Mitä on koiranne rakkain lelu? Mitä leluja koirillanne on? Vai onko
Leikkiilö teidän koirulit älyleluilla vai retuuttaako se tyynyjä? Onko lelut lattialla vai onko niillä joku oma paikka? Meidän saksanpaimenkoiralla on frisbee jota heitellään puistossa ja pari vinkulelua joista lähtee kauhea meteli.
Kommentit (1003)
Vierailija kirjoitti:
Muutama pieni pehmolelu joilla on nimet ja koira tietää ne. On hiiri, jäde, punainen sydän, raato, ankka...Pieni koira, pienet lelut. Jos joku lelu on hukassa niin se pitää etsiä, muuten hauva etsii ja etsii. Leikkisi vaikka koko päivän. 5 vuotias chihu.
Yök
Vierailija kirjoitti:
Muutama pieni pehmolelu joilla on nimet ja koira tietää ne. On hiiri, jäde, punainen sydän, raato, ankka...Pieni koira, pienet lelut. Jos joku lelu on hukassa niin se pitää etsiä, muuten hauva etsii ja etsii. Leikkisi vaikka koko päivän. 5 vuotias chihu.
👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Persujen kyyneleet
Mistä tiedät mitä puoluetta koirasi kannattaa kysympähän vaan
Vierailija kirjoitti:
Mun Puppe ihastui anustappini ja pitää sitä lelunaan
T: Ano T.
Turtiainen?
Meidän 15-vuotias ei oikein välitä leluista enään, mutta lehmä lelusta se tykkäs ainakin yhteen aikaan. Hanskasta se tykkää minkä se saa aina, kun tulee kotiin.
Käyttäjä41206 kirjoitti:
Mielileluja olivat sohva, nojatuoli, mieheni lenkkari, aamutossuni, toinen juhlakenkäni, kaksi mattoa. Lisäksi ovat julmettua vinkumista pitävät pallot, älylelu (uusi) ja kaikki pehmolelujen raadot, joita voi nakella. Ikää 11 kk.
Miksi annatte koirien hajottaa kenkänne? Sehän oppii huonoille tavoille ja jouluna vieraiden kengät hajoaa
Vierailija kirjoitti:
Meidän 15-vuotias ei oikein välitä leluista enään, mutta lehmä lelusta se tykkäs ainakin yhteen aikaan. Hanskasta se tykkää minkä se saa aina, kun tulee kotiin.
Seniori koira tekee mieluummin ristikoita ja juo teetä
Vierailija kirjoitti:
Todella pahaääninen kalkkuna, joka on usein jäähyllä.
Retuuttaa yksisarvista, ja kun juoksut "pentuja" viisi, jokainen pitää viedä omaan punkkaan. Sammakkokin.
Ei koiran leluja saa laittaa jäähylle! Rääkkäystä!
Vierailija kirjoitti:
Persun sääriluu. Ei siis mikään älyperäinen lelu.
Onko älyversio vihreän sääriluu? t. persu
Vierailija kirjoitti:
Palkka päivän kunniaksi koiralle uusia leluja
👍
Vierailija kirjoitti:
Tyynyjä kantaa paikasta toiseen ja kenkiä piilottaa mielellään.
Ihan kamalaa jos koira koskisi minun 1000 euroa maksaviin korkokenkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun Puppe ihastui anustappini ja pitää sitä lelunaan
T: Ano T.
Turtiainen?
Ei
Vaimoni takapää. Sitä koira kiimoissaan nuolee ja nussii aina kun vaimo antaa ja vaimo antaisi usein, ellen minä sulje vaimoa kellariin ja koira saa olla vapaana aina kun en ole paikalla.
Miten vesilelua voi käyttää lenkillä? Lenkkeilettekö järvessä?