Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri käski VÄHENTÄÄ vedenjuontia. Neuvokaa, miten. Pelkään VTI:ta sun muuta...

Vierailija
17.04.2023 |

Selvä on, että juon liikaa. Virtsani on aina ihan kirkasta, myös ensimmäisenä aamulla. Mitään tulehdusta ei ole, ja munuaisarvot on kunnossa ja munuaiset myös virtsattiin. Rakko on normaalin kokoinen (menin alunperin lääkäriin yliaktiivisen rakon takia).

Luulisi että olisi helppo vähentää juomista, mutta eipä ole. Ensinnäkään en tiedä, koska minulla on jano; pieninkin kuivuuden tunne suussani on merkki siitä, että "JUO! JUO! JUO!". Jos siis puhun pari minuuttia, heti pitää juoda. Enkä vaan kostuta suutani, vaan juon aina lasillisen.

Toinen, suurempi ongelma on, että pelkään hysteerisesti virtsatietulehdusta. Minulla on ollut sellainen vain kerran, mutta aina, kun on vähän pidempi pissaamisväli (tyyliin yli 2 h), tulee Hassu Tunne Alakertaan, ja alan pelätä että nyt se piru taas iskee ja menen juomaan ison lasillisen makeuttamatonta karpalomehua, ja sitten en enää uskalla yrittää juoda vähempää...

Joten, olkaa kilttejä ja ROHKAISKAA minua vähentämään juomista.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kotiisi valmiiksi VTI-lääke, jos sitä pelkäät noin kovasti, jos sen jättämän trauman takia olet  ryhtynyt vielä vakavampaa tautia hankkimaan.

Vierailija
62/62 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta pelkääminen. Unohda pakkomielteesi. Asia on hyvin yksinkertainen. Ei tarvita psykiatreja, ei lääkkeitä. Keskity muihin asioihin.

Tää oli hei hyvä! Tästä vois tehdä jonkun huoneentaulun mielenterveyspalvelujen aulaan: "Lopeta ikävien tunteiden tunteminen. Unohda hankalat ajatuksesi. Tadaa!"

Ajatukset ovat kyllä ihan itse valittavissa ja kontrolloitavissa. Ei se niin vaikeaa ole. Lisäksi olisi hyvä olla sen verran järkeä päässä, että ymmärtää nämä asiat.

Kerropa miten ajatukset ovat itse valittavissa ja kontrolloitavissa hyvällä menestyksellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä