Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet eivät halua parisuhdetta?

Vierailija
16.04.2023 |

Tai edes parittelua, kun ovat niin "voimaantuneita" 🙄

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen myötä elämän pitää täyttyä eikä pilkkoutua kaikenlaiseen arki pienuuteen ja opetteluun. Yksin omissa oloissa olevilla illuusio kokonaisuudesta näyttää monilla toimivalta.

Vierailija
22/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa haluaa parisuhteen mutta miksi he haluavat parisuhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin vaikeaa löytää tasapainoista ihmistä kumppaniksi.

Vierailija
24/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani parisuhteessa, tilipäivän jälkeen ei paljon rahaa jäänyt käyttöön.

Nyt sinkkuna jää yli 800€, sen laitan säästötilille auton ostoa varten.

Vierailija
25/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen kaltainen suhde riittää tällä hetkellä.

Vierailija
26/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin koko elämä tähän asti niin en enää osaisi olla kenenkään kanssa. Olen täysin erakoitunut. N34

Vierailija
27/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin parisuhteen mutta tavismies ei kelpaan naisille.. en ole koskaa seurustellut vaikka haluaisin.. olen kuin ilmaa naisille koska naiset on nirppanokkia..

Vierailija
28/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessa olen löytänyt uuden harrastuksen ja sen sekä työn että lasteni myötä minulla on kalenteri mukavan täynnä erilaista menoa. En sinänsä ole päättänyt ettenkö voisi parisuhteessa olla. En vain tee mitään parisuhteen löytymisen eteen. Mikäli joku ihana ihminen elämääni ilmestyisi ja hänene ihastuisin, niin tilanne olisi eri. Nyt ei vain ole ketään  ihastusta tullut elämääni, jolloin joutuisin uudelleen arvioimaan ajankäyttöäni tai miettimään onkohan ihastukseni minusta kiinnostunut.

Vierailija
29/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua satuttaa itseäni enää. En vain tule hyväksytyksi omana itsenäni ja hyvän alun jälkeen suhteet menevät aina siihen, että muutun itsestäänselvyydeksi, jonka kanssa ei enää ole erityisen kiinnostavaa tehdä mitään.

Vierailija
30/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeastaan ollut aina parisuhdeihminen, mutta jotenkin kaikki suhteet on aina päättyneet huonosti (ihan eri syistä, eli ei ole mitään kaavaa). Nyt olen 38v. Lapset on jo tehty jo päättyneessä avioliitossa, että senkään puolesta ei ole mitään painetta.

Mua on alkanut ahdistaa ajatuskin siitä, että joku mies tulisi tänne esittämään mielipiteitään siitä, miten minä hoidan arkisia asioita, arvostelemaan mun ulkonäköäni, luonteenpiirteitäni jne. tai lyttäämään asioita, joista innostun/joita tavoittelen, tai että ylipäätään pitäisi kaikesta aina neuvotella jonkun kanssa (tyyliin mennäänkö me viikonloppuna mökille vai jäädäänkö kaupunkiin).

Mun elämä on siis niin paljon helpompaa, kun teen just niin kuin itsestä tuntuu (tosin lapsirajoitteilla, eli noh okei, en lähellekään niin kuin itsestä tuntuu, mutta ainoana aikuisena saan tehdä päätökset itse) ja sillä suoritustasolla, miltä musta sinä päivänä tuntuu. Siis jos olen väsynyt, voin jättää tiskit tiskipöydälle ilman, että kukaan valittaa, ja laittaa ne myöhemmin.

Mulla on vaativa työ ja ne lapset, ja miehestä tulisi helposti lisärasite tai lisäpainetta, vaikka olisikin ihan perushyvä mies kyseessä. Kyllä se suhde toisaalta paljon hyvääkin voisi tuoda (seksiä, läheisyyttä, itsetuntoboosteria, ihania viikonloppu-getawayta, hyvää seuraa), mutta riskit negatiivisille vaikutuksille on kuitenkin olemassa.

Vierailija
31/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhteesta ja seksistä ei ole muuta kuin haittaa, stressiä ja vaivaa. Ei kiinnosta kyllä muutenkaan.

N29

Vierailija
32/34 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhde ei ole pakettiratkaisu, joka vain poimitaan kaupanhyllyltä ja sillä on merkitystä kenen kanssa on parisuhteessa. Samoin ap:n käsitys seksistä pelkkänä paritteluna ilman henkistä ja tunneyhteyttä on puistattava. Seksille kyllä- parittelujyystämiselle ei.

Vierailija
33/34 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä pääse edes parisuhteeseen asti, koska nykyajan deittikulttuuri on mitä on. en halua joutua pettymään kerta toisensa jälkeen, kun menin taas luottamaan ihmiseen, joka ei sitä ansaitse. huonoja kokemuksia on sen verran, että nyt saa riittää.

jossain vaiheessa aloin tajuta, että hetkinen, eihän miun tarvii olla kenenkään kanssa vaikka tää yhteiskunta sitä haluaa. ei oo enää mitään paineita ja se on tosi vapauttavaa. koen olevani onnellisempi yksin, enkä enää haluamalla halua parisuhteeseen.

haluan että voin tehä mitä, missä ja millon tahdon, eikä miun oo pakko ottaa 24/7 huomioon toisen ihmisen tarpeita ja toiveita. ehkä jos kumppaniehdokas ois yhtä matkailu- ja seikkailuhenkinen, voisin harkita suhdetta, koska sillon hän ei mitenkään rajottais miun elämää todennäkösesti. lisäks haluan asua itekseni ja se on mulla tosi vahvana, joten miehen pitäs ymmärtää ettei vika ole hänessä, vaan kyse on miun omasta tilantarpeesta ja that's it.

jännä että tää asia tuntuu sua haittaavan. ihmeellisellä sävyllä ainakin tuon viestin kirjotit :D

Vierailija
34/34 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska on myös ihan ok tehdä oman mielen mukaan, eikä niin kuin valtavirta tekee. Vain koska niin on aina tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän