olen +30 vuotias pitkään sinkkuna ollut ja haluan kerätä kokemusta erilaisista miehistä (25 kanssa ollut, hyvä alku :D), bilettää ja tanssia edelleen (no ihan joka vkl ei jaksa), kokeilla joskus mietoja huumeita (kerran kokeillut), matkustaa ympäri maailmaa (sitäkin jonkin verran tehnyt ja nälkä kasvaa syödessä) ja kokea kaikkea muuta mahdollista hauskaa. Vai oletteko jo kaikki asettuneet tyytyväisesti aloillenne aikoja sitten? En ole mikään räväkkä tapaus ulkoisesti, vaan harmaa seinäruusu, mutta sisälläni palaa, enkä pysty asettumaan omakotitaloon perhettä perustamaan ja vakityöhön, vaikka tämän ikäiseltä sellaisia yleensä odotetaan.
Kommentit (42)
Yksi läheinen meni vähän sekaisin kun jäi leskeksi, ikää oli 65+. Hänellä oli just "elämän nälkä". Juoksi tansseissa ja äijät vaihtu nopeaan tahtiin. Jatkuva meno päällä. Että ei se ikää katso, ehkä siinä painaa enemmän se, ettei ole käsitellyt omaa kuolevaisuutta ja yrittää juosta sitä karkuun. Yrittää tehdä kaikkensa ettei tarvitsisi pysähtyä ja miettiä syvällisesti kuka minä olen ja mikä on elämäni tarkoitus. Hakee jatkuvalla adrenaliininosteella ja uusilla kokemuksilla tunnetta siitä, että kokee elävänsä, koska muuten on niin paha olo henkisen kasvun keskeneräisyyden vuoksi.
Ja tämä ei ole mitenkään dissaavasti tarkoitettu, sellaisia me ihmiset ollaan. Joku tukahduttaa itsensä päihteisiin, joku harrastaa extreme-lajeja, joku uppoutuu vapaaehtoistyöhön niin, että saa väsytettyä itsensä ja vaiennettua sisäisen äänensä. Ja joku harrastaa irtosuhteita jne. Ihmisen kekseliäisyys on rajaton, kun hän yrittää vaientaa sisäisen keskeneräisyyden aiheuttaman pahan olon.
Vielä pahempaa on se, että ne artistit joita haluaisi nähdä livenä, ovat olleet kuolleena jo kauan. Eivät varmasti tee enää mitään comeback'a, niinkuin jokut " vain " lopettaneet.